0اشتراک گذاری

چالش

با سخت‌افزارهای پیر و خسته، سرورهای کند و پشتیبانی نامناسب از فناوری اطلاعات، این سازمان غیرانتفاعی مستقر در بالتیمور به کمک DP Solutions نیاز داشت. آنها نگران امنیت داده‌های خود بودند و می‌خواستند سرورهای قابل اعتماد، حفاظت شبکه و بازیابی بحرانی را در زیرساخت IT خود ادغام کنند.

راه‌حل

سازمان از خدمات شبکه مدیریت شده DP Solutions برای حل و فصل مشکلات IT خود استفاده کرد. DP Solutions یک محیط سرور میزبانی شده با سفارشی‌سازی ارائه کرد که امنیت داده، قابلیت اعتماد و قابلیت مقیاس‌پذیری را برای تأمین نیازهای فناوری اطلاعات روز به روز در سازمان فراهم می‌کرد. برای آماده‌سازی برای این راه‌حل جدید، مشتری انتخاب کرد که از یک راه‌حل سرور میزبانی شده در مرکز داده مجازی DP Solutions استفاده کند. این امکان را فراهم می‌کرد که از یک محیط کنترل شده توسط هوا برخوردار شوند و داده‌های خود را از خطرات سخت‌افزاری، اینترنتی و قطعی برق محافظت کنند. علاوه بر دریافت به‌روزرسانی‌های اتوماتیک نرم‌افزار/سخت‌افزار، سازمان همچنین یک تیم پشتیبانی IT 24×7 به دست آورد. این امکان را به آنها می‌دهد که با اطمینان از اینکه یک تیم از حرفه‌ای‌های IT همواره آماده است تا نه‌تنها در فرآیند نصب اولیه راه‌حل کمک کند، بلکه به طور مداوم ایشان را پشتیبانی کند.

از نظر فنی

زمانی که DP Solutions سازمان را به محیط مجازی DP Solutions منتقل کرد، آنها از یک سرور سیتریکس پیشرفته و آگاه از چندین کاربر بهره‌مند شدند. این دستگاه به هر شخص که به سرور و پایگاه داده دسترسی داشت با جلسه خاص خود ارائه می‌دهد که اجازه بهره‌مندی از عملکرد بهینه را می‌دهد. مرکز داده DP Solutions با یک APC Symmetra UPS تأمین انرژی شده و با یک ژنراتور دیزل پشتیبانی می‌شود. برای افزایش امنیت داده، از اطمینان ارتباطی با چندین ارائه‌دهنده و تکنولوژی SONET به همراه یک سیستم نام دامنه (DNS) تقویت شده توسط دو سرور مجدد BIND استفاده می‌شود. همچنین از یک سیستم خنک‌کننده Leibert برای ارائه کنترل اقلیم به سرورها استفاده می‌شود.

نتایج

با خدمات شبکه مدیریت شده DP Solutions، مشتری از پشتیبانی IT 24×7 بهره‌مند است، قادر به بازیابی داده‌های خود با نزدیک به 100% زمان فعالیت است و می‌تواند به‌طور از راه دور به داده‌های خود دسترسی داشته باشد. آیا در حال کار در بالتیمور هستند یا در یک ایالت دیگر حاضر به کار هستند، کارکنان سازمان می‌توانند با اطمینان از اینکه از فناوری قابل اعتماد و امن DP Solutions استفاده می‌کنند، به سرعت و به امانت به سرور و پایگاه داده خود دسترسی یابند. با راه‌حل‌های فناوری مناسب در دسترس، سازمان می‌تواند به راحتی کسب و کار خود را گسترش دهد و

بر تحقق اهداف خود تمرکز کند.

از طریق: www.dpsolutions.com

امتیازدهی
0اشتراک گذاری