خدمات IT هزاره سوم مشاوره ، طراحی ، توسعه شبکه ، سایت ، سئوی خود را به ما بسپارید.
اخبار گوگل موتورهای جستجو

حذف وب سایت های طراحی شده با پروفایل کسب و کار گوگل

کسب و کارهایی که مایل به حفظ حضور انلاین خود هستند باید سایت های خود را با استفاده از یک پلت فرم جایگزین بازسازی و طراحی کنند.

حذف وب سایت های ساخته شده با پروفایل کسب و کار توسط گوگل | خدمات IT هزاره سوم
0اشتراک گذاری

وب سایت های ساخته شده با پروفایل های Google Business در ماه مارس حذف خواهند شد.

طبق اعلام موتور جستجوگر گوگل :

مشتریانی که سعی در بازدید از وب سایت شما از طریق موتور جستجوگر گوگل  دارند، تا 10 ژوئن به طور خودکار به پروفایل کسب و کار شما هدایت می شوند. بعد از این تاریخ، بازدید کنندگان با خطای “صفحه پیدا نشده” مواجه خواهند شد.

چرا ما باید اهمیت دهیم.

 کسب و کارهایی که مایل به حفظ وب سایت و سئوی سایت خود هستند باید یک سایت جدید با استفاده از ابزارهای جایگزین ایجاد کنند، و قبل از مهلت تعیین شده برای اطمینان بیشتر پروفایل کسب و کار خود را به ادرس جدید ریدایرکت و به روز کنند.

ابزارهای جایگزین طراحی سایت.

گوگل پیشنهاد استفاده از یکی از سرویس های زیر را برای ساخت و طراحی وب سایت جدید برای کسب و کار شما پیشنهاد می کند:

1.Wix
2.Squarespace
3.GoDaddy
4.سایت های گوگل
5.Shopify
6.وردپرس

مسائل مربوط به کمپین تبلیغاتی

اگر ارتباط کمپین تبلیغاتی شما با استفاده از پروفایل Google Business به  وب سایت  است، بهتر است یا پیوند را قبل از 1 مارس تغییر دهید تا بتوانید تبلیغات خود را اجرا کنید یا کمپین های خود را متوقف کنید.

دامنه های ریدایرکت 

اگر یک دامنه سفارشی را برای هدایت ترافیک به وب سایت پروفایل Google Business خود تنظیم کرده اید، بازدیدکنندگان این دامنه تا 10 ژوئن به نمایه کسب وکار شما هدایت می شوند.

برای مدیریت این انتقال، وارد حساب شرکت میزبانی خود شوید و گزینه “Redirect” یا یک ویژگی مشابه را انتخاب کنید تا دامنه  خود را قبل از تاریخ مشخص شده به یک وب سایت دیگر تغییر دهید.

انچه گوگل می گوید

 یک سخنگوی گوگل به Search Engine Land گفت:

وب سایت هایی که با پروفایل های Google Business  طراحی شده اند ، وب سایت های پایه ای که توسط اطلاعات موجود در پروفایل کسب و کار شما طراحی شده اند.

دامنه هایی که با business.site و negocio.site پایان می یابند در ماه مارس از قسمت وب سایت پروفایل Google Business حذف می شوند. توصیه می کنیم نمایه Google Business خود را به روزرسانی کنید و به یک وب سایت جدید ریدایرکت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دریافت تخفیفات ویژه و استثنائی!

برای دریافت تخفیفات ویژه ، مطالب جدید سایت ایمیل خود را وارد کنید.

0اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *