0اشتراک گذاری

چالش

وقتی این سازمان غیرانتفاعی مستقر در بالتیمور همکاری خود را با DP Solutions شروع کرد، نیاز به اقدامات قابل توجهی برای یک سرور در محل وجود داشت. کاربران از راه دور با مشکلات اتصال روبرو بودند و به عنوان نتیجه، پشتیبانی از پیکربندی یک اولویت مهم شد. به علاوه، سازمان می‌خواست قابلیت اطمینان و امنیت پایگاه داده خود را بهبود بخشد در حالی که همچنان کنترل اصلی بر زیرساخت داخلی خود را حفظ می‌کند. “انتخاب ما از DP Solutions در بخشی نتیجه رویکرد آنها به راه‌حل‌ها با بازگشت مناسب سرمایه بود”، گفت CFO سازمان. “آنها به این پروژه به عنوان یک شریک تجاری (به جای فروش) نزدیک شدند و ما را در مکالمه مشغول کردند تا بهترین راه‌حل را بیابیم.”

راه‌حل

برای رفع مشکلات سازمان، DP Solutions ابتدا سرور آنها را با خدمات پشتیبانی مدیریتی پیشگیرانه ارتقاء داد تا قابلیت اعتبار و دسترسی به داده‌های آنها را بهبود بخشد. سپس مدارهای اینترنت فراهم شد تا پایداری اتصالات سرور از راه دور را افزایش دهد. در نهایت، DP Solutions به ساخت و نگهداری سرورهای در محل آنها کمک کرد و کمک کرد در حل مسائل سروری که سازمان ناتوان در انجام آن برخی از موارد بود.

از نظر تکنیکی

هرچند که سازمان سرور شبکه در محل خود را حفظ می‌کند، از DP Solutions کمک‌های پیکربندی را در خصوص سوئیچ‌ها، شبکه وسیع محدوده (WAN) و شبکه خصوصی مجازی (VPN) دریافت می‌کند. سرور آنها از یک سرور Citrix نسخه 2008 R2 به‌روز شده است در حالی که شبکه به‌صورت “به‌صورت نیاز” به‌روزرسانی می‌شود. علاوه بر این، DP Solutions به رفع مشکلات هرگونه مشکلی که در سرورها پیش آید کمک می‌کند و خدمات پشتیبانی IT مدیریت‌شده را ارائه می‌دهد. به‌عنوان یک مشتری پشتیبانی مدیریت‌شده، سازمان از کاهش داده، مانیتورینگ سلامت برنامه، پشتیبان‌گیری و بازیابی SQL و Exchange، و همچنین نمونه‌برداری داده‌های سطح بلوک با گرفتن داده‌های تصویری بهره‌مند می‌شود.

نتایج

با ارتقاء سرور در محل و مدارهای اینترنت جدید، سازمان دسترسی پیوسته به مرکز داده خود دارد هنگامی که و هرجا که نیاز دارد. علاوه بر این، خدمات پشتیبانی مدیریت‌شده DP Solutions احساس امنیت و اعتماد به نفس ایجاد می‌کنند اگر چیزی هرگز اشتباه برود. این حالت آرامش به سازمان این امکان را می‌دهد که بیشتر وقت و انرژی خود را بر روی تحقیقات، درمان‌ها و درمان‌هایی که بر افراز افراد مبتلا به بیماری‌های تخریب‌گر شبکیه اثر می‌گذارد، متمرکز کند و کمترین تلاش را برای مدیریت و پشتیبانی از داده داشته باشد. همچنین، هنگامی که سازمان به دنبال یافتن یک درمان است، DP Solutions با مشورت‌ها و پشتیبانی‌های IT در کنار آنها باقی خواهد ماند. “شراکت ما با DP Solutions به ما این امکان را می‌دهد که کارکنان ژنرالیست خود را حفظ کنیم در حالی که برای تخصص یا منابع اضافی به دنبال کمک می‌کنیم. سازمان ما اندازه‌ای دارد که به منابع مناسب برای IT دسترسی داشته باشد، اما اندازه‌ای کوچک است که بتواند پرسنل تمام وقت با حوزه‌های خاص تخصص را حمایت کند. رویکرد شراکت‌آمیز DP Solutions همچنان به ما کمک کرده است که تمرکز خود را بر روی مهم‌ترین پروژه‌های IT بعدی بگذاریم و در عین حال قابلیت واکنش به موانع غیرمنتظره را داشته باشیم”، گفت CFO سازمان.

منبع: https://www.dpsolutions.com/

امتیازدهی
0اشتراک گذاری