0اشتراک گذاری

چالش

با تنها 15 کارمند، این شرکت بیمه با سابقه مستقر در بالتیمور، ممکن است دارای یک تعداد کارمند کم باشد، اما اثرات فناوری آنها قابل توجه است. به عنوان یک ارائه‌دهنده بیمه، آنها بسیار به سیستم‌های IT خود اعتماد دارند زیرا هرگونه توقف کارکرد بسیار هزینه‌بر نه تنها در از دست رفتن درآمد، بلکه در از دست رفتن بهره‌وری و ناراضی کردن مشتریان نیز خواهد بود.

در سال 2019، شرکت قصد داشت سیستم موجود خود را تازه کند. سیستم بسیار بزرگی با چهار (4) سرور فیزیکی و 16 ماشین مجازی بود و از یک راه‌حل پیشرفته مدیریت پشتیبان‌گیری و بازیابی بحرانی (MBDR) استفاده می‌کرد. آنها از چندین نرم‌افزار استفاده می‌کردند که به یک پایگاه داده SQL نیاز داشتند و از سرورهای مصرف‌کننده منابع با هزینه زیاد استفاده می‌کردند که نیازمند سرمایه‌گذاری قابل توجه در زیرساخت و سخت‌افزار در محل بود. این شامل یک سرور Exchange بود که برای حفظ دسترسی بالا در صورت خطا به راه‌حل MBDR نیاز داشت، زیرا داشتن زمان انتشار برای عملیات آن‌ها اولویت بالایی داشت.

سیستم اصلی آنها به منظور سرعت و تکرار ساخته شده بود، اما نگهداری آن بسیار گران بود، تجهیزات قدیمی می‌شد و تنظیمات نیاز به تطابق با استانداردهای مدرن داشت. کسب و کار با چالش‌های زیادی در مدیریت و نگهداری این سیستم روبرو بود که برای کنترل آنها دشوار بود، شامل چندین قطعی برق و اینترنت بود. آنها می‌دانستند که سیستم باید جایگزین شود و اولویت آنها بود تا فناوری را به طور فیزیکی از دفتر خود خارج کنند.

راه‌حل

DP Solutions به مشتری کمک کرد یک برنامه استراتژیک برای ادغام سیستم آنها و مهاجرت به “ابر” را تدوین کنند. چندین طرح مفهومی با ایشان مرور شد تا شکل آینده سیستم آنها را مشخص کند. همانطور که DP Solutions بیشترین دانش سازمانی را درباره جریان کار، چالش‌ها و اهدافشان کسب می‌کرد، این طراحی‌ها بهبود یافت و نهایی شدند و اجرا بر اساس برنامه استراتژیک آغاز شد.

در ابتدا، راه‌حل Exchange به Office 365 مهاجرت کرد و تعدادی از کامپیوترهای Windows 7 با ویندوز 10 جایگزین و ارتقاء یافتند. به عنوان یک ارائه‌دهنده بیمه که با اطلاعات حساس سروکار دارد، شرکت باید به مقررات کمپلاینس سختی پیش‌بینی کند، بنابراین راه‌حل به گونه‌ای طراحی شد که اطمینان حاصل شود که آنها این الزامات را برآورده می‌کنند. برای تقویت اقدامات امنیتی، DP Solutions کنترل‌های دسترسی خاص را پیاده‌سازی کرد تا از دسترسی ناخواسته به پلتفرم Office 365 جلوگیری کند. به علاوه، DP Solutions با یک مشاور امنیتی شخص ثالث همکاری کرد تا هنگامی که تغییرات سیستم اعمال می‌شدند، اینکارها به گونه‌ای انجام شوند که بتوانند امنیت و مدیریت ریسک را در سراسر سازمان اولویت دهند.

همانطور که DP Solutions در حال انتقال سیستم آنها به یک پلتفرم مدرن‌تر بود، به مشتری پیشنهاد داد که گزینه‌های مختلف Cloud SaaS را برای میزبانی برخی از برنامه‌های خود ارزیابی کنند. با این حال، به دلیل نیازهای خاص بسیار، تصمیم گرفته شد که انتقال به یک پلتفرم SaaS گزینه ممکن نباشد. بنابراین به منظور برآورده کردن هدف‌های هم امنیت و میزبانی، DP Solutions یک راه‌حل Azure Windows Virtual Desktop (WVD) طراحی کرد که تمام میزهای کاربر را کانتینری کرده و مدیریت و اطمینان از پایبندی به استانداردهای مربوطه را آسان‌تر کرده است. همه برنامه‌های Line-of-Business که قبلاً بر روی سرورهای محلی میزبانی می‌شدند، همچنین به محیط Azure منتقل شدند.

DP Solutions با هر تامین‌کننده نرم‌افزار مربوطه همکاری کرد تا ماشین‌های مجازی را به درستی بسازد و برنامه مورد نظر را در آنها میزبانی کند و نصب و مهاجرت برنامه‌ها بدون مواجهه با مشکلات اجرای جدی را تسهیل کند. تأثیر کمی بر کارکنان وارد شد چرا که سیستم SaaS قبل از تغییر آزمایش شد. سیستم مبتنی بر ابر فقط زمانی به صورت فعال شد که اطمینان حاصل شد که راه‌حل به درستی کار می‌کند.

همزمان با مهاجرت برنامه، DP Solutions یک محیط ابری Azure را طراحی و پیاده‌سازی کرد تا سرورهای دامنه، چاپ و فایل مشتری را میزبانی کند. در حالی که این راه‌حل در Azure بود، DP Solutions هنوز هم آن را به‌طوری طراحی کرد که شامل پشتیبان‌گیری مناسب و راه‌حل‌های بازیابی بحرانی باشد. انتقال به ابر Azure همچنین بدون مشکل بود زیرا محیط Azure در حالی که کارکنان از سیستم محلی خود استفاده می‌کردند، ساخته و آزمایش شد.

قبل از راه‌اندازی ابر، DP Solutions به بهبود زیرساخت محلی اصلی و Wide-Area-Network سازمان کمی پیشرفت کرد تا اطمینان حاصل کند که شبکه آنها قوی و کفایت دارد تا از سیستم ابر پشتیبانی کند. علاوه بر این، VPN‌های نقطه-به-نقطه (Point-to-Site) نیز پیاده‌سازی شدند تا اتصال آسان و یکسان به محیط‌های ابر فراهم شود.

نتایج

اکنون که مهاجرت به اتمام رسیده است، تجربه کارکنان به‌طور مثبت تحت تأثیر مهاجرت شرکت به ابر قرار گرفته است. آنها اکنون انعطاف‌پذیری بیشتری برای کار از هر مکانی دارند و بهبود چشمگیری در بهره‌وری مشاهده شده است.

رضایت کارکنان از فناوری به شدت بهبود یافته است چرا که حالا تجربه مثبتی از فناوری دارند. آنها همچنین توانسته‌اند به شرایط کاری از راه دور به‌صورت سریع و بدون مشکل تغییر کنند، زیرا شرایط فعلی نیازمندی را ایجاب می‌کردند که کارکنان بیشتر از گذشته از خانه کار کنند.

اگر تصمیم به استفاده از یک راه‌حل میزبانی محلی گرفته شده بود، مشتری مجبور به هزینه حدود 200,000 دلار به عنوان سرمایه‌گذاری برای جایگزینی، پیکربندی و استقرار سخت‌افزار می‌شد. مهاجرت به ابر به سازمان کمک کرد هزینه‌های سخت‌افزار و نرم‌افزار را حذف کرده و پول صرفه‌جویی کند.

بازخوردی که از مدیرعامل دریافت شده است، بسیار مثبت بوده و DP Solutions خوشحال بوده که به عنوان یک بخش از راه‌حلی برای ساخت محیط آنها مناسب‌تر به نیازهای کنونی کسب‌وکار کمک کرده است.

از طریق: www.dpsolutions.com

امتیازدهی
0اشتراک گذاری