خدمات IT هزاره سوم مشاوره ، طراحی ، توسعه شبکه ، سایت ، سئوی خود را به ما بسپارید.
امنیت

امنیت نقاط پایانی شبکه و معماری ابری

هکرها دستگاه‌های و سیستم های پایانی کاربران  را دوست دارند ، امنیت نقاط پایانی شبکه، منابع شرکت شما را از نفوذ یا دزدی فیزیکی محافظت می‌کند.

امنیت نقاط پایانی شبکه و معماری ابری |خدمات IT هزاره سوم
0اشتراک گذاری

هکرها دستگاه‌های و سیستم های پایانی کاربران  را دوست دارند -دستگاه‌های کاربر نهایی که به شبکه شرکت شما متصل می‌شوند. با کمی خلاقیت، عوامل بد (بیرون یا درون سازمان شما) می‌توانند از طریق لپتاپ‌ها و گوشی‌های هوشمند کارمندان، دوربین‌های امنیتی دفتر، چاپگرها و مجموعه‌ای دیگر از نقاط ورودی، به داده‌های حساس دسترسی یابند.

امنیت نقاط پایانی شبکه، منابع شرکت شما را از نفوذ یا دزدی فیزیکی محافظت می‌کند.

اما بسیاری از سازمان‌ها می‌پرسند که چگونه فضای ابری در این معادله جای می‌گیرد. در این مصاحبه کوتاه، مدرس پلورالسایت ترومی لاسکوفسکی (TL) به بررسی این مسائل می‌پردازد و به سوالات متداول پاسخ می‌دهد.

چگونه امنیت دستگاه‌های و سیستم های نهایی در دوران ابر تغییر کرده است؟

TL: دهه پیش، سازمان‌ها معمولاً نوع دستگاه‌های کاربر نهایی را که می‌توانستند به شبکه شرکتی متصل شوند، محدود می‌کردند که باعث می‌شد کنترل قابل توجهی بر امنیت دستگاه داشته باشند.

ولی، فضای ابری و سرویس های مبتنی بر ابر  دسترسی گسترده ای به شبکه دارند و دستگاه‌ها ممکن است که به ابر دسترسی پیدا کنند.

در گذشته، دستگاه‌ها و سیستم‌ها در یک شبکه امن سازمانی قرار داشتند و از طریق اتصالات VPN به شبکه دسترسی پیدا می‌کردند که بسیار امن بودند. اما با گذر زمان، این روش‌ها به پایان رسیدند. امروزه دستگاه‌ها اغلب بدون یک کنترل امن و قوی از طریق ابر به شبکه شرکتی دسترسی پیدا می‌کنند، 

بسیاری از شرکت‌ها از یک مدل پیاده‌سازی هیبرید استفاده می‌کنند که ابر یک توسعه از زیرساخت‌های داخلی است.

این موضوع نیازمند افراد حرفه‌ای امنیتی است تا امنیت دستگاه‌ها و امنیت نقاط پایانی شبکه را مد نظر داشته باشند که همه نقاط ورودی حمله امن  نمایند و استراتژی‌های مدیریت ریسک را برای حفاظت از منابع و داده‌های شرکتی اجرا کنند.

چگونه ارائه دهندگان ابری در امنیت نقطه‌پایانی کمک می‌کنند؟

 

مشتریان به حفاظت از داده‌های خود توسط شما اعتماد می‌کنند. بنابراین، شما باید برنامه امنیتی قوی خود را داشته باشید ، تا در مقابل حملات امینت سایبری مقاوم باشید.

در حالی که ارائه دهندگان اصلی ابری انواع مختلفی از راه‌حل‌های امنیت نقطه‌پایانی ارائه می‌دهند،

حیاتی است که امنیت ابر را به عنوان یک مسئولیت مشترک مدیریت شده توسط شما در نظر گرفته شود.

شهرت سازمان شما در معرض خطر است. شما مسئولیت نهایی امنیت را دارید.

 

5/5 - (2 امتیاز)

دریافت تخفیفات ویژه و استثنائی!

برای دریافت تخفیفات ویژه ، مطالب جدید سایت ایمیل خود را وارد کنید.

0اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *