خدمات IT هزاره سوم مشاوره ، طراحی ، توسعه شبکه ، سایت ، سئوی خود را به ما بسپارید.
اخبار تکنولوژی هوش مصنوعی

ذخیره زمان؛معیار اصلی GitHub برای پروژه های هوش مصنوعی AI

همانند یک مدیر باحال که زوم را ده دقیقه زودتر به پایان می رساند، شرکت  GitHub نیز می خواهد مقداری از زمان پرت شده را به کارکنان بازگرداند و به دنبال پروژه های هوش مصنوعی برای انجام این کار است.

ذخیره زمان؛معیار اصلی GitHub برای پروژه های هوش مصنوعی AI | خدمات IT هزاره سوم
0اشتراک گذاری

معیار اصلی گیت‌هاب برای پروژه‌های هوش مصنوعی: میزان زمان صرف شده است.

همانند یک مدیر باحال که زوم را ده دقیقه زودتر به پایان می رساند، شرکت  GitHub نیز می خواهد مقداری از زمان پرت شده را به کارکنان بازگرداند و به دنبال پروژه های هوش مصنوعی برای انجام این کار است. عامل مهم در این موضوع : اندازه گیری زمان صرفه جویی شده، یک هدیه ارزشمند است که به گفته مدیر عامل شرکت، که این رویکرد الهام گرفته از پروژه های هوش مصنوعی برای برنامه نویسی  است که  قبلا برای وی مجسم شده بود.

کایل دیگل، مدیر عامل گیت‌هاب، گفت: “اگر برای زمان برنامه ریزی کنیم، می‌توانیم آن را در هر جایی مجدداً سرمایه‌گذاری کنیم.

ما باید قادر باشیم به اندازه گیری بهره‌مندی‌های زمانی.

و خوشبختانه، بیشتر شرکت‌های همکار راهی برای اندازه‌گیری این موضوع با ما دارند.

اگر ما زمان به عقب، ما می توانیم که در هر کجا سرمایه گذاری مجدد،

کایل دیگل معاون اجرائی گیت هاب، گفت. ما باید بتوانیم زمان فعالیت ها را اندازه گیری کنیم. و خوشبختانه، اکثر شرکا راهی برای اندازه گیری آن با ما دارند.

در ماه مارس 2023، ماه‌ها پس از اخراجی‌های زیاد در صنعت فناوری و ورود ChatGPT، دایگل به شرکت‌ها رفت تا بتواند متوجه شود چگونه ارتباطات، بازاریابی شرکتی، فناوری اطلاعات و سایر “هابرها” بتوانند بیشتر از فناوری زمانه، یعنی از پروژه های هوش مصنوعی، بهره ببرند.

دایگل به IT Brew گفت .

من با همه اعضای گروهم صحبت کردم و گفتم، اگر می‌خواهیم به هر هابر کمک کنیم، از دیدگاه هوش مصنوعی چه کاری باید انجام دهیم؟

تیم فناوری اطلاعات که به گفته دایگل حدود ۵٬۰۰۰ پرسش کارمندی در یک چهارم ماه دریافت می‌کند، سریع‌ترین علاقه‌مند به استفاده از ابزارهای اتوماسیون و پروژه های هوش مصنوعی بود.

تنها چند سال پیش، تعویض لپتاپ سه ساله ممکن بود چند ماه دیرتر رخ داده باشد و هابرها حتی ممکن بود نفهمند که باید دستگاه خود را تعویض کنند.

ما در اطلاع‌رسانی به مردم بسیار پراکنده عمل نمی‌کردیم”، فیلیپ لودتکه، معاون فناوری اطلاعات در یک شرکت با تقریباً ۳٬۰۰۰ کارمند اعتراف کرد.

وارد اکتوبات شوید 

یک ابزار متمرکز شده در اسلک از شرکت Moveworks.

اکتوبات دسترسی به اسناد، سیاست‌ها، سامانه‌های داخلی و اطلاعات فرآیندی، از جمله سالگردهای سه ساله را دارد. اکتوبات

به جای اینکه یک کارمند به فناوری اطلاعات مراجعه کند و  تیکت های ارسالی و دریافتی را آغاز کند،

اکتوبات به موقع حاضر می‌شود و می‌پرسد که آیا کارمند می‌خواهد، به عنوان مثال، یک مک‌بوک پرو یا مک‌بوک ایر دریافت کند.

انتخابی در اسلک، یک سفارش از فروشنده به درب هابر ارسال می‌کند.

 لودتکه اظهار کرد.”این یک تعامل بدون لمس از سوی تیم من است.

این باعث خوشحالی بیشتر هابر می‌شود، زیرا آن‌ها فقط در یک تعامل بسیار سریع آنچه که نیاز دارند را دریافت می‌کنند”،

و کارکنان می توانند به OctoBot نیز برسند و سوالات فناوری اطلاعات را ارسال کنند که قبلا شامل یک تیکت بود:

نیاز به فعال کردن مجدد MFA پس از گرفتن یک تلفن جدید؟

نیاز به دسترسی چیزی دارید؟ از OctoBot بپرسید،

که به طور فزاینده ای در داده های سریع اموزش دیده است و نیازی به اموزش کارکنان اضافی فراتر از ارسال پیام Slack ندارد.

عدم ارتباط یا حل مشکل، منجر به ارسال گفتگو به تیم فناوری اطلاعات برای پشتیبانی می‌شود.

همچنین دایگل اظهار داشت :

این شبیه هر پیام مستقیم عادی است، اما به جای ارسال پیام مستقیم به همکار، شما به اکتوبات پیام مستقیم می‌فرستید.

زمان بیشتر و صرفه جویی در آن با … پروژه های هوش مصنوعی!

آزاد ساختن بخش فناوری اطلاعات از انجام کارهای تکراری مانند تعمیر و اصلاح، امکان انجام وظایف استراتژیک بیشتری را فراهم کرد، مانند آنچه که لوئدتکه اظهار کرد که می‌داند متخصصین فناوری اطلاعات ممکن است بیایند و بروند.

نرخ جذب و تغییرات در بخش فناوری اطلاعات معمولاً بسیار بالاست.

زیرا کارکنان میز خدمات پشتیبانی که به صورت مبتدی  هستند یا در سطح متوسطی از  تخصص هستند، می‌خواهند کارهایی انجام دهند که استراتژیک‌تر یا بیشتر به مهندسی تمرکز دارند.

بنابراین این فرصت را برای ما فراهم می‌کند تا به آن‌ها اجازه دهیم که به ارائه خدمات عالی به مشتریان و رفع مشکلات افراد ادامه دهند،

اما اکنون زمان بیشتری برای جستجوی راه حل های عالی دارند که به زندگی اسان تر برای همه ما کمک می کند.

فناوری اطلاعات از بستری مستقل شده است تا اقداماتی مانند زمان‌بندی سریع راه‌اندازی شود، یعنی تغییرات خودکار در برنامه‌های جلسات هنگامی که مثلاً یک روز بیماری غیرمنتظره رخ می‌دهد.

هر پیلوت – که بخشی از “اینترنت برای همه” شرکت GitHub است،

که هدف ارائه بسترهای استراتژیک هوش مصنوعی برای هر کارمند است – نیازمند دوره‌های آزمایشی، نظرسنجی‌های رضایت کاربران و اندازه‌گیری‌های زمان صرف‌شده است، که اغلب از طریق خود محصولات قابل دسترسی است.

به نظر دایگل

که استفاده از اکتوبات باعث کاهش ۳۰٪ از بار کاری فناوری اطلاعات شده است، یا به اصطلاح گیت هاب  سه ساعت، که اندازه‌گیری شده است از طریق تعداد تیکت‌ها و زمان حل تیکت‌ها.

نظرسنجی‌ها که بعد از هر تعامل انجام می‌شود، به تعیین اینکه کدام استفاده از بستر توسعه‌یافته با شرکت پرطرفدار است و کدام نه، کمک می‌کند.

به عنوان مثال، زمان‌بندی هوشمند به نظر می‌رسد مورد پسند بوده و به اعضای آزمایشی ۳۰ دقیقه در هر روز بازگردانده است،

بر اساس گفتهٔ دایگل. زمان بازگردانده شده از طریق تعاملات ثبت شده و اندازه‌گیری شده توسط پلتفرم تحلیلی محاسبه می‌شود.

و معاون اجرایی (COO) برای استقرار‌های بیشتری که توسط هوش مصنوعی انجام می‌شود، آماده است.

او گفت:

بیایید شروع کنیم و به شما ۶۰ روز می‌دهم. و معمولاً آزمایش‌ها رایگان هستند، حداقل در این روزگار ابزارهای هوش مصنوعی. بنابراین: شروع کنید، اندازه‌گیری کنید، امتحان کنید. و سپس، دوباره انجام دهید.

یک نظرسنجی با مشارکت ۲,۸۰۰ متخصص فناوری از پلتفرم آموزش فناوری و کسب و کار اوریلی مدیا، از تاریخ ۱۴ تا ۲۷ سپتامبر سال گذشته انجام شد،

که ۶۷٪ از شرکت‌کنندگان اعلام کردند که شرکتشان از پروژه های هوش مصنوعی تولیدی استفاده می‌کند.

دایگل گفت: فقط باید با شروع شروع کنی.

تنها افرادی که قادر به دریافت این مزایا نیستند، کسانی هستند که یک طرح بدون نقص برای اجرای این موارد را تدوین می‌کنند.

4.5/5 - (4 امتیاز)

دریافت تخفیفات ویژه و استثنائی!

برای دریافت تخفیفات ویژه ، مطالب جدید سایت ایمیل خود را وارد کنید.

0اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *