خدمات IT هزاره سوم مشاوره ، طراحی ، توسعه شبکه ، سایت ، سئوی خود را به ما بسپارید.
اسلایدر پلاگین سایت طراحی سایت مقالات وردپرس

5 نمونه از بهترین پلاگین های اسلایدر وردپرس و مقایسه آنها – عملکرد + کیفیت 

در این مقاله، لیستی از بهترین پلاگین های اسلایدر وردپرس را به شما نشان می دهیم تا بتوانید متناسب با نیاز خود، آن را انتخاب کنید.

بهترین پلاگین های اسلایدر وردپرس و مقایسه 5 نمونه (عملکرد + کیفیت)| خدمات IT هزاره سوم
0اشتراک گذاری

آیا به دنبال بهترین افزونه اسلایدر وردپرس هستید؟

ده ها پلاگین اسلایدر وردپرس در بازار وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. با این حال، همه آنها برابر خلق نشده اند. ما متوجه شده ایم که اکثر آنها عملکرد ضعیف یا گزینه های سفارشی سازی محدود دارند.

در این مقاله، لیستی از بهترین پلاگین های اسلایدر وردپرس را به شما نشان می دهیم تا بتوانید متناسب با نیاز خود، آن را انتخاب کنید.

بهترین پلاگین های اسلایدر وردپرس

چه چیزی یک پلاگین اسلایدر وردپرس را خوب می کند؟

هنگام انتخاب افزونه‌ها برای این ویترین، ما هر ابزار را در سایت آزمایشی خود نصب کردیم تا مزایا، معایب و ویژگی‌های آن را بررسی کنیم. این به ما این امکان را داد که فقط بهترین افزونه های اسلایدر وردپرس را توصیه کنیم.

ما متوجه شدیم که یک پلاگین اسلایدر وردپرس خوب باید تعادل خوبی از این ویژگی ها ارائه دهد:

  • سهولت در استفاده –  رابط کاربرپسند افزونه بسیار مهم است. بهترین پلاگین های اسلایدر دارای یک سازنده درگ اند درآپ با یک ویرایشگر بصری برای ایجاد آسان اسلاید را ارائه می دهند.
  • واکنشگرائی – این افزونه باید یک طراحی کاملا واکنشگرا ارائه دهد تا اسلایدرهای شما به راحتی با هر دستگاه شامل دسکتاپ، تبلت یا دستگاه تلفن همراه سازگار باشند.
  • قابلیت سفارشی‌سازی – افزونه باید گزینه‌های سفارشی‌سازی کافی را ارائه دهد تا اسلایدر متناسب با طراحی وب‌ سایت شما باشد. به عنوان مثال می‌توان به جلوه‌های انتقال، گزینه‌های فونت، انیمیشن‌های سفارشی ، قالب‌های اسلایدر و غیره اشاره کرد.
  • عملکرد – در حالت ایده آل، افزونه باید سریع باشد و بر زمان بارگذاری صفحه در سایت شما تأثیری نداشته باشد. به این ترتیب، سرعت بارگزاری و سئوی سایت شما می تواند بهینه شود.
  • پشتیبانی از انواع رسانه های مختلف – اگر می خواهید یک اسلایدر تستومینیال یا ویدیو ایجاد کنید، بهتر است افزونه علاوه بر تصاویر، از فایل های رسانه ای دیگر نیز پشتیبانی کند.

با در نظر گرفتن همه این موارد، بهترین پلاگین اسلایدر برای وبلاگ یا سایت وردپرس شما به نیازهای خاص، مهارت های فنی و بودجه شما بستگی دارد. بنابراین، توصیه می‌کنیم افزونه‌هایی را که توجه شما را به خود جلب می‌کنند آزمایش کنید تا ببینید آیا یکی از آنها راه‌حل مناسبی برای نیازهای شما است یا خیر.

اکنون، بیایید به انتخاب تخصصی خود از بهترین پلاگین های اسلایدر وردپرس نگاه کنیم.

1.Soliloquy

اسلایدر  Soliloquy

از بین تمامی پلاگین های اسلایدر وردپرس که امتحان کرده‌ایم، Soliloquy سریع‌ترین و مبتدی‌ترین گزینه است.

برای تست سرعت افزونه، هر پلاگین اسلایدر را روی یک سایت وردپرس دمو نصب کردیم. ما همان تصاویر را برای ایجاد یک اسلایدر آپلود کردیم، هیچ تنظیمات دیگری را تغییر ندادیم و اسلایدر را در یک صفحه خالی وردپرس جاسازی کردیم.

پس از آن از ابزار تست سرعت Pingdom برای اجرای تست استفاده کردیم. نتایج را در زیر نمایش دادیم:

پلاگین اسلایدر زمان بارگذاری صفحه درخواست ها اندازه صفحه
تک گویی 860 میلی‌ثانیه 22 679 کیلوبایت
متاسلایدر 863 میلی‌ثانیه 25 229 کیلوبایت
اسلایدر هوشمند 3 865 میلی‌ثانیه 19 382 کیلوبایت
گالری انویرا 899 میلی‌ثانیه 18 896 کیلوبایت
اسلایدر مستر 900 میلی‌ثانیه 22 345 کیلوبایت
SeedProd 1030 میلی‌ثانیه 19 349 کیلوبایت

همانطور که در نمرات بالا مشاهده می کنید، Soliloquy سریعترین اسلایدر وردپرس در تست های ما بود و پس از آن MetaSlider قرار گرفت.

به علاوه، اگر به نتایج تست نگاه کنید، خواهید دید که Soliloquy اندازه صفحه را بدون تأثیر بر سرعت افزایش داده است.

Soliloquy همچنین دارای یک رابط کاربری آسان با سازنده درگ اند درآپ  برای ایجاد اسلایدر های شما است. سپس می توانید الگوی اسلایدر را تغییر دهید، اندازه تصاویر را تغییر دهید، مدت زمان انتقال را تنظیم کنید و غیره.

اگر از دانش کد نویسی برخوردار هستید ، می توانید از CSS سفارشی نیز برای سفارشی سازی بیشتر اسلایدر استفاده کنید.

رابط پلاگین Soliloquy

نکات مثبت و ویژگی های Soliloquy:

  • شما می توانید انواع مختلفی از اسلایدرها را بدون نگرانی در مورد کاهش سرعت وب سایت وردپرس خود ایجاد کنید .
  • اسلایدر های سازگار با موبایل، با پشتیبانی از کشیدن انگشت روی دستگاه های تلفن همراه و تبلت.
  • علاوه بر تصاویر از کتابخانه رسانه، می‌توانید از محصولات WooCommerce، عکس‌های اینستاگرام، فایل‌های PDF و پست‌ها/صفحات/ انواع پست سفارشی برای ایجاد اسلایدرهای خود استفاده کنید.
  • چندین روش برای جاسازی اسلایدر در پست ها یا صفحات وردپرس: کدهای کوتاه، بلوک ویرایشگر گوتنبرگ ، دکمه ای برای ویرایشگر کلاسیک قدیمی و ویجت.
  • افزونه‌های مختلف برای فعال کردن ویژگی‌های پیشرفته، مانند پشتیبانی از محتوای پویا، لایت باکس، حفاظت با کلیک راست، ناوبری تصاویر کوچک و غیره.

معایب Soliloquy:

  • افزونه رایگان فقط برای ایجاد یک نمایش اسلاید تصویر ساده کافی است. به همین دلیل است که توصیه می کنیم نسخه پریمیوم را برای استفاده حداکثری از ویژگی های آن تهیه کنید.

قیمت: افزونه رایگان Soliloquy موجود است. برنامه های پرمیوم از 19.50 دلار در سال شروع می شود تا اسلایدرهای نامحدود در 1 وب سایت و 1 سال پشتیبانی و به روز رسانی ایجاد شود.

چرا Soliloquy را انتخاب کردیم: اگر یک سایت عکاسی یا هر وب‌سایت دیگری با تصویر سنگین دارید ، سرمایه‌گذاری در Soliloquy ایده خوبی است. شما می توانید با استفاده از کنترل های آسان برای استفاده آن، اسلایدرهای متعددی ایجاد کنید، بدون اینکه نگران باشید، این بر سرعت وب سایت شما تأثیر منفی خواهد گذاشت.

می‌توانید در بررسی Soliloquy درباره این افزونه اسلایدر وردپرس اطلاعات بیشتری کسب کنید .

2. Envira Gallery

آیا Envira Gallery افزونه گالری عکس و ویدیو مناسب شماست؟

اگر به دنبال بهترین پلاگین اسلایدر وردپرس برای تصاویر هستید، گالری انویرا را بررسی کنید . این افزونه گالری دارای یک افزونه نمایش اسلاید است که می تواند گالری لایت باکس شما را به یک نمایش اسلاید زیبا تبدیل کند.

این بدان معنی است که می توانید چندین عکس را در یک گالری سبد معمولی نمایش دهید . هنگامی که کاربران روی یک تصویر در آن گالری کلیک می کنند، می توانند با استفاده از یک نوار لغزنده در میان تصاویر مختلف حرکت کنند.

نمونه ای از نمایش اسلاید گالری Envira

استفاده از افزونه نمایش اسلاید بسیار آسان است. می‌توانید نمایش اسلاید را طوری تنظیم کنید که پس از باز شدن به‌طور خودکار پخش شود، زمانی که مکان‌نما روی آن قرار می‌گیرد آن را استوپ کنید و سرعت نمایش اسلاید را پیکربندی کنید.

گالری انویرا چندین طرح بندی گالری را برای انتخاب ارائه می دهد.

می‌توانید طرح‌بندی خودکار را انتخاب کنید تا گالری به‌طور خودکار طرح‌بندی خود را بر اساس تعداد تصاویر موجود تنظیم کند. متناوبا، چیدمان مربع می‌تواند فید عکس رسانه‌های اجتماعی را ایجاد کند.

علاوه بر این، می توانید بارگذاری تنبل را فعال کنید تا گالری صفحه وب شما را سنگین نکند. به این ترتیب، می توانید عملکرد پایدار و سریع خود را حفظ کنید و مطمئن شوید که برای سئوی سایت شما مناسب است.

مزایای گالری انویرا:

  • افزودنی نمایش اسلاید با کاربری آسان که گالری لایت باکس را به یک نوار لغزنده تصویر تبدیل می کند.
  • طرح‌های گالری زیبا به صورت پیش‌فرض.
  • قابلیت بارگذاری تنبل برای جلوگیری از کند شدن سرعت صفحه وب.
  • تنظیمات مخصوص موبایل برای اطمینان از اینکه نمایش اسلاید روی صفحه نمایش گوشی های هوشمند خوب به نظر می رسد، مانند تنظیم ابعاد سفارشی برای گالری.
  • روی محافظ کلیک راست کنید تا مطمئن شوید هیچ کاربر غیرمجازی نمی تواند تصاویر شما را بدون اجازه ذخیره کند.

معایب گالری انویرا:

  • افزونه نمایش اسلاید فقط از تصاویر پشتیبانی می کند.

قیمت: افزونه رایگان موجود است، اما برای استفاده از افزونه نمایش اسلاید باید یک طرح پایه (39.50 دلار در سال) یا بالاتر خریداری کنید.

چرا گالری انویرا را انتخاب کردیم: گالری انویرا یکی از زیباترین پلاگین های گالری تصاویری است که ما امتحان کرده ایم، بنابراین ارائه آن در این لیست برای ما بیهوده نبود. اگر می خواهید یک نمایش اسلاید تصویری زیبا و در عین حال با سرعت بهینه شده برای وب سایت خود ایجاد کنید، این یک گزینه عالی است.

می‌توانید در بررسی گالری Envira ما درباره این افزونه اطلاعات بیشتری کسب کنید .

3.MetaSlider

اسلایدر MetaSlider

MetaSlider یکی از محبوب ترین پلاگین های اسلایدر وردپرس در بازار است. بسیاری از شرکت های معروف مانند Vimeo و NASA از این افزونه برای ایجاد اسلایدرهای سریع و کاملاً واکنش گرا در وب سایت های خود استفاده کرده اند.

اگر فقط به دنبال ایجاد یک اسلایدر تصویر ساده هستید، نسخه رایگان کافی است. سازنده درگ اند درآپ به شما امکان می‌دهد با استفاده از تصاویر از کتابخانه رسانه یا Unsplash، که یک کتابخانه عکس استوک رایگان است، یک نمایش اسلاید یا اسلایدر گردان ایجاد کنید .

پیش‌نمایش زنده به راحتی می‌توانید ببینید که اسلایدر گردان هنگام انتشار چگونه به نظر می‌رسد.

با این حال، قدرت واقعی در نسخه Pro آن وجود دارد. MetaSlider Pro از انواع مختلف محتوا برای اسلایدها مانند تصاویر، فیلم ها، پست ها، محصولات تجارت الکترونیک و حتی HTML پشتیبانی می کند.

علاوه بر این، MetaSlider به شما امکان می‌دهد اسلایدها را پنهان کنید یا اسلاید متفاوتی را هنگام مشاهده در تلفن همراه نمایش دهید. در نتیجه، می توانید اسلایدهایی را نشان دهید که در اندازه صفحه نمایش کوچک به بهترین شکل ظاهر می شوند.

مزایای MetaSlider:

  • سازنده کاربرپسند درگ اند درآپ با پیش نمایش زنده که به کتابخانه رسانه وردپرس و Unsplash متصل می شود.
  • پشتیبانی از انواع مختلف محتوای اسلاید، از تصاویر گرفته تا محصولات و HTML.
  • تنظیماتی برای تنظیم اسلاید برای مشاهده تلفن همراه، مانند پنهان کردن اسلاید یا استفاده از یک اسلاید دیگر در تلفن همراه.
  • دارای چند طرح اسلایدی حرفه ای برای انتخاب.
  • ویژگی اسلایدر زمان‌بندی شده برای قابل مشاهده کردن یک نوار لغزنده فقط در تاریخ‌های خاص، که برای فروشگاه‌های آنلاینی که می‌خواهند معاملات ویژه یا تبلیغات فصلی را به نمایش بگذارند مفید است.

معایب MetaSlider:

  • مانند Soliloquy، برای استفاده از پیشنهادات کامل آن به نسخه Pro نیاز دارید.

قیمت: افزونه رایگان موجود است. پلن های حرفه ای این پلاگین از 39.50 دلار در سال برای 1 مجوز وب سایت شروع می شود.

چرا MetaSlider را انتخاب کردیم: این پلاگین اسلایدر وردپرس کمی بیشتر از Soliloquy هزینه دارد، اما متوجه شدیم که برای افرادی که به دنبال ایجاد انواع مختلف لغزنده غیر تصویری هستند که در همه دستگاه ها خوب به نظر می رسند، عالی است.

4. Smart Slider 3

اسلایدر Smart Slider 3

آیا می خواهید اسلایدرهای تعاملی زیبایی در وب سایت وردپرس خود ایجاد کنید؟ اگر چنین است، Smart Slider 3 را بررسی کنید .

این افزونه اسلایدر وردپرس دارای 11 اسلایدر رایگان است که از تصاویر، متون، فیلم ها، دکمه ها و غیره پشتیبانی می کند. همچنین می‌توانید هر عنصر محتوا را روی هم قرار دهید، مانند اضافه کردن متن در بالای یک تصویر . 

این آن را به ابزاری عالی برای ایجاد اسلایدر در وردپرس تبدیل می کند.

اگر می خواهید کاربران را وادار کنید نه تنها محتوای اسلاید شما را غربال کنند، بلکه با آن تعامل داشته باشند، مانند کلیک کردن بر روی یک دکمه برای خواندن یک پست یا بررسی یک محصول، این یک انتخاب عالی است.

رابط کاربری خود بسیار متفاوت از بقیه گزینه های موجود در لیست است. صفحه ویرایش کمی شبیه یک ویرایشگر عکس است که می تواند در ابتدا مبتدیان را بترساند. اما وقتی به آن دست پیدا کردید، کاملاً قابل توضیح است.

مزایای Smart Slider 3:

  • طرح‌بندی‌های اسلایدر حرفه‌ای در پلاگین رایگان موجود است، از اسلایدر با عرض کامل گرفته تا نوار اسلایدر با ناوبری بند انگشتی.
  • قابلیت لایه بندی برای چیدن عناصر روی هم در یک اسلاید.
  • پشتیبانی از محتوای پویا که می تواند محتوا را از منابع خارجی مانند یوتیوب یا فیس بوک بیرون بکشد.
  • جلوه های اختلاف منظر پیشرفته برای چشم نوازتر کردن اسلایدر های شما.

معایب Smart Slider 3:

  • فراوانی تنظیمات سفارشی‌سازی و تجربه کاربری شبیه به ویرایش عکس می‌تواند برای مبتدیان بسیار زیاد به نظر برسد.

قیمت: افزونه رایگان موجود است. برنامه های پریمیوم از یک بار هزینه 49 دلاری برای 1 مجوز وب سایت شروع می شود.

چرا Smart Slider 3 را انتخاب کردیم: با توجه به قدرت آن و این واقعیت که از یک سیستم پرداخت یکباره استفاده می کند، این افزونه کشویی وردپرس ارزش زیادی برای بودجه بندی ما ارائه می دهد. این رابط ممکن است در ابتدا ترسناک به نظر برسد، اما می توانید با کمی تمرین به آن عادت کنید.

5. Master Slider

اسلایدر Master Slider

آخرین اما نه کم اهمیت، ما Master Slider را داریم که یک پلاگین کشویی وردپرس freemium است. مانند بسیاری دیگر از گزینه های موجود در لیست، با یک رابط کشیدن و رها کردن برای تنظیم مجدد محتوای اسلاید شما همراه است.

نسخه رایگان فقط از تصاویر پشتیبانی می کند، اما شما می توانید دکمه های کنترل اسلایدر (مانند فلش ها، زبانه ها یا گلوله ها) را برای شخصی سازی طرح انتخاب کنید.

همچنین شامل حافظه پنهان داخلی و پیش بارگیری هوشمند برای سریعتر کردن لغزنده است.

از سوی دیگر، نسخه Pro شامل ویژگی‌های بیشتری مانند طرح‌بندی تمام عرض و تمام صفحه، قالب‌های اسلایدر سفارشی، نکات ابزار و حتی ویژگی پس‌زمینه ویدیویی اسلاید است .

 این ویژگی آخر یک راه عالی برای ایجاد  تاثیر قوی بر روی بازدیدکنندگان می باشد هنگامی که آنها در صفحه شما قرار می گیرند.

مزایای Master Slider:

  • سازنده درگ اند درآپ برای جابجایی محتوای اسلایدی به اطراف.
  • ویژگی های بهینه سازی سرعت مانند کش و بارگذاری اولیه.
  • ویژگی Comprehensive Pro مجموعه ای برای سفارشی کردن اسلایدر ها به دلخواه شما، دارای بیش از 90 اسلایدر ممتاز، انتقال ممتاز، پس زمینه ویدیوی اسلاید، نکات ابزار و موارد دیگر.
  • از اسلایدرهای WooCommerce، Facebook، Flickr، YouTube و Vimeo پشتیبانی می کند .

معایب Master Slider:

  • برخی از کاربران شکایت کرده‌اند که این افزونه از آنها می‌خواهد که نظرات و رتبه‌بندی‌ها را اغلب در مخزن WordPress.org بگذارند، بنابراین این چیزی است که باید در نظر داشت.

قیمت: افزونه رایگان موجود است. نسخه پولی از 34 دلار برای یک مجوز معمولی شروع می شود. این بدان معناست که این افزونه فقط می تواند در یک وب سایت توسط شما یا یک مشتری استفاده شود و قرار نیست به کاربران نهایی فروخته شود.

چرا Master Slider را انتخاب کردیم: تصمیم گرفتیم این افزونه اسلایدر وردپرس را در لیست قرار دهیم، ویژگی‌های منحصربه‌فرد Pro آن است، مانند پس‌زمینه ویدیوی اسلاید و نکات ابزار، که در سایر افزونه‌ها چندان رایج نیستند.

هنگامی که از یک پلاگین اسلایدر استفاده می کنید، ممکن است تنظیم طرح لغزان اسلایدر با بقیه ظاهر صفحه خود دشوار باشد. در این مورد، توصیه می کنیم از یک صفحه ساز وردپرس با یک عنصر اسلایدر مانند SeedProd استفاده کنید .

SeedProd یک صفحه ساز وردپرس است که با یک بلوک اسلایدر گردان  تصویر با کاربری آسان ارائه می شود.

این یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال اضافه کردن یک نوار لغزنده به صفحه فرود یا یک صفحه سفارشی در وب سایت خود هستند، می باشد. با استفاده از صفحه ساز، می توانید اطمینان حاصل کنید که طراحی اسلایدر شما به طور یکپارچه با بقیه صفحه شما مطابقت دارد.

وب سایت و تم ساز SeedProd

با SeedProd، می‌توانید به تعداد مورد نیاز تصاویر را از کتابخانه رسانه یا ادغام عکس‌های استوک داخلی آن‌ها اضافه کنید. پس از آن، به سادگی یک الگوی اسلایدر را انتخاب کنید که بهترین نیازهای شما را دارد.

همچنین می‌توانید حالت تاریک یا روشن دکمه‌های پیمایش نمایش اسلاید، تعداد تصویر برای نمایش در یک اسلاید را تنظیم کنید، پخش خودکار را فعال کنید، شرح‌ها اضافه کنید و موارد دیگر.

بلوک اسلایدر گردان تصویر SeedProd

SeedProd یک پلاگین رایگان دارد ، اما بلوک اسلایدر تصویر فقط در نسخه پریمیوم موجود است. برنامه ها از 39.50 دلار در سال برای 1 مجوز وب سایت شروع می شوند .

می‌توانید در بررسی کامل SeedProd ما درباره این افزونه اطلاعات بیشتری کسب کنید .

بهترین پلاگین یا افزونه اسلایدر وردپرس چیست؟

از بین تمامی افزونه هایی که بررسی کرده ایم، Soliloquy بهترین افزونه اسلایدر وردپرس در لیست است. در طول آزمایش‌های ما، سریع‌ترین عملکرد را داشت و دارای یک رابط کاربری مبتدی است که هر کسی می‌تواند برای ایجاد اسلایدرهای خود از آن استفاده کند.

علاوه بر این، افزونه های زیادی دارد که می توانید از آنها برای گسترش عملکرد پایه اسلایدر استفاده کنید. به این ترتیب، می‌توانید ویژگی‌ها را بر اساس آنچه نیاز دارید انتخاب و انتخاب کنید و از برخورد با مواردی که استفاده نمی‌کنید اجتناب کنید.

اگر به دنبال یک افزونه اسلایدر وردپرس رایگان هستید، ما Smart Slider 3 را پیشنهاد می کنیم . این افزونه قالب‌های اسلایدر با ظاهری حرفه‌ای را خارج از جعبه ارائه می‌دهد و گزینه‌های سفارشی‌سازی زیادی برای بازی در رابط ویرایشگرش  دارد.

ما همچنین توصیه می کنیم SeedProd را بررسی کنید . گاهی اوقات، پیدا کردن یک پلاگین اسلایدر تصویر که به خوبی با موضوع شما کار می کند دشوار است. از آنجایی که SeedProd قبلاً دارای ویژگی اسلایدر گردان تصویر است، لازم نیست نگران مشکلات سازگاری باشید.

بهترین پلاگین اسلایدر وردپرس: سوالات متداول

اکنون که بهترین پلاگین اسلایدر وردپرس را به شما نشان دادیم، بیایید به چند سوال متداول در مورد استفاده از اسلایدر در وردپرس بپردازیم.

آیا باید از اسلایدر در وب سایت خود استفاده کنم؟

اسلایدرها می توانند مکمل خوبی برای وب سایت شما باشند، اما اینکه آیا باید از آنها استفاده کنید بستگی به محتوا و اهداف طراحی شما دارد. آنها برای نمایش چندین تصویر یا پیام بدون اشغال فضای زیاد مفید هستند.

هنگام تصمیم گیری در مورد استفاده از اسلایدر در وبلاگ یا وب سایت وردپرس خود، می خواهید جذابیت بصری و ارتباط با مخاطبان خود را در نظر بگیرید .

بهترین اندازه برای اسلایدر در وردپرس چیست؟

توصیه می شود اندازه های اسلایدر را واکنشگرا نگه دارید تا با اندازه های مختلف صفحه تنظیم شوند. با این حال، یک روش معمول این است که عرض اسلایدر را برابر با عرض دستگاه، و ارتفاع آن را متناسب با عرض، معمولاً در حدود 40-60٪ قرار دهید.

این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که لغزنده در انواع دستگاه ها و اندازه های صفحه نمایش خوب به نظر می رسد.

تفاوت Soliloquy و Smart Slider 3 چیست؟

Soliloquy و Smart Slider 3 هر دو افزونه های اسلایدر وردپرس محبوب هستند، اما از نظر ویژگی ها و رابط کاربری تفاوت هایی با هم دارند.

Soliloquy به دلیل مبتدی بودن و عملکرد سریع خود شناخته شده است ، در حالی که Smart Slider 3 گزینه های سفارشی سازی کمی پیشرفته تر را ارائه می دهد. انتخاب بین این دو به نیازهای خاص و سطح مهارت شما بستگی دارد.

راهنمای نهایی استفاده از اسلایدر وردپرس

چگونه به راحتی یک اسلایدر واکنش گرا در وردپرس ایجاد کنیم

نحوه ایجاد اسلایدر ویدیو در وردپرس (آموزش آسان)

چگونه یک اسلایدر محتوای ویژه را به درستی در وردپرس اضافه کنیم

نحوه نمایش عکس های قبل و بعد در وردپرس

پاورپوینت، نحوه ایجاد ارائه در وردپرس را فراموش کنید

امیدواریم این مقاله به سوالات شما در مورد بهترین افزونه های اسلایدر وردپرس پاسخ دهد. همچنین ممکن است بخواهید لیست پلاگین های ضروری وردپرس ما را برای رشد وب سایت خود یا آموزش ما در مورد نحوه ایجاد یک گالری تصاویر در وردپرس را مشاهده کنید .

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در پیج اینستاگرام ما  برای آموزش های ویدیویی وردپرس مشترک شوید. شما همچنین می توانید ما را در توئیتر و فیس بوک  پیدا کنید .

5/5 - (2 امتیاز)

دریافت تخفیفات ویژه و استثنائی!

برای دریافت تخفیفات ویژه ، مطالب جدید سایت ایمیل خود را وارد کنید.

0اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *