خدمات IT هزاره سوم مشاوره ، طراحی ، توسعه شبکه ، سایت ، سئوی خود را به ما بسپارید.

سیاست حفظ حریم خصوصی

حفظ حریم خصوصی، حق اساسی هر فرد است و مسئولیت مجموعه خدمات IT هزاره سوم احترام به حریم خصوصی کاربران و استفاده کننده گان از خدمات سایت است.

ما که هستیم

آدرس وب‌سایت ما: https://itmanage.ir است.

نظرات

زمانی که بازدیدکنندگان نظراتی را در سایت می‌گذارند، ما اطلاعاتی که در فرم نظرات نمایش داده می‌شود و همچنین آدرس IP و رشته user agent مرورگر بازدیدکننده را جمع‌آوری می‌کنیم تا در تشخیص اسپم کمک کنیم.

یک رشته ناشناس از آدرس ایمیل شما (همچنین به نام hash نیز خوانده می‌شود) ممکن است به سرویس Gravatar ارائه شود تا ببیند آیا شما از آن استفاده می‌کنید یا خیر. سیاست حریم خصوصی سرویس Gravatar در دسترس است: https://automattic.com/privacy/. پس از تأیید نظر شما، تصویر پروفایل شما در سیاق نظر شما برای عموم قابل مشاهده است.

رسانه

متن پیشنهادی: اگر تصاویر را در وب‌سایت بارگذاری کنید، باید از بارگذاری تصاویر با داده‌های مکان جغرافیایی جاسازی شده (EXIF GPS) خودداری کنید. بازدیدکنندگان وب‌سایت ممکن است هر داده مکانی را که در تصاویر وب‌سایت جاسازی شده است دانلود و استخراج کنند.

کوکی ها

 اگر یک نظر در سایت ما بگذارید، می‌توانید برای ذخیره نام، آدرس ایمیل و وب‌سایت خود در کوکی‌ها انتخاب کنید. این کوکی‌ها برای راحتی شماست تا وقتی نظر دیگری می‌گذارید، نیازی به پر کردن مجدد جزئیات خود نداشته باشید. این کوکی‌ها یک سال دوام خواهند داشت.

اگر صفحه ورود به سایت ما را بازدید کنید، یک کوکی موقت تنظیم می‌کنیم تا بررسی کنیم آیا مرورگر شما کوکی‌ها را قبول می‌کند یا خیر. این کوکی هیچ داده شخصی‌ای ندارد و هنگام بستن مرورگر شما حذف می‌شود.

هنگامی که وارد شوید، ما همچنین چندین کوکی تنظیم خواهیم کرد تا اطلاعات ورود شما و گزینه‌های نمایش صفحه شما را ذخیره کنیم. کوکی‌های ورود دو روز دوام خواهند داشت و کوکی‌های گزینه‌های نمایش صفحه یک سال دوام خواهند داشت. اگر گزینه “مرا به خاطر بسپار” را انتخاب کنید، ورود شما دو هفته دوام خواهد داشت. اگر از حساب خود خارج شوید، کوکی‌های ورود حذف خواهند شد.

اگر یک مقاله را ویرایش یا انتشار دهید، یک کوکی اضافی در مرورگر شما ذخیره خواهد شد. این کوکی هیچ داده شخصی‌ای ندارد و فقط شناسه پست مقاله‌ای که به تازگی ویرایش کرده‌اید را نشان می‌دهد. این کوکی پس از یک روز انقضا خواهد شد.

محتواهای جاسازی شده از وب‌سایت‌های دیگر

 مقالات در این سایت ممکن است شامل محتوای جاسازی شده باشند (مانند ویدئوها، تصاویر، مقالات و غیره). محتوای جاسازی شده از وب‌سایت‌های دیگر به دقیقا همان شکل عمل می‌کند که اگر بازدیدکننده به وب‌سایت دیگری رفته باشد.

این وب‌سایت‌ها ممکن است داده‌هایی در مورد شما جمع‌آوری کنند، از کوکی‌ها استفاده کنند، دنباله‌های پیگیری توسعه دهند و تعامل شما با آن محتوای جاسازی شده را نظارت کنند، از جمله پیگیری تعامل شما با محتوای جاسازی شده اگر حساب دارید و وارد آن وب‌سایت شده‌اید.

اشتراک گذاری داده‌های شما با چه کسانی است

 اگر یک بازنشانی رمز عبور درخواست کنید، آدرس IP شما در ایمیل بازنشانی رمز عبور شما درج خواهد شد.

مدت زمان نگهداری داده‌های شما

اگر یک نظر بگذارید، نظر و فراداده‌های آن به طور نامحدود نگهداری می‌شوند. این امر به منظور تشخیص و تأیید خودکار هر نظر پیگیری‌کننده به جای نگهداری در صف مدیریت است.

برای کاربرانی که در وب‌سایت ما ثبت‌نام کرده‌اند (اگر وجود داشته باشد)، اطلاعات شخصی که در پروفایل کاربری خود ارائه داده‌اند نیز ذخیره می‌شود. تمام کاربران می‌توانند اطلاعات شخصی خود را در هر زمان ببینند، ویرایش یا حذف کنند (به جز تغییر نام کاربری). مدیران وب‌سایت نیز می‌توانند این اطلاعات را مشاهده و ویرایش کنند.

حقوقی که بر داده‌های شما دارید

 اگر در این سایت حساب کاربری دارید یا نظراتی را گذاشته‌اید، می‌توانید درخواست کنید تا یک فایل صادر شده از داده‌های شخصی که درباره شما نگهداری می‌شود، از جمله هر داده‌ای که به ما ارائه داده‌اید، دریافت کنید. همچنین می‌توانید درخواست کنید تا هر داده‌ای که در مورد شما نگهداری می‌شود را حذف کنیم. این شامل هیچ داده‌ای نمی‌شود که ما برای اهداف اداری، قانونی یا امنیتی موظف به نگهداری آن هستیم.

جایی که داده‌های شما ارسال می‌شود

 نظرات بازدیدکنندگان ممکن است توسط یک سرویس خودکار شناسایی اسپم بررسی شود.

دریافت تخفیفات ویژه و استثنائی!

برای دریافت تخفیفات ویژه ، مطالب جدید سایت ایمیل خود را وارد کنید.