0اشتراک گذاری

چالش

این انجمن حمل و نقل مستقر در شمال ویرجینیا به دنبال انتقال زیرساخت خود به ابر بود و ارائه‌دهنده خدمات فعلی آنان قادر به پشتیبانی از این نیازها نبود. این سازمان به یک ارائه‌دهنده خدمات مدیریت شده (MSP) نیاز داشت که سازمان‌یافته، پایدار، با تجربه بوده و قادر به سریع برپا کردن زیرساخت ابری برای آنان بود.

زیرا ارائه‌دهنده قبلی تمام سخت‌افزار شرکت را مالک بود، DP Solutions (DPS) باید تمام شبکه را از ابتدا بازسازی کند. DP Solutions یک پوسته فناورانه کاملاً جدید ایجاد کرد و با برداشتن چارچوب قبلی مشتری، آن را با یک زیرساخت ابری جدید و پیشرفته جایگزین کرد. با وجود اینکه این فرآیند دشوار بود، DP Solutions توانست در طول یک آخر هفته کلیه پایه‌های IT خود را بازسازی کند. همان دوشنبه، کارکنانشان قادر به ورود و کار به صورت بی‌مشکل و تقریباً بدون هیچ توقف، وقفه یا ابهامی بودند، زیرا هر ایستگاه کاری به صورت سفارشی و مطابق با تنظیمات قبلی آن فرد تنظیم و سفارشی شده بود.

راه حل

سازمان به دنبال یک ارائه‌دهنده قابل اعتماد IT بود که توانایی مدیریت فناوری آنها را داشته باشد، که در DP Solutions پیدا کرد. DP Solutions با ترسیم یک فرآیند ورود مشخص، ارتباط کامل و تدوین یک برنامه واضح و استراتژیک برای سازمان به منظور پیگیری تغییرات در طول انتقال، انتقال به برنامه خدمات مدیریت‌شده را همانند آب در آمد کرد و بدون دردسری زیاد انجام شد.

خدمات ابری DP Solutions به شرکت امکانات حرکت بهتر و قابل اعتماد را فراهم کرد؛ یک مزیت عظیم زیرا بسیاری از اعضای تیم آنها از راه دور کار می‌کنند و نیاز به دسترسی به داده‌های خود در هر مکان و زمان دارند. علاوه بر این، تمام نیازهای IT سازمان با یک پرداخت ماهیانه ساده پوشش داده شده‌اند، که باعث سهولت برنامه‌ریزی با هزینه مداوم معین سالانه IT می‌شود.

“ما تجربه محیط کاری برای کارمندان آنها را به شدت بهبود داده و اعتماد به نفس به آنها فراهم کرده‌ایم.”

کارن بلک‌استاک، مدیر حساب مختص این شرکت.

هرچند از زمانی که سازمان با DP Solutions در تعامل است، مدت زمان طولانی نگذشته است، اما همکاری با بررسی‌های سه‌ماهه (Quarterly Business Reviews) در سنگ بنای موفقیت این رابطه ادامه دارد. این جلسات استراتژیک به DP Solutions امکان می‌دهند که به هدف‌های آنها ادامه دهند و اطمینان حاصل کنند که فناوری شرکت با آنها رشد می‌کند.

DP Solutions و برنامه خدمات مدیریت شبکه مدیریت شده Confidence Plus آن، مناسب کامل برای این سازمان بود و به آنها پیوستگی، اعتماد به نفس و روشنایی فراهم کرد.

نتیجه

برای ارائه یک محیط پایدار برای اجرای کسب و کار شرکت، DP Solutions یک راه حل میزبانی ابری را به همراه خدمات مدیریت شبکه IT مدیریت شده Confidence Plus فراهم کرد. DP Solutions تمام سخت‌افزارهای شبکه موجود مشتری را جایگزین کرد، هر ایستگاه کاری کاربر نهایی را سفارشی‌سازی کرد، آنها را به ابر مهاجرت داد و مدیریت Office 365 را ارائه داد.

“ما نه تنها به دنبال یک ارائه‌دهنده IT بودیم، بلکه به دنبال یک شریک بودیم. با DPS یک همکار واقعی پیدا کردیم.”

پولی بی، دستیار اجرایی مدیرعامل / مدیر دفتر

با خدمات مدیریت شبکه IT مدیریت شده Confidence Plus، سازمان به پشتیبانی بی‌نهایت از میز خدمات، نظارت 24 ساعته در 7 روز هفته و 365 روز در سال، اشتراک در Microsoft Office، حفاظت از ویروس‌ها و اسپای‌ورها، و جلسات برنامه‌ریزی فناوری استراتژیک دست یافت و اطمینان حاصل شد که نیازهای کسب و کارشان به خدمات فناوری DP Solutions همچنان هماهنگ باقی می‌ماند.

از: www.dpsolutions.com

 

امتیازدهی
0اشتراک گذاری