خدمات IT هزاره سوم مشاوره ، طراحی ، توسعه شبکه ، سایت ، سئوی خود را به ما بسپارید.

سیاست بازپرداخت و بازگشت کالا

سیاست بازپرداخت و بازگشت ما 7 روز طول می‌کشد. اگر 7 روز از خرید شما گذشته باشد، نمی‌توانیم به شما بازپرداخت کامل یا مبادله ارائه دهیم.

 

بررسی کلی

سیاست بازپرداخت و بازگشت ما 7 روز طول می‌کشد. اگر 7 روز از خرید شما گذشته باشد، نمی‌توانیم به شما بازپرداخت کامل یا مبادله ارائه دهیم.

برای انجام بازگشت، محصول شما باید استفاده نشده و در همان شرایطی که دریافت کرده‌اید باشد. همچنین باید در بسته‌بندی اصلی باشد.

چند نوع کالا از بازگشت معاف هستند. کالاهای فاسد مانند غذا، گل و یا روزنامه‌ها یا مجلات قابل بازگشت نیستند. ما همچنین محصولاتی را که کالاهای حسی یا بهداشتی، مواد خطرناک یا مایعات یا گازهای قابل اشتعال نیستند، قبول نمی‌کنیم.

موارد اضافی که قابل بازگشت نیستند:

کارت‌های هدیه
محصولات نرم‌افزار قابل دانلود
بعضی از محصولات بهداشتی و شخصی

برای انجام بازگشت، یک رسید یا مدرک خرید مورد نیاز است.

لطفاً خرید خود را به تولیدکننده‌ی محصول نفرستید.

مواردی وجود دارند که در آنها فقط بازپرداخت جزئی ممکن است:

کتاب با علائم آشکار استفاده
CD، DVD، نوار VHS، نرم‌افزار، بازی ویدیو، نوار کاست، یا رکورد وینیلی که باز شده باشد.
هر موردی که در شرایط اصلی خود نباشد، آسیب دیده یا بخش‌هایی از آن از دلایل عدم تقصیر ما گم شده باشد.
هر موردی که بیش از 30 روز پس از تحویل بازگشت داده شود.

بازپرداخت

پس از دریافت و بررسی بازگشت شما، یک ایمیل به شما ارسال خواهد شد تا اطلاعات دریافت کالای بازگشتی شما را به شما اطلاع دهیم. همچنین شما را از تأیید یا رد درخواست بازپرداخت خود مطلع خواهیم کرد.

اگر تأیید شوید، بازپرداخت شما پردازش خواهد شد و یک اعتبار به صورت خودکار به کارت اعتباری یا روش اصلی پرداخت شما اعمال خواهد شد، طی مدت زمان مشخصی.

بازپرداخت‌های تأخیری یا افترا به بازپرداخت

اگر هنوز بازپرداخت خود را دریافت نکرده‌اید، ابتدا دوباره حساب بانکی خود را چک کنید.

سپس با شرکت کارت اعتباری‌تان تماس بگیرید، ممکن است مدتی طول بکشد تا بازپرداخت شما به صورت رسمی منتشر شود.

سپس با بانک خود تماس بگیرید. معمولاً مدتی زمان پردازش وجود دارد تا بازپرداخت منتشر شود.

اگر همه این‌ها را انجام داده‌اید و هنوز هم بازپرداخت خود را دریافت نکرده‌اید، لطفاً با ما تماس بگیرید: {email}.

موارد تخفیفی

تنها موارد با قیمت عادی قابل بازپرداخت هستند. موارد تخفیفی قابل بازپرداخت نیستند.

تعویض

ما تنها کالاها را تعویض می‌کنیم اگر عیب دار یا آسیب دیده باشند. اگر نیاز به تعویض دارید، یک ایمیل به ما بزنید به آدرس {email} و کالای خود را به آدرس {physical address} ارسال کنید.

هدایا

اگر کالا به عنوان یک هدیه علامت‌گذاری شده بوده و مستقیماً به شما ارسال شده باشد، شما یک اعتبار هدیه به ارزش بازگشت شما دریافت خواهید کرد. هنگامی که کالای بازگشتی دریافت شود، یک گواهی هدیه به شما ارسال خواهد شد.

اگر کالا به عنوان یک هدیه علامت‌گذاری نشده بوده و یا دهنده هدیه سفارش را برای خود ارسال کرده باشد تا بعداً به شما هدیه دهد، ما یک بازپرداخت به دهنده هدیه خواهیم فرستاد و او از بازگشت شما مطلع خواهد شد.

ارسال بازگشتی

برای بازگشت محصول، می‌بایست محصول خود را به آدرس فیزیکی {physical address} ارسال کنید.

شما مسئول پرداخت هزینه ارسال برای بازگشت کالای خود خواهید بود. هزینه‌های حمل و نقل قابل بازپرداخت نیستند. در صورت دریافت بازپرداخت، هزینه ارسال بازگشتی از مبلغ بازگشت شما کسر خواهد شد.

بسته به محل زندگی شما، زمانی که ممکن است محصول معوق به شما تحویل داده شود ممکن است متفاوت باشد.

اگر دارای کالاهای گران‌تری هستید، ممکن است در نظر بگیرید از یک سرویس حمل و نقل با قابلیت ردیابی یا خرید بیمه حمل و نقل استفاده کنید. ما تضمین نمی‌کنیم که ما کالای بازگشتی شما را دریافت خواهیم کرد.

نیاز به کمک دارید؟

برای سوالات مرتبط با بازپرداخت و بازگشت با ما تماس بگیرید: {email}.

دریافت تخفیفات ویژه و استثنائی!

برای دریافت تخفیفات ویژه ، مطالب جدید سایت ایمیل خود را وارد کنید.