0اشتراک گذاری

چالش

زمانی که این شرکت خدمات استخدامی همکاری خود را با DP Solutions شروع کرد، هدف از این همکاری حذف وابستگی به پرسنل داخلی IT بود. همچنین، آنها به دنبال یک زیرساخت قابل اعتماد بودند که امکان داده‌های خود را مدیریت کردن باعث توجیه زمان و منابع صرف‌شده بر روی آن‌ها شود، همچنین یک برنامه مقرون به صرفه و مقیاس‌پذیر برای حفاظت از داده‌ها.

راه‌حل

سازمان از خدمات مدیریت شبکه مدیریت شده Confidence Plus شرکت DP Solutions برای ارائه یک راه‌حل قابل اعتماد و بلندمدت برای نیازهای خود استفاده کرد. DP Solutions یک زیرساخت مجازی میزبانی‌شده برای شرکت ایجاد کرد و مدیریت و نگهداری سیستم‌ها و نقاط پایانی آن‌ها را بر عهده گرفت. با پایش و به‌روزرسانی مداوم شرایط سرور و دسکتاپ توسط DP Solutions، به همراه پشتیبانی 24×7 از میز کمک، سازمان به راحتی برای تمام نیازها و مسائل فنی خود به DP Solutions اعتماد کرد.

از نظر فنی

DP Solutions سرور محلی شرکت را حذف کرد و یک محیط Citrix با آگاهی از چندین کاربر و جلسه خاص پیاده‌سازی کرد. راه‌حل جدید بهینه‌سازی فردی را پشتیبانی کرده و با استفاده از چندین ارائه‌دهنده و تکنولوژی SONET، اطمینان از اطلاعات اعمال ارتباط تکراری فراهم کرد. این راه‌حل توسط APC Symmetra UPS تأمین انرژی شده و توسط یک ژنراتور دیزل پشتیبانی می‌شود. علاوه بر این، یک سیستم خنک‌کننده Leibert کنترل اعتبارسنجی محیطی را به سخت‌افزار ارائه می‌دهد. برای بهبود قابلیت اطمینان و امنیت، DP Solutions از سیستم شماره‌گذاری مستقل خود برای اختصاص آدرس‌های IP استفاده می‌کند. سیستم‌های نظارت و هشداردهی الکترونیک به طور مداوم شرایط محیطی، تنظیمات انرژی و قدرت سرور را در طول 24 ساعت در روز و 7 روز در هفته بازرسی می‌کنند تا اطمینان از قابلیت اعتماد و عملکرد نهایی فراهم شود.

نتایج

زیرساخت مجازی میزبانی‌شده مشتری به همراه خدمات مدیریت شبکه مدیریت شده Confidence Plus شرکت DP Solutions، به آنها اجازه داده است تا در پشتیبانی IT صرفه‌جویی کنند و در قابلیت اعتماد و امنیت داده‌های خود اطمینان حاصل کنند. با سیستم‌های آن‌ها خارج از محل، اطلاعات شرکت نه تنها ایمن می‌باشند بلکه از هر جا که انتخاب کنند قابل دسترسی هستند. این موضوع به ویژه در زمان اسفند 2011 که مشتری دفاتر خود را انتقال داد و خدمات مدیریت شبکه DP Solutions اجازه یک فرآیند تبدیل داده ساده را فراهم کرد، کمک کننده بود. این امکان را فراهم کرد که آنها بلافاصله، به طور صمیمی و با امنیت پس از انتقال دوباره به عملیات کسب و کار خود ادامه دهند. امروزه، سازمان همچنان بر خدمات DP Solutions برای مدیریت سیستم‌های اطلاعات خود و ارائه مدیریت و نگهداری پیشگیرانه اعتماد دارد.

از طریق: www.dpsolutions.com

امتیازدهی
0اشتراک گذاری