0اشتراک گذاری

چالش

این انجمن حمل‌ونقل مستقر در شمال ویرجینیا قصد داشت زیرساخت خود را به ابر منتقل کند، اما ارائه‌دهنده IT فعلی آن نمی‌توانست به این نیازها پاسخ دهد. سازمان به یک ارائه‌دهنده خدمات مدیریت شده (MSP) نیاز داشت که سازمان‌دهی شده، پایدار، با تجربه باشد و بتواند آنها را به سرعت در ابرهاها فعال کند.

از آنجا که ارائه‌دهنده قبلی کلیه سخت‌افزارهای شرکت را مالک بود، DP Solutions (DPS) باید تمام شبکه را از ابتدا بازسازی کند. DP Solutions یک پوسته فناوری کاملاً جدید را شکل داد و با خارج کردن چارچوب قبلی مشتری و جایگزینی آن با یک زیرساخت ابری نوین و پیشرفته، موفق به بازسازی کل پایه IT خود در طول یک آخر هفته شد. در روز دوشنبه، کارکنان آنها توانستند با وجود کمترین وقفه، انقطاع و گنجاندن هماهنگ، به سرکار بیایند و به صورت سریع واحد کاری هر فرد با توجه به تنظیمات قبلی خود تنظیم و سفارشی‌سازی شود.

راه‌حل

سازمان به دنبال یک ارائه‌دهنده قابل اعتماد IT برای مدیریت فناوری خود بود که آن را در DP Solutions پیدا کرد. DP Solutions مهاجرت به برنامه خدمات مدیریت شده را به گونه‌ای که تا حد امکان بی‌دردسر و بدون مشکلات باشد، انجام داده و این مهم را با تعریف یک فرآیند استقبال مشخص، ارتباط جامع و تدوین یک برنامه روشن و استراتژیک برای سازمان برای پیگیری در طول تغییرات، تسهیل کرد.

خدمات ابری DP Solutions به شرکت انعطاف‌پذیری بهبود یافته و قابل اعتماد فراهم کرد؛ یک مزیت عظیم زیرا بسیاری از اعضای تیم آنها از راه دور کار می‌کنند و نیاز به دسترسی به داده‌های خود در هر زمان و مکان دارند. علاوه بر این، تمام نیازهای IT سازمان با یک پرداخت ماهانه ساده پوشش داده می‌شوند که بودجه‌بندی را با هزینه مشخص و قابل پیش‌بینی برای IT در سال سهولت می‌بخشد.

“ما تجربه محیط کاری آنها را برای کارمندان خود بهبود بخشیده و اعتماد به نفس فراهم کرده‌ایم”

کارن بلک‌استاک، مدیر حساب اختصاصی شرکت.

هر چند مدت زمانی از همکاری سازمان با DP Solutions گذشته است، اما این شراکت همچنان با موفقیت‌های متعدد و بررسی‌های چهارماهانه که در مرکز موفقیت رابطه قرار دارند، به رشد ادامه دارد. این جلسات استراتژیک به DP Solutions این امکان را می‌دهند که به تداوم با اهداف آنها هماهنگ شود و اطمینان حاصل کند که فناوری شرکت با آنها رشد می‌کند.

DP Solutions و برنامه خدمات مدیریت شبکه مدیریت شده Confidence Plus آن یک تطابق کامل برای این سازمان بود، به آنها پایداری، اعتماد و وضوح فراهم کرد.

نتایج

برای ارائه به شرکت محیط پایداری برای اداره کسب‌وکار خود، DP Solutions یک راه‌حل میزبانی ابری را به همراه خدمات مدیریت شبکه IT Confidence Plus فراهم کرد. DP Solutions تمام سخت‌افزارهای شبکه موجود مشتری را جایگزین کرد، هر ایستگاه کاری کاربر را سفارشی‌سازی کرد، آن‌ها را به ابر منتقل کرد و مدیریت Office 365 را ارائه کرد.

“ما فقط به دنبال یک ارائه‌دهنده IT نبودیم، بلکه به دنبال یک شریک بودیم. با DPS یک همکار واقعی پیدا کردیم.”

پولی بی، معاون اجرایی مدیرعامل / مدیر اداره

با Confidence Plus Managed IT Network Services، سازمان به پشتیبانی بی‌نهایت از میز خدمات، نظارت به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته بر روی سیستم، اشتراک در Microsoft Office، حفاظت در برابر ویروس‌ها و اسپایوار، و جلسات استراتژیک برنامه‌ریزی فناوری برای اطمینان از ادامه هماهنگی نیازهای تجاری‌شان با خدمات فناوری DP Solutions دست یافتند.

از طریق: www.dpsolutions.com

امتیازدهی
0اشتراک گذاری