خدمات IT هزاره سوم مشاوره ، طراحی ، توسعه شبکه ، سایت ، سئوی خود را به ما بسپارید.
ثبت کننده دامنه دامنه مقالات

نحوه انتخاب و مقایسه بهترین ثبت کننده دامنه در سال 2024

انتخاب بهترین ثبت کننده دامنه مناسب بسیار مهم است زیرا راه های زیادی برای فریب خوردن وجود دارد. چگونگی بهترین ثبت کننده دامنه را با مقایسه مزایا و معایب نشان می دهیم.

نحوه انتخاب و مقایسه بهترین ثبت کننده دامنه در سال 2024 | خدمات IT هزاره سوم
0اشتراک گذاری

آیا به دنبال بهترین ثبت کننده دامنه در سال 2024 هستید؟

ثبت‌ کننده‌ های دامنه، شرکت‌هایی هستند که مسئولیت ثبت و مدیریت نام دامنه‌ها را برای تمامی وب‌سایت‌ها در سراسر جهان بر عهده دارند.

انتخاب بهترین ثبت کننده دامنه مناسب بسیار مهم است زیرا راه های زیادی برای فریب خوردن وجود دارد. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه بهترین ثبت کننده دامنه را با مقایسه مزایا و معایب آنها انتخاب کنید.

نحوه انتخاب بهترین ثبت کننده دامنه

خلاصه سریع: آیا می خواهید مطالعه را رد کنید و انتخاب تخصصی ما را دریافت کنید؟ در تحقیقات ما، بهترین ثبت کننده دامنه یا Domain.com است اگر فقط یک نام دامنه خریداری می کنید یا Bluehost اگر به دنبال ساخت یک وب سایت هستید زیرا آنها یک نام دامنه را به صورت رایگان به شما می دهند .

برای کسانی از شما که تحقیق کامل را ترجیح می دهند، در اینجا مروری سریع از چیزهایی است که در این راهنما خواهید آموخت:

  • ثبت کننده نام دامنه چیست؟
  • ثبت‌کنندگان دامنه واقعاً چه می‌کنند؟
  • نحوه انتخاب یک ثبت کننده دامنه مناسب
  • 3 نکته مهم که هنگام انتخاب یک ثبت کننده نام دامنه باید مراقب آنها باشید
  • بهترین ثبت کننده های دامنه برای خرید نام دامنه
  • بهترین ثبت کننده دامنه چیست؟
  • سوالات متداول در مورد ثبت نام دامنه

ثبت کننده نام دامنه چیست؟

ثبت نام دامنه شرکتی است که به شما امکان خرید و ثبت نام دامنه را می دهد . همه ثبت‌کنندگان نام دامنه توسط ICANN (شرکت اینترنتی برای نام‌ها و شماره‌های اختصاص‌یافته)، یک سازمان غیرانتفاعی که مسئولیت مدیریت نام‌های دامنه را بر عهده دارد، تأیید شده‌اند.

نام دامنه استفاده از اینترنت را برای همه آسان می کند. بدون نام دامنه، برای بازدید از وب سایت ها باید رشته های طولانی اعداد به نام آدرس IP را وارد کنید.

نام‌های دامنه این مشکل را با اجازه دادن به وب‌سایت‌ها برای انتخاب آدرس‌ها با استفاده از کلماتی که به راحتی به خاطر می‌آورند، حل می‌کنند، برای مثال ITManage.ir یا google.com.

دامنه ها چگونه کار می کنند

برای کسب اطلاعات بیشتر، راهنمای مبتدیان ما در مورد اینکه نام دامنه چیست و چگونه کار می کند را ببینید ؟

برای در دسترس قرار دادن نام‌های دامنه به طور گسترده، ICANN به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا برای اعتبارسنجی و ثبت دامنه اقدام کنند.

این شرکت‌های معتبر ICANN سپس برای فروش مجوزهای نام دامنه با یکدیگر رقابت می‌کنند که به شما امکان می‌دهد خدمات، عملکرد و ابزارهای بهتری را هنگام خرید نام دامنه خود دریافت کنید.

ثبت‌کنندگان دامنه واقعاً چه می‌کنند؟

تمام رکوردهای نام دامنه در یک پایگاه داده متمرکز به نام رجیستری ذخیره می شوند. برای اینکه یک نام دامنه شناخته شود، باید به آن پایگاه داده با تمام اطلاعات مربوط به آن اضافه شود.

ICANN به یک ثبت کننده نام دامنه اجازه می دهد تا از طرف شما تغییراتی در اطلاعات نام دامنه شما در پایگاه داده ایجاد کند. یک ثبت کننده نام دامنه نیز ابزارهای آسانی برای ایجاد این تغییرات با استفاده از مرورگر وب شما فراهم می کند.

همانطور که گفته شد، بیایید نگاهی به نحوه انتخاب آسان بهترین ثبت کننده دامنه برای آدرس وب سایت خود بیاندازیم.

نحوه انتخاب یک ثبت کننده دامنه مناسب

همه ثبت کنندگان دامنه مجوز فروش همه پسوندهای نام دامنه را ندارند. برای مثال، برخی از ثبت‌کنندگان دامنه فقط می‌توانند نام‌های دامنه را با پسوندهای خاص کشور (مانند .io، .in، یا .ly) بفروشند.

هر ثبت کننده دامنه ممکن است خدمات مختلفی را همراه با ثبت نام دامنه ارائه دهد. برخی از ثبت کنندگان ممکن است دامنه های ارزان قیمت را به عنوان پیشنهاد تبلیغاتی خود ارائه دهند، در حالی که برخی دیگر ممکن است افزونه های رایگان را برای جذب مشتری ارائه دهند.

هنگام انتخاب بهترین ثبت کننده نام دامنه، ما به چهار معیار زیر توجه کردیم:

1. قیمت گذاری و دوره ثبت نام

اولین چیزی که می خواهید بررسی کنید قیمت نام دامنه است. به عنوان مثال، برخی از ثبت کنندگان دامنه ممکن است قیمت های پایینی را برای اولین سال ثبت نام ارائه دهند، اما قیمت های تمدید آنها می تواند متفاوت و به طور قابل توجهی بالاتر باشد.

شما می توانید یک نام دامنه برای حداقل یک دوره 1 ساله ثبت کنید. با این حال، برخی از شرکت ها ممکن است به دوره ثبت بالاتری مانند حداقل 2 سال نیاز داشته باشند. شما می توانید یک نام دامنه را تا 10 سال در یک زمان ثبت کنید.

اگر در حال خرید یک آدرس وب جدید هستید، توصیه می کنیم نام دامنه خود را برای یک سال ثبت کنید. می توانید تمدید خودکار را فعال کنید تا دامنه شما منقضی نشود.

همچنین باید هزینه های اضافی برای انتقال دامنه، تمدید و سایر هزینه ها را بررسی کنید.

2. انتقال دامنه

نام دامنه را می توان از یک ثبت کننده دامنه به دیگری منتقل کرد. به طور معمول، شما نیازی به انتقال نام دامنه خود ندارید، اما اگر از ثبت کننده دامنه خود ناراضی هستید، این گزینه باید به راحتی در دسترس باشد.

اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید این است که در 60 روز اول ثبت نام نمی توانید نام دامنه را منتقل کنید. ICANN این دوره اولیه را تعیین می کند. پس از آن، شما مجاز هستید آن را به هر ثبت کننده دیگری که می خواهید منتقل کنید.

اکثر ثبت کنندگان دامنه انتقال نام دامنه را بدون هیچ هزینه اضافی آسان می کنند. با این حال، برخی ممکن است سعی کنند آن را پیچیده کنند یا هزینه اضافی برای حذف قفل دامنه دریافت کنند.

قبل از خرید نام دامنه از یک ثبت کننده، مطمئن شوید که سیاست انتقال دامنه را بررسی کرده اید.

3. سیاست های انقضای دامنه

نام دامنه برای مدت زمان مشخصی ثبت می شود. می توانید ثبت دامنه خود را قبل از تاریخ انقضا تمدید کنید. با این حال، اگر فراموش کردید نام دامنه خود را تمدید کنید، منقضی می شود و هر کسی می تواند آن را ثبت کند.

برای مشاغل، این بدان معنی است که شخصی می تواند نام دامنه آنها را تصاحب کند. برای اطمینان از اینکه این اتفاق نمی افتد، می توانید تمدید خودکار نام دامنه خود را تنظیم کنید.

حتی اگر از قابلیت تمدید خودکار استفاده می کنید، بهتر است خط مشی انقضای ثبت کننده دامنه خود را بررسی کنید. برخی از ثبت کننده های دامنه حتی پس از انقضا دوره مهلت ارائه می کنند. این مهلت به شما امکان می دهد نام دامنه منقضی شده خود را تمدید کنید.

از طرف دیگر، خدمات ثبت نام بد دامنه بلافاصله دامنه منقضی شده شما را به بالاترین قیمت پیشنهاد می دهد.

ده ها داستان وحشتناک از صاحبان مشاغل را شنیده ایم که نام دامنه خود را از دست داده اند زیرا کارت اعتباری آنها منقضی شده است و ثبت کننده آنها مهلتی نداشته است. این یکی از دلایلی است که چرا انتخاب یک ثبت کننده نام دامنه مناسب بسیار مهم است.

4. سرویس های افزودنی

همچنین ممکن است بخواهید خدمات دیگری را که یک ثبت کننده دامنه ارائه می دهد بررسی کنید. اگرچه ممکن است در حال حاضر به این خدمات نیاز نداشته باشید، خوب است بدانید که آنها این خدمات را دارند.

این سرویس های افزودنی ممکن است شامل حریم خصوصی دامنه، پارکینگ دامنه، حفاظت از انقضای طولانی مدت و موارد دیگر باشد.

برخی از ثبت کنندگان دامنه ممکن است حتی خدمات میزبانی وردپرس ، خدمات میزبانی ایمیل ، وب سایت ساز ها ، خدمات بازاریابی ایمیلی و موارد دیگر را بفروشند.

3 نکته مهم که هنگام انتخاب یک ثبت کننده نام دامنه باید مراقب آنها باشید

با توجه به رقابت در کسب و کار ثبت دامنه، با شرکت هایی با پیشنهادات بسیار جذاب مواجه خواهید شد. در حالی که این پیشنهادات ممکن است خوب به نظر برسند، ممکن است نکات منفی وجود داشته باشد که ممکن است بلافاصله متوجه آنها نشوید.

در اینجا چند نکته وجود دارد که باید هنگام انتخاب یک ثبت کننده نام دامنه به آنها توجه کنید.

1.  قیمت گذاری افزودنی های دامنه

برخی از ثبت کنندگان نام دامنه می توانند به طور خودکار خدمات افزودنی را هنگام خرید نام دامنه بررسی کنند. اگر تیک آن گزینه ها را بردارید، این موارد صورتحساب شما را به میزان قابل توجهی افزایش می دهد.

معمولاً نام دامنه .com نباید بیش از 14.99 دلار در سال هزینه داشته باشد. اگر این کار را کرد، پس باید یک پرچم قرمز بلند کند.

باید به صفحه تسویه حساب توجه کنید و تیک هر سرویس ثبت افزودنی یا فروش اضافی را که به آن نیاز ندارید بردارید، مانند WHOIS Guard، سایت ساز، ویژگی های امنیتی و غیره. علاوه بر این، همیشه ایده خوبی است که کل مبلغی را که در صورت‌حساب‌های کارت اعتباری خود دریافت می‌کنید، دوباره بررسی کنید.

2. تجربه کاربری بد

اکثر ثبت کنندگان دامنه سعی می کنند استفاده از وب سایت های خود را آسان کنند تا بتوانند شما را به عنوان یک مشتری نگه دارند. با این حال، برخی از ثبت کنندگان دامنه دقیقا برعکس عمل می کنند.

این کار تغییر تنظیمات نام دامنه شما مانند سرورهای نام را دشوار می کند. اگر می خواهید دامنه ای را به یک میزبان جدید یا یک ثبت کننده دامنه جدید منتقل کنید ، باید این کار را انجام دهید .

ساده ترین راه برای جستجوی این موضوع، جستجوی بررسی های آنلاین ثبت کننده دامنه است. به خاطر داشته باشید که تعداد بسیار کمی از مشتریان خوشحال نظرات آنلاین را ارسال می کنند، بنابراین مهم است که نظرات را به طور کامل بخوانید.

3. هزینه های پنهان

همچنین ممکن است لازم باشد هنگام انتخاب یک ثبت کننده دامنه به دنبال هزینه ها و هزینه های پنهان باشید.

برخی از ثبت کنندگان دامنه ممکن است پیشنهادات ویژه ای برای دامنه های ارزان تر برای ثبت نام برای اولین بار داشته باشند. اکثر مبتدیان متوجه این موضوع نیستند، اما هزینه های تمدید دامنه اغلب کاملاً متفاوت و حتی بالاتر است.

همه ثبت کننده های دامنه خوب انتقال نام دامنه شما را به یک شرکت دیگر آسان می کنند و یک سیاست قیمت گذاری شفاف دارند. با این حال، برخی هزینه اضافی را اضافه می کنند.

همانطور که گفته شد، بیایید به برخی از بهترین ثبت کنندگان نام دامنه و نحوه مقایسه آنها با یکدیگر نگاه کنیم.

بهترین ثبت کننده های دامنه برای خرید نام دامنه

انتخاب یک ثبت کننده دامنه مناسب شما را از مشکلات احتمالی آینده نجات می دهد. این به شما کمک می کند از نام تجاری خود محافظت کنید و انتقال وب سایت خود را به یک میزبان یا ارائه دهنده خدمات جدید آسان می کند.

بر اساس معیارهایی که قبلاً صحبت کردیم، اینها بهترین ثبت کننده های دامنه هستند که می توانید نام دامنه خود را از آنها خریداری کنید.

1. Domain.com

Domain.com - دامنه های وب سایت، میزبانی وب و سازنده وب سایت

Domain.com در سال 2000 شروع به کار کرد و یکی از محبوب ترین ثبت کنندگان نام دامنه در این سیاره است. آنها به شما امکان می دهند تمام پسوندهای نام دامنه سطح بالا (TLD) و حتی ده ها دامنه سطح بالای کد کشور (ccTLD) را ثبت کنید.

Domain.com یک ابزار جستجوی سریع دامنه دارد که می توانید از آن برای تحقیقات نام دامنه خود استفاده کنید. جستجوی آنها همچنین دامنه های برتر را نیز به شما نشان می دهد.

شما به تمام ابزارهای مدیریت دامنه که از یک ثبت کننده برتر انتظار دارید دسترسی خواهید داشت، از جمله ثبت خصوصی، حفاظت از حریم خصوصی whois، Whois رایگان ، ثبت نام انبوه، انتقال آسان، مدیریت آسان DNS، حساب ایمیل، ارسال ایمیل و سایر خدمات اضافی. در صورت تمایل حتی می توانید میزبانی وب از آنها خریداری کنید.

اگر سؤالی دارید، می‌توانید از طریق پشتیبانی تلفنی، لایو چت یا ایمیل با تیم پشتیبانی مشتری مفید آنها تماس بگیرید. آنها همچنین دارای یک پایگاه دانش گسترده با راهنماهای مفید هستند.

اگر فقط نیاز به ثبت نام دامنه بدون میزبانی وب دارید، ما به شدت Domain.com را توصیه می کنیم. با این حال، اگر به دنبال راه اندازی یک وبلاگ یا وب سایت هستید ، گزینه شماره 2 ممکن است برای شما بهتر باشد زیرا می توانید یک نام دامنه رایگان دریافت کنید.

2. Bluehost

Bluehost

Bluehost یکی از بزرگترین شرکت های هاست در جهان است و شریک رسمی میزبانی وردپرس است. آنها به عنوان بخشی از خدمات میزبانی وب خود، ثبت نام دامنه را نیز ارائه می دهند.

 رابط کاربری آنها برای مبتدیان بصری است ، همراه با وردپرس از قبل نصب شده است و پشتیبانی گپ آنها در صورت لزوم بسیار مفید است.

آنها همچنین ویژگی های بسیاری را که صاحبان وب سایت به آنها احتیاج دارند ، از جمله امکان اضافه کردن زیر دامنه های نامحدود ، محافظت از بدافزار برای وب سایت ها ، ایمیل های حرفه ای از طریق فضای کاری Google (قبلاً ، GSUITE) ، ابزارهای سئو برای بهبود رتبه شما و موارد دیگر دارند.

در صورت نیاز به کمک به هر چیزی ، همیشه می توانید از طریق پشتیبانی از چت زنده با آنها تماس بگیرید یا با شماره تلفن 24/7 آنها تماس بگیرید.

3. Hostinger

Hostinger

Hostinger یک ثبت کننده دامنه در حال رشد و شرکت میزبان وب برای مشاغل کوچک است. آنها با خرید هر برنامه میزبانی وب در وب سایت خود ، یک نام دامنه رایگان ارائه می دهند.

گذشته از نام دامنه رایگان ، شما همچنین به یک آدرس ایمیل تجاری رایگان ، یک گواهی رایگان SSL برای ایمن سازی وب سایت خود و سایر ابزارهای رشد تجاری دسترسی پیدا می کنید.

شما می توانید با استفاده از WordPress یا وب سایت ساز خود ، از Hostinger برای ایجاد سریع وب سایت خود استفاده کنید.

تیم متخصص ما یک بررسی دقیق Hostinger را انجام داد و آنها را در میان سریعترین میزبانی و پشتیبانی وردپرس ارائه داد.

4. Network Solutions

Network solutions

Network Solutions یکی از بزرگترین ثبت کننده های دامنه روی کره زمین است که بیش از 7 میلیون دامنه ثبت شده است. شما می توانید طیف گسترده ای از پسوندهای دامنه، از جمله محبوب .com، .net، .org، .biz، .info، و اساساً همه TLD های خاص دیگر را ثبت کنید.

از آنجا که Network Solutions یکی از بزرگترین ثبت نام های دامنه است ، خدمات آنها شامل میزبانی وب ، وب سایت ساز ، ابزارهای امنیتی وب سایت ، آدرس ایمیل تجاری ، بازاریابی آنلاین ، خدمات سئوی سایت و حتی پشتیبانی IT است.

در اصل ، به عنوان یک تجارت کوچک ، آنها می توانند یک فروشگاه یک مرحله ای برای حضور وب آنلاین شما باشند.

می توانید با استفاده از ابزار جستجوی نام دامنه آنها برای مشاهده سریع دامنه های موجود شروع کنید. آنها همچنین در نتایج خود دامنه های حق بیمه را نیز به شما نشان می دهند.

پلتفرم آنها با تمام ویژگی های دامنه ای که انتظار دارید ارائه می شود، مانند مدیریت DNS، ثبت خصوصی، حریم خصوصی WHOIS و غیره.

همچنین می توانید هنگام خرید برنامه های میزبانی وردپرس یا سایر بسته های میزبانی وب سایت / تجارت الکترونیک ، یک دامنه رایگان از Network Solutions دریافت کنید.

5. GoDaddy

GoDaddy

Godaddy یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین شرکت های ثبت نام دامنه است. آنها بیش از 84 میلیون نام دامنه را برای بیش از 20 میلیون مشتری مدیریت می کنند.

آنها طیف گسترده ای از پسوندهای نام دامنه محبوب را برای انتخاب ارائه می دهند. آنها قیمت های رقابتی را ارائه می دهند ، و حتی ممکن است در سال اول ثبت نام دامنه خود تخفیف قابل توجهی کسب کنید.

برای متخصصان ، GoDADDY عضویت حق بیمه Domain Club را ارائه می دهد که قیمت گذاری دامنه تخفیف را ارائه می دهد. اگر شما در حال ثبت نام یا مدیریت صدها نام دامنه هستید ، این امر منطقی است.

Godaddy دارای یک رابط مدیریت دامنه قدرتمند و آسان برای استفاده است که به شما امکان می دهد نام دامنه خود را منتقل کنید ، سرورهای نام را تغییر دهید ، اطلاعات تماس را به روز کنید ، نوسازی دامنه فله را مدیریت کنید و تنظیمات مختلف دامنه دیگری را سفارشی کنید.

Godaddy همچنین مجموعه ای از خدمات وب دیگر از جمله میزبانی ، طراحی وب سایت ، بازاریابی ایمیل و موارد دیگر را دارد.

موارد مرتبط: بهترین جایگزین های GoDaddy را که ارزان تر و قابل اعتمادتر هستند ببینید .

6. namecheap

namecheap

Namecheap یکی دیگر از ثبت های دامنه برتر است. آنها یک ابزار جستجوی دامنه قدرتمند دارند که به شما در یافتن نام دامنه مناسب کمک می کند و وقتی نام دامنه مورد نظر شما در دسترس نیست ، پیشنهاداتی را ارائه می دهد.

آنها همچنین خدمات افزودنی دامنه مانند حریم خصوصی دامنه و حق بیمه DNS را ارائه می دهند. حوزه مدیریت دامنه آنها تمیز است ، اما به اندازه رابط کاربری جدید Godaddy کاربر پسند نیست.

یک نکته خوب در مورد Namecheap این است که آنها با تمام خریدهای دامنه خود ، حریم خصوصی Whois را ارائه می دهند.

ما قبلاً از Namecheap استفاده می کردیم اما در پایان به انتقال دامنه های اصلی خود به سایر ارائه دهندگان پرداختیم زیرا ما به سادگی بسیاری از مسائل را وارد پانل مدیریت دامنه آنها می کردیم.

همچنین ، ما شکایات زیادی در مورد برنامه میزبانی وردپرس اختصاصی آنها شنیده ایم زیرا از افزونه های محبوب مانند Aioseo پشتیبانی نمی کند ، و این پلتفرم با وجود آنچه پشتیبانی آنها به شما می گوید ، برای مقیاس آماده نیست.

7. Dreamhost

Dreamhost

DreamHost یکی دیگر از ثبت نام های نام دامنه محبوب و ارائه دهنده خدمات میزبانی وب است. آنها به خوانندگان ما نام دامنه رایگان با حریم خصوصی دامنه را برای هر کسی که برای برنامه میزبانی نامحدود خود ثبت نام کند ، ارائه می دهند.

همچنین می توانید نام دامنه را بدون خرید میزبانی از طریق آنها با قیمت 8.99 دلار در سال ثبت کنید ، که شامل ثبت نام خصوصی نیز می شود.

DreamHost 400+ TLD را ارائه می دهد و تمام ابزارهای مدیریت دامنه را ارائه می دهد که می توانید از یک ارائه دهنده دامنه بزرگ مانند DreamHost انتظار داشته باشید.

گذشته از میزبانی مشترک ، DreamHost همچنین میزبان مدیریت وردپرس به نام DreamPress را ارائه می دهد ، که برای وب سایت های بزرگتر بسیار عالی است.

پیشنهاد ویژه : Hostgator

Hostgator

HostGator یکی دیگر از شرکت های محبوب است که به صاحبان وب سایت یک فروشگاه یک مرحله ای برای نام دامنه و میزبانی وب سایت مشترک ارائه می دهد. آنها انتخاب خوبی از پسوندها ، حریم خصوصی دامنه و ابزارهای مدیریت DNS با استفاده آسان دارند.

آنها یک ابزار جستجوی دامنه با کاربرد آسان دارند که به شما کمک می کند تا به سرعت یک نام دامنه مناسب برای تجارت خود پیدا کنید. حوزه مدیریت دامنه آنها دوستانه مبتدی و مستند است که باعث می شود در صورت نیاز ، انتقال دامنه ها را آسان کنید.

گذشته از نام دامنه و میزبانی ، آنها همچنین یک سازنده جدید وب سایت درگ اند دراپ به نام Gator را معرفی کرده اند . آنها در حال ارائه نام دامنه رایگان و میزبانی با تمام برنامه های سازنده وب سایت خود هستند.

بهترین ثبت کننده دامنه چیست؟

صدها نفر دیگر از ثبت نام کنندگان و فروشندگان دامنه در بازار وجود دارند که ما در این لیست گنجانده نشده ایم ، از جمله Hover ، Google Domains ، Tucows ، 1 و 1 Ionos ، Shopify ، enom ، name.com ، namesilo ، Porkbun و موارد دیگر.

دلیل این امر این است که همه آنها در درجه اول خدمات مشابهی را ارائه می دهند ، و ما می خواهیم بدون ایجاد سختی در انتخاب ، بهترین و امن ترین ثبت دامنه را برای کاربران خود آسان کنیم.

به نظر ما ، Domain.com بهترین ثبت دامنه در بازار مشاغل کوچک و بزرگ است. آنها معقول ترین قیمت گذاری را ارائه می دهند و تمام ویژگی ها را دارند.

اگر به دنبال ایجاد یک وب سایت هستید ، می توانید هنگام ثبت نام در میزبانی وب آنها ، یک نام دامنه رایگان از BlueHost و Hostinger دریافت کنید.

آنها جزء بهترین شرکت های میزبان وب در روی کره زمین هستند و همچنین برای هر نوع وب سایت ، از جمله املاک و مستغلات ، سایت های تجاری کوچک ، وب سایت های فروشگاهی و موارد دیگر ، تنظیمات گام به گام وب سایت را ارائه می دهند.

سوالات متداول در مورد ثبت نام دامنه

با کمک به میلیون ها کاربر برای انتخاب بهترین ثبت کننده دامنه، به سوالات بسیاری پاسخ داده ایم. در اینجا چند پاسخ به سوالات متداول در مورد ثبت نام دامنه و فرآیند ثبت دامنه آورده شده است.

آیا مهم است که از کدام ثبت کننده دامنه استفاده کنم؟

بله ، این کار را انجام می دهد زیرا همه ثبت نام های دامنه به طور برابر ایجاد نمی شوند. آنها ممکن است پسوندهای نام دامنه، ویژگی‌ها، قیمت‌ها و غیره متفاوتی داشته باشند. مهم‌تر از همه، شما می‌خواهید یک ثبت‌کننده دامنه انتخاب کنید که پشتیبانی خوبی داشته باشد و زیرساخت شبکه قابل اعتمادی را ارائه دهد.

بیشتر صاحبان مشاغل برای DNS به ثبت نام دامنه خود متکی هستند ، که اساساً به هدایت کاربران به وب سایت شما کمک می کند. اگر ثبت کننده دامنه شما دارای مشکلات شبکه است ، حتی اگر سرور میزبانی وب شما آنلاین باشد ، کاربران شما قادر به دستیابی به وب سایت شما نخواهند بود.

علاوه بر این، می‌خواهید اطمینان حاصل کنید که ثبت‌کننده‌های دامنه از پشتیبانی و شهرت خوبی برخوردار هستند، زیرا در مواقع اضطراری این امر مفید است.

به همین دلیل است که توصیه می کنیم از Domain.com ، Bluehost یا GoDaddy استفاده کنید زیرا همه آنها زیرساخت و امنیت قابل اعتمادی دارند.

همچنین، ما قویاً توصیه می‌کنیم از ثبت‌کننده‌های دامنه مانند NameBright که از شیوه‌های تجاری فریبنده برای قفل کردن کاربران از انتقال دامنه‌ها استفاده می‌کنند، اجتناب کنید.

ارزان ترین ثبت کننده دامنه کدام است؟

وقتی نوبت به قیمت می رسد، هیچ چیز به اندازه رایگان نیست. بنابراین ارزان ترین ثبت کننده دامنه Bluehost یا Hostinger است زیرا آنها یک نام دامنه رایگان با میزبانی وب به شما ارائه می دهند.

قیمت مناسب برای نام دامنه چیست؟

قیمت نام دامنه بر اساس نوع پسوند دامنه و ثبت کننده ای که انتخاب می کنید متفاوت است، اما یک دامنه معمولی باید بین 9 تا 14.99 دلار در سال هزینه داشته باشد.

ما راهنمای مفصلی داریم که در مورد هزینه های نام دامنه و نحوه ارزیابی ارزش دامنه برتر بحث می کند.

اما به عنوان یک راهنمای سریع، هزینه ثبت دامنه جدید با ثبت کننده های مختلف چقدر است:

  • Bluehost – دامنه رایگان با میزبانی با قیمت 1.99 دلار در ماه
  • هاستینگر – رایگان با هاست 2.24 دلار در ماه
  • Domain.com – 7.45 دلار برای نام دامنه .com با کد کوپن ما
  • Network Solutions – 7.49 دلار برای .com با کد کوپن ما یا رایگان با بسته میزبانی وب آنها.
  • HostGator – دامنه رایگان با هاست به قیمت 2.52 دلار در ماه
  • GoDaddy – 11.99 دلار
  • DreamHost – دامنه رایگان با هاست به مبلغ 2.59 دلار در ماه

آیا می توانم یک نام دامنه را برای همیشه (به طور دائم) بخرم؟

خیر، شما نمی توانید یک نام دامنه را به طور دائم خریداری کنید. ثبت نام دامنه هر ساله انجام می شود. با این حال، شما می توانید تا 10 سال پیش پرداخت کنید، که تضمین می کند که شما یک نام دامنه برای ده سال خواهید داشت.

تا زمانی که به پرداخت هزینه تجدید سالانه ادامه دهید ، می توانید دامنه را به طور دائم در اختیار داشته باشید و هیچ کس نمی تواند آن را از شما بگیرد.

مردمی که در دامنه های غیرقابل توقف قرار دارند دامنه های NFT را برای کیف پول های رمزنگاری ارائه می دهند ، و کسانی که می توانید به طور دائم خریداری کنید.

این دامنه‌های Web3 در حال حاضر روی همه مرورگرها به صورت بومی کار نمی‌کنند، اما ما معتقدیم که با تکامل بلاک چین، کسب‌وکارهای آینده احتمالاً می‌توانند برای همیشه مالک دامنه‌های خود باشند، حتی با ثبت‌کنندگان محبوب بالا.

چرا تجدید دامنه گرانتر است؟

غالباً ثبت نام کنندگان دامنه تخفیف های تهاجمی را در هزینه های ثبت نام دامنه سال اول ارائه می دهند و تجدید با قیمت منظم اتفاق می افتد.

به همین دلیل است که برای به حداکثر رساندن پس انداز خود، توصیه می کنیم هزینه ثبت نام را به مدت ۲ تا ۳ سال پیش پرداخت کنید تا بتوانید تخفیف ثبت دامنه خود را قفل کنید.

امن ترین ثبت دامنه کیست؟

همه ثبت نام کنندگان دامنه باید از سیاست های ICANN پیروی کنند ، بنابراین از نظر فنی ، همه آنها بی خطر هستند. با این حال، اقدامات دیگری وجود دارد که می توانید برای محافظت از نام دامنه خود در برابر سرقت انجام دهید.

اینها شامل اجرای قفل دامنه است که از انتقال دامنه غیرمجاز جلوگیری می کند.

علاوه بر این، شما یک ثبت کننده دامنه می خواهید که احراز هویت و امنیت دو مرحله ای را ارائه دهد.

در تجربه ما ، Bluehost و Godaddy امن ترین ثبت کننده دامنه هستند.

اگر به دنبال راه حل های سازمانی هستید ، بسیاری از مشاغل برای ایمنی به دامنه های CloudFlare و MarkMonitor اعتماد دارند.

آیا کسی می تواند نام دامنه من را بدزدد؟

بله ، سرقت نام دامنه (همچنین به عنوان ربودن دامنه نیز شناخته می شود) یک جرم مشترک است. از دست دادن دامنه شما می تواند برای صاحبان مشاغل کوچک ویرانگر باشد. به همین دلیل مهم است که یک ثبت کننده دامنه شناخته شده با شهرت خوب انتخاب کنید.

هکرها می توانند با دستیابی به حساب ثبت نام دامنه شما ، نام دامنه شما را سرقت کنند. شما باید از یک رمز عبور قوی استفاده کنید و احراز هویت دو عاملی را تنظیم کنید .

ما همچنین توصیه می کنیم صاحبان مشاغل کوچک از یک  سرویس حفاظت از سرقت هویت استفاده  کنند تا هشدارهای تقریباً واقعی در مورد کلاهبرداری هویت را بدست آورند زیرا ، به طور کلی ، سرقت دامنه ، ربودن دامنه و باج افزار دامنه اغلب محصول جانبی هک دیگر است.

آیا می توانم از چندین ثبت دامنه استفاده کنم؟

بله ، در صورت تمایل می توانید از چندین ثبت کننده دامنه استفاده کنید. ما دامنه های مختلفی داریم که در ثبت نام های مختلف از جمله Domain.com ، BlueHost ، GoDaddy ، Namecheap ، name.com و موارد دیگر ثبت شده است.

این امر در درجه اول به این دلیل است که ما دامنه ها را خریداری می کنیم و می فروشیم ، و انتقال دامنه از یک حساب به حساب دیگر در همان ثبت کننده ساده تر است.

هنگامی که دامنه ها را به یک ثبت کننده متفاوت منتقل می کنید ، می تواند تا 7 روز طول بکشد.

چه کسی تعیین می کند که آیا دامنه یک دامنه ممتاز است؟

دامنه های حق بیمه اغلب متعلق به یک تجارت/کارآفرین موجود است. آن شخص قیمت دامنه حق بیمه خود را تعیین می کند.

بعضی اوقات رجیستری دامنه برخی از دامنه های حق بیمه را حفظ می کند و فقط آنها را با قیمت های حق بیمه آزاد می کند. در این حالت ، قیمت ها توسط تیم فروش آنها تعیین می شود.

به عنوان مثال، ما یک دامنه دو حرفی am.co برای شرکت مدیریتی خود Awesome Motive خریداری کردیم و این یک دامنه برتر بود.

از نظر شما 3 بهترین ثبت کننده دامنه کدامند؟

3 انتخاب برتر ما برای بهترین ثبت کننده نام دامنه عبارتند از:

  1. Domain.com – بهترین ثبت کننده دامنه (به طور کلی). 
  2. Bluehost – بهترین ثبت کننده دامنه اگر به دنبال میزبانی وب هستید. 
  3. Hostinger – بهترین ثبت دامنه با دامنه رایگان و میزبانی وب ارزان.

نه، این سوال آخر شوخی نیست. حتی پس از ارجاع افراد به این راهنما، ما به طور جدی این سؤال را دریافت می کنیم.

امیدواریم این مقاله به شما در یادگیری نحوه انتخاب بهترین ثبت کننده دامنه برای کسب و کارتان کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید راهنمای ما را در مورد نحوه دریافت آدرس ایمیل تجاری رایگان و نحوه دریافت یک شماره تلفن تجاری رایگان برای وب سایت خود ببینید.

سلب مسئولیت:  برای کمک به خوانندگان خود برای جلوگیری از سختی در انتخاب، به نظر خود ما فقط بهترین ثبت کننده های دامنه را مقایسه کردیم. این لیست شامل سایر ثبت کننده های دامنه مانند Namesilo، Porkbun، Donuts، Name.com، Dynadot، Google Domains، Hover، Shopify، WordPress.com، Enom، Tucows، Netim، IONOS (1&1 سابق)، Wix، Squarespace و غیره نمی شود. .، زیرا معتقدیم راه حل های ذکر شده در این مقاله به سادگی بهتر هستند.

امتیازدهی

دریافت تخفیفات ویژه و استثنائی!

برای دریافت تخفیفات ویژه ، مطالب جدید سایت ایمیل خود را وارد کنید.

0اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *