خدمات IT هزاره سوم مشاوره ، طراحی ، توسعه شبکه ، سایت ، سئوی خود را به ما بسپارید.
سایت طراحی سایت مقالات وب سایت ساز وردپرس ووکامرس

نحوه انتخاب و مقایسه بهترین وب سایت ساز ها در سال 1403

بهترین وب سایت ساز راه حل عالی برای افراد، کارآفرینان و مشاغل کوچک برای راه اندازی وب سایت بدون استخدام طراح و سازنده وب سایت و توسعه دهنده هستند.

نحوه انتخاب و مقایسه بهترین وب سایت ساز ها در سال 1403
0اشتراک گذاری

سازندگان وب سایت زیادی در بازار وجود دارد. بنابراین، چگونه می دانید که کدام یک راه حل مناسب برای شما است؟

پاسخ واقعی به سوال بهترین وب سایت ساز بر اساس نیازهای خاص شما متفاوت خواهد بود.

وب سایت سازها یک راه حل عالی برای افراد، کارآفرینان و مشاغل کوچک برای راه اندازی وب سایت بدون استخدام طراح سایت و توسعه دهنده هستند. با این حال، پیدا کردن بهترین  وب سایت ساز می تواند برای مبتدیان دشوار باشد.

در این مقاله، ما به شما کمک می کنیم تا با مرور مزایا و معایب محبوب ترین گزینه ها، بهترین سازنده وب سایت را انتخاب کنید.

بهترین مقایسه وب سایت سازها

در این مقاله بهترین وب سایت سازها را با هم مقایسه خواهیم کرد. اگر به سازنده وب‌سایت خاصی علاقه دارید، کافیست روی نام آن کلیک کنید تا جلو بروید:

  1. وردپرس
  2. سازنده وب سایت هاستینگر
  3. Wix
  4. وب سایت ساز HubSpot
  5. Web.com
  6. ووکامرس
  7. تجارت بزرگ
  8. Shopify
  9. WordPress.com
  10. فضای مربعی
  11. Weebly
  12. سازنده وب سایت دریم هاست
  13. سازنده وب سایت GoDaddy

انتخاب بهترین سازنده وب سایت – به دنبال چه چیزی باشیم؟

قبل از مقایسه برترین سازندگان وب سایت، توصیه می کنیم آنچه را که می خواهید با وب سایت خود انجام دهید را یادداشت کنید. اهداف شما چیست و دوست دارید چه ویژگی هایی در وب سایت خود مشاهده کنید؟

به عنوان مثال، می توانید مواردی مانند داشتن بخش وبلاگ، گالری عکس، فروشگاه اینترنتی (تجارت الکترونیک)، سیستم رزرو، فرم تماس، سئوی سایت مناسب، ویژگی های رسانه های اجتماعی و غیره را یادداشت کنید.

اگر در مورد آنچه می خواهید مطمئن نیستید، برای الهام گرفتن از رقبای خود یا سایر وب سایت ها دیدن کنید.

اکثر سازندگان وب سایت یک رابط کاربری بصری با قابلیت درگ اند درآپ برای طراحی وب سایت جدید خود بدون دانش کدنویسی ارائه می دهند.

قبل از اینکه تصمیم نهایی خود را بگیرید، می‌توانید از حساب‌های آزمایشی (طرح‌های رایگان) یا ضمانت بازگشت پول برای آزمایش طراحی وب سایت استفاده کنید.

در مرحله بعد، باید گزینه های رشد خود را در نظر بگیرید. به‌روزرسانی‌های منظم را به وب‌سایت خود اضافه خواهید کرد یا نه؟  به بخش وبلاگ نیاز دارید؟ و سوال دیگر اینکه آیا در آینده محصولات بیشتری را در وب سایت خود می فروشید؟

شما باید مطمئن شوید که سازنده وب سایتی که انتخاب می کنید قادر است نیازهای شما را با رشد کسب و کار شما برطرف کند.

معیارهای ما برای بررسی بهترین وب سایت ساز 

ما هنگام بررسی بهترین وب سایت ساز ها برای هر مورد استفاده به چندین معیار مختلف نگاه می کنیم، اما پنج عنصر اصلی ما عبارتند از:

  • سهولت استفاده –

ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که سازنده وب سایت برای مبتدیان مطلق (کاربران غیر حرفه ای) آسان است. باید با یک سازنده درگ اند درآپ قابل تنظیم، ابزار ویرایش قدرتمند و سایر گزینه‌های سفارشی‌سازی طراحی همراه باشد.

  • قیمت گذاری –

از آنجایی که این یک فضای رقابتی است، ما به این می پردازیم که سازنده وب سایت بیشترین ارزش را نسبت به قیمت ارائه می دهد. ما سوالاتی مانند ارائه دامنه رایگان، SSL رایگان، ایمیل تجاری رایگان، ویژگی های تجارت الکترونیک رایگان و غیره می پرسیم. اگر نه، پس یک صاحب کسب و کار کوچک چقدر باید برای هزینه های اضافی / پنهان اضافی هزینه کند؟

  • طراحی و ویژگی ها –

ما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که سازنده وب سایت مجموعه خوبی از قالب های وب سایت حرفه ای را همراه با انعطاف پذیری برای افزودن ویژگی های اضافی مانند Google Analytics، CRM، ابزارهای بازاریابی شرکت های دیگر و غیره ارائه می دهد.

  • پشتیبانی مشتری –

در حالی که ما انتظار داریم نرم افزار وب سایت ساز یک رابط کاربری بصری و کاربرپسند ارائه دهد، می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که پشتیبانی مشتری 24/7 در صورت نیاز در دسترس است.

  • مالکیت داده و قابلیت انتقال  –

اغلب، مبتدیان به این موضوع فکر نمی کنند، اما با حضور در صنعت برای بیش از دو دهه، ما به شرایط خدمات و خط مشی حفظ حریم خصوصی توجه بیشتری می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که داده های خود متعلق به شماست و در صورت نیاز قابل انتقال است.

همانطور که گفته شد، بیایید نگاهی به بهترین وب سایت ساز بیندازیم تا وب سایت خود را بدون استخدام طراحی سایت و توسعه دهنده یا کدنویسی HTML از ابتدا راه اندازی کنید .

1. وردپرس

سایت ساز وردپرس

WordPress.org (همچنین به عنوان میزبان وردپرس شناخته می شود) محبوب ترین پلت فرم طراحی وب سایت در جهان است. بیش از 43 درصد از تمام وب سایت های موجود در اینترنت توسط وردپرس طراحی شده اند.

ذکر این نکته ضروری است که دو نسخه وردپرس وجود دارد: CMS وردپرس خود میزبان و WordPress.com. 

در ادامه این مقاله در مورد WordPress.com صحبت خواهیم کرد. همچنین می‌توانید مقایسه WordPress.org ما با WordPress.com را برای جزئیات بیشتر بخوانید.

سیستم مدیریت محتوای وردپرس خود میزبان (CMS) به دلیل محبوبیت، ویژگی های قدرتمند، مقیاس پذیری و سهولت استفاده، در صدر لیست بهترین سایت ساز های ما قرار دارد.

وردپرس یک سازنده وب سایت رایگان و منبع باز است . این به این معنی است که شما در مقایسه با هر سایت ساز آنلاین دیگری در این لیست، حداکثر کنترل را بر وب سایت خود دارید.

با وردپرس، شما مالکیت کامل وب سایت خود را بدون هیچ گونه کنترل موجودیت دیگری دارید، بنابراین حداکثر حریم خصوصی را در اختیار شما قرار می دهد.

به همین دلیل است که بسیاری از وب سایت های محبوب مانند WhiteHouse.gov (دولت ایالات متحده)، CNN، نیویورک تایمز، مایکروسافت و تعداد بیشماری از مشاغل کوچک دیگر از وردپرس به عنوان سازنده وب سایت خود استفاده می کنند.

بر خلاف سایر سازندگان وب سایت در لیست ما، شما به یک حساب میزبانی وردپرس نیاز دارید و وب سایت خود را میزبانی می کنید (این بسیار ساده تر از آن چیزی است که به نظر می رسد). در زیر دستورالعمل های دقیقی در مورد نحوه شروع کار با وردپرس داریم.

مزایای استفاده از وردپرس:

وردپرس به شما کنترل کامل بر تمامی جنبه های وب سایت و حضور آنلاین خود می دهد. 

می توان از آن برای ساخت هر نوع وب سایتی استفاده کرد. به عنوان مثال، یک فروشگاه تجارت الکترونیک ، انجمن های تخصصی ، یک شبکه اجتماعی ، یک وب سایت عضویت ،طراحی سایت فروشگاهی /طراحی سایت شرکتی، صفحات فرود و موارد دیگر.

هزاران قالب وردپرس از پیش ساخته شده با کیفیت بالا وجود دارد که می توانید برای طراحی وب سایت خود از آنها استفاده کنید.

انواع صفحه سازهای وردپرس

همچنین می‌توانید از یکی از محبوب‌ترین صفحه‌سازهای وردپرس مانند SeedProd و Divi ، المنتور استفاده کنید ، که به شما امکان می‌دهد به راحتی طراحی‌های وب‌سایت سفارشی خود را با استفاده از یک ویرایشگر درگ اند درآپ (بدون نیاز به کدنویسی) ایجاد کنید.

سایت ساز وردپرس SeedProd

یکی دیگر از مزایای بزرگ وردپرس این است که شما به بیش از 60000 افزونه رایگان وردپرس دسترسی دارید .

کاربرد افزونه ها در وردپرس

افزونه‌ها مانند برنامه‌هایی برای وردپرس هستند که به شما امکان می‌دهند ویژگی‌ها و عملکردهای اضافی را به وب‌سایت خود اضافه کنید، مانند سبد خرید، فرم‌های تماس، Google Analytics ، گالری عکس، ابزارهای رسانه‌های اجتماعی، لایو چت، CRM، سفارشی‌سازی CSS و غیره.

داشبورد افزونه وردپرس با افزونه های سید بلخی

افزونه های وردپرس همچنین اتصال و ادغام وب سایت خود را با ابزارهای تجاری محبوب برای خودکارسازی و ساده سازی عملیات روزانه برای شما آسان می کنند.

یکی دیگر از دلایل محبوبیت وردپرس در سراسر جهان این است که سازنده وب سایت آن به طور کامل به بیش از 75 زبان ترجمه شده است و به شما امکان می دهد وب سایت های چند زبانه ایجاد کنید .

وقتی تمام مزایای فوق را در نظر می گیرید، وردپرس تا حد زیادی قدرتمندترین سازنده وب سایت در بازار است.

همچنین دارای ابزارهای سئو قوی است که موتورهای جستجو دوست دارند، و این تضمین می کند که وب سایت شما همیشه بالاترین رتبه را در موتورهای جستجو کسب کند. ما از افزونه Yoast Seo برای پیشبرد روندهای سئو در پلات فرم وردپرس استفاده می کنیم و توصیه می کنیم زیرا به شما کمک می کند از رقبای خود در گوگل پیشی بگیرید.

به دلایل بالا، کارشناسان ما وردپرس را به عنوان سازنده وب سایت شماره 1 و سیستم مدیریت محتوا برای صاحبان مشاغل، وبلاگ نویسان، توسعه دهندگان وب و طراحان وب رتبه بندی می کنند.

معایب:

شما باید وب سایت خود را مدیریت کنید، به این معنی که باید با یک سیستم جدید آشنا شوید. این منحنی یادگیری جزئی به راحتی توسط اکثر کاربران پذیرفته و عادی می شود، اما در ابتدا کمی دشوار به نظر می رسد.

همچنین باید با به‌روزرسانی‌های هسته و افزونه‌های وردپرس همراه باشید و از وب‌سایت‌ها پشتیبان تهیه کنید. همه این ها می تواند توسط ارائه دهنده هاست وردپرس شما خودکار شود.

قیمت گذاری:

در حالی که وردپرس یک سازنده وب سایت رایگان است،

با این شرایط ویژه، وردپرس یکی از ارزان ترین سازندگان وب سایت در این لیست برای مشاغل کوچک است.

برای جزئیات بیشتر، راهنمای ما در مورد روند‌های طراحی وب 2024 – طراحی سایت حرفه ای برای آینده را ببینید.

توجه: وردپرس با تمام سرویس های میزبانی وب محبوب کار می کند و در واقع توسط بسیاری از شرکت های دیگر از جمله GoDaddy ، SiteGround ، DreamHost ، Hostinger و غیره توصیه می شود .

2. سازنده وب سایت هاستینگر (زیرو سابق)

سازنده وب سایت هاستینگر

Hostinger Website Builder که قبلاً Zyro بود، یک وب سایت ساز قدرتمند و مقرون به صرفه برای مبتدیان است. یک ابزار طراحی سایت با قابلیت درگ اند درآپ عناصر با میزبانی رایگان و 81٪ تخفیف در برنامه‌های پریمیوم ارائه می‌دهند .

این امر هاستینگر را به یک انتخاب عالی برای کسانی که به دنبال یک سازنده وب سایت ارزان برای راه اندازی وب سایت خود هستند تبدیل می کند.

مزایای هاستینگر

Hostinger Website Builder به شما این امکان را می دهد که یک وب سایت بدون مهارت طراحی یا کدنویسی ایجاد کنید. ابزارهای طراحی با کاربری آسان و قدرتمند آنها ساخت وب سایت های بصری خیره کننده را برای هر کسی آسان می کند.

حتی یک سازنده وب سایت مبتنی بر هوش مصنوعی وجود دارد که به طور خودکار یک طراحی وب سایت حرفه ای برای شما بر اساس پاسخ شما به چند سوال ساده ایجاد می کند.

هاستینگر وب سایت ساز با دستیار هوش مصنوعی

همراه با طراحی لوگو، ابزارهای مفید نوشتن هوش مصنوعی و بیش از 150 قالب وب سایت از پیش ساخته شده است که می توانید با آنها شروع کنید.

شما همچنین به بیش از 1 میلیون تصویر با کیفیت بالا به صورت رایگان دسترسی دارید.

قالب های از پیش ساخته شده وب سایت Zyro

بهترین بخش در مورد هاستینگر وب سایت ساز قیمت مقرون به صرفه است. اگر یک هنرمند یا یک کسب و کار کوچک با بودجه هستید، هاستینگر بهترین گزینه برای شماست. قیمت سازنده وب سایت آنها از 2.69 دلار در ماه شروع می شود.

اما به علت قیمت پائین تصور نکنید که این یک پلت فرم طراحی وب سایت قدرتمند نیست. این وب سایت ساز زمان و قابلیت اطمینان بالایی را ارائه می دهند.

با هر طرح، ویژگی های قدرتمند جدیدی دریافت می کنید. به عنوان مثال، در طرح Premium، ادغام های بازاریابی مانند Google Analytics، هدف گذاری مجدد فیس بوک ، بازاریابی مجدد بازدیدکنندگان و غیره را دریافت می کنید.

هاستینگر همچنین دارای فروشگاه سازهای اینترنتی متنوعی است که به شما امکان می دهد محصولات نامحدود اضافه کنید، پرداخت های آنلاین را بپذیرید، کوپن های تخفیف ارائه دهید، مدیریت سفارش، مدیریت موجودی، و حتی فروشگاه خود را با آمازون، اینستاگرام و Shopify متصل کنید.

معایب هاستینگر

پس از انتخاب یکی از الگوها، تغییر قالب آسان نیست. همچنین، از آنجایی که هاستینگر منبع باز نیست، فاقد ادغام ها و افزونه های شرکت های دیگر است که وردپرس ارائه می دهد.

در حالی که هاستینگر ویژگی های وبلاگ نویسی را ارائه می دهد، یک پلت فرم وبلاگ واقعی نیست، بنابراین فاقد ویژگی هایی مانند توانایی زمان بندی پست های وبلاگ و غیره است.

همچنین هیچ طرح رایگانی وجود ندارد، اما آنها 30 روز ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهند.

قیمت گذاری

قیمت هاستینگر از 2.69 دلار در ماه شروع می شود. اگر ویژگی‌های پیشرفته‌تری می‌خواهید، می‌توانید به طرح بیزنیس ارتقا دهید که از 3.59 دلار در ماه شروع می‌شود.

3. Wix

نرم افزار وب سایت ساز Wix

Wix.com یکی دیگر از نرم افزارهای محبوب سازنده وب سایت مبتنی بر ابر است. سهولت استفاده همراه با مجموعه ای قدرتمند از ویژگی ها را ارائه می دهد تا به راحتی وب سایت خود را بسازید. بیش از 1.9٪ از تمام وب سایت ها از Wix به عنوان سازنده وب سایت خود استفاده می کنند.

مزایای ویکس

طراح وب سایت Wix یک پلت فرم دارای میزبانی کامل است، بنابراین نیازی به پرداخت هزینه برای میزبانی ندارید. شما به صدها قالب برای طراحی وب سایت خود دسترسی دارید. هر قالب با سازنده سایت بصری درگ اند درآپ کاملاً قابل ویرایش است.

رابط سازنده وب سایت Wix

Wix همچنین یک طراحی هوش مصنوعی (Wix ADI) ساخته است که می تواند یک وب سایت زیبا برای شما طراحی کند.

جدا از هزاران قالب، Wix همچنین دارای ده ها برنامه رایگان و پولی است که می توانید در وب سایت خود نصب کنید. این برنامه ها به شما امکان می دهند ویژگی ها و عملکردهای جدیدی را به وب سایت خود اضافه کنید. برخی از آنها توسط Wix ایجاد شده اند و برخی دیگر توسط توسعه دهندگان شخص ثالث ایجاد شده اند.

Wix یک طرح رایگان با پهنای باند و فضای ذخیره سازی محدود ارائه می دهد. با این حال، می توانید از این طرح برای آزمایش امکانات وب سایت ساز درگ اند درآپ آنها استفاده کنید. این شامل نام دامنه نیست ، بنابراین اگر تصمیم دارید وب سایت خود را حفظ کنید، ممکن است بخواهید به یک طرح برتر ارتقا دهید.

شما همچنین یک SSL رایگان با تمام برنامه های Wix دریافت می کنید، اما باید آن را برای وب سایت خود روشن کنید.

معایب ویکس

طرح های دامنه رایگان و Connect تبلیغات با مارک Wix را در وب سایت شما نشان می دهد. برای حذف آن تبلیغات، باید به برنامه Combo یا Unlimited آنها ارتقا دهید.

اگر زمانی تصمیم گرفتید که وب سایت خود را از Wix خارج کنید ، انجام این کار برای شما بسیار پیچیده است.

قیمت گذاری

برنامه های پریمیوم Wix از 16 دلار در ماه شروع می شود و یک نام دامنه رایگان به شما می دهد. طرح پایه تجارت الکترونیک برای فروشگاه های اینترنتی از 27 دلار در ماه شروع می شود.

اگر به نحوه انطباق آن با وردپرس علاقه مند هستید، مقایسه Wix در مقابل WordPress را ببینید .

4. وب سایت ساز HubSpot

سیستم مدیریت محتوای HubSpot (CMS Hub)

HubSpot Website Builder یک پلت فرم مدیریت محتوای قدرتمند است که برای بازاریابان و صاحبان مشاغل کوچک ساخته شده است. این قدرت سازنده وب‌سایت دارای قابلیت درگ اند درآپ ، ابزارهای اتوماسیون بازاریابی و CRM را ترکیب می‌کند تا بتوانید تجربه دیجیتال شخصی‌سازی شده را به کاربران خود ارائه دهید.

مزایای Hubspot

HubSpot به عنوان یکی از پیشروترین پلتفرم های اتوماسیون بازاریابی و CRM در جهان شناخته شده است. پس از گوش دادن به نگرانی های کسب و کارهای کوچک، آنها تصمیم گرفته اند یک سازنده وب سایت همه کاره ایجاد کنند که به شما کمک می کند در چند دقیقه یک وب سایت ایجاد کنید (بدون استخدام طراح سایت).

می‌توانید از قالب‌های وب‌سایت بهینه‌شده برای تبدیل آن‌ها برای ساخت سریع وب‌سایتی که نتایج را ارائه می‌کند استفاده کنید.

قالب های وب سایت بازاریابی HubSpot

از طرف دیگر، می توانید از ویرایشگر آسان درگ اند درآپ آنها برای ایجاد یک طراحی وب سایت سفارشی در عرض چند دقیقه استفاده کنید.

بهترین چیز در مورد سازنده وب سایت HubSpot این است که به شما امکان می دهد آزمایش تطبیقی ​​انجام دهید، بنابراین می توانید حداکثر پنج تغییر از یک صفحه را انتخاب کنید، و HubSpot بهترین گزینه را نظارت و ارائه خواهد کرد.

سازنده Hubspot صفحه نخست

وب سایت ساز HubSpot به طور یکپارچه با پلت فرم CRM خود ادغام می شود، بنابراین می توانید از داده های مشتری برای ایجاد یک تجربه دیجیتالی کاملا شخصی برای هر بازدیدکننده وب سایت استفاده کنید.

دارای بسیاری از ویژگی های قدرتمند دیگر، از جمله ابزارهای SEO، تجزیه و تحلیل قدرتمند، ابزار وبلاگ نویسی، نرم افزار لایو چت ، ویژگی های ایمیل مارکتینگ، پشتیبانی از محتوای چند زبانه و موارد دیگر است.

با توجه به ویژگی های پلت فرم بازاریابی یکپارچه آنها، HubSpot یکی از بهترین وب سایت ساز های حرفه ای در این لیست برای بازاریابان و مشاغل کوچک است.

معایب

در حالی که HubSpot به بازاریابان اجازه می دهد تا تجربیات دیجیتال خود را شخصی سازی کنند، این پلت فرم برای صفحات فرود و وب سایت های تجاری ساده مناسب است. برای فروشگاه‌های آنلاین و وب‌سایت‌های تجاری پیشرفته، وردپرس بهتر است.

نکته خوب این است که HubSpot این را نیز تشخیص می دهد و به همین دلیل است که آنها یک افزونه وردپرس رایگان دارند که به شما امکان می دهد به طور یکپارچه با وردپرس ادغام شوید تا بهترین های هر دو پلت فرم را ارائه دهید.

HubSpot یک پلتفرم بسیار قدرتمند است که دارای ویژگی های زیادی است. این می تواند برای صاحبان مشاغل کوچک که تازه شروع به کار کرده اند ترسناک باشد. تا زمانی که شما متعهد باشید، مدیران حساب آنها با شما کار خواهند کرد تا اطمینان حاصل کنند که کسب و کار شما آنلاین است.

قیمت گذاری:

HubSpot یک وب سایت ساز رایگان قدرتمند ارائه می دهد که نه تنها به شما امکان می دهد یک وب سایت طراحی کنید، بلکه مجموعه ای از ابزارهای اتوماسیون بازاریابی مانند CRM، بازاریابی ایمیل، لایو زنده و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می دهد.

می توانید به صورت رایگان شروع به کار کنید و با رشد کسب و کارتان، می توانید از بسته ای که به بهترین وجه با نیازهای شما مطابقت دارد، انتخاب کنید.

قیمت طرح پرداخت شده آنها از 25 دلار در ماه برای طرح CMS Hub Starter شروع می شود، که تمام ابزارهای تجاری آنها از جمله CMS (سازنده وب سایت)، مرکز بازاریابی، ابزار فروش و ابزارهای عملیات تجاری را در اختیار شما قرار می دهد.

همه برنامه ها با چت زنده 24/7 و پشتیبانی تلفنی ارائه می شوند. تیم پشتیبانی آنها مفید است.

HubSpot یک انتخاب عالی برای مشاغل کوچکی است که به دنبال یک پلتفرم یکپارچه وب سایت ساز هستند که تمام ابزارهای کسب و کار کوچک مورد نیاز خود را داشته باشد.

5. Web.com

Web.com وب سایت سازWeb.com یکی از اصلی ترین و محبوب ترین سازندگان وب سایت برای مشاغل کوچک است. آنها ابزارهای طراحی وب سایت با کاربری آسان را با قیمت بسیار مقرون به صرفه ارائه می دهند، بنابراین هر کسی می تواند بدون نیاز به دانستن نحوه کدنویسی یک وب سایت طراحی کند.

مزایای Web.com

Web.com یک وب ساز قدرتمند با قابلیت درگ اند درآپ ارائه می دهد که برای مبتدیان مناسب است و برای صاحبان مشاغل غیر حرفه ای مناسب است.

می‌توانید از میان هزاران الگوی زیبای وب‌سایت از پیش ساخته شده آن‌ها را انتخاب کنید و طراحی را برای مطابقت با نیازهای برند خود تنها با اشاره و کلیک سفارشی کنید.

قالب های حرفه ای وب سایت ساز Web.com

سازنده با تمام ویژگی‌های قدرتمندی که انتظار دارید ارائه می‌شود، از جمله امکان افزودن گالری عکس ، فیلم، لغزنده گواهینامه، فرم‌های تماس، مکان‌های نقشه، دکمه‌های رسانه‌های اجتماعی و موارد دیگر.

می توانید صفحات نامحدودی را به وب سایت خود اضافه کنید و طراحی هر صفحه وب سایت را به صورت جداگانه شخصی سازی کنید. همه قالب‌های وب‌سایت آنها 100% سازگار با موبایل هستند و همچنین به شما امکان می‌دهند طراحی را برای دستگاه‌های مختلف (دسکتاپ، تبلت و دستگاه‌های تلفن همراه) سفارشی کنید.

Web.com بدون کد و قابلیت دراگ اند درآپ وب سایت ساز

 

ابزارهای تجارت الکترونیک آن‌ها به شما امکان می‌دهند تا 50 محصول اضافه کنید، پرداخت‌های کارت اعتباری را به صورت آنلاین بپذیرید، سفارش‌ها را پیگیری و مدیریت کنید، تخفیف‌ها و موارد دیگر ارائه دهید.

همه برنامه‌های Web.com با نام دامنه رایگان، آدرس ایمیل تجاری، ویژگی‌های ذخیره خودکار و پشتیبان‌گیری، و راه حل های امنیتی وب‌سایت، ابزارهای سئوی سایت، تجزیه و تحلیل وب‌سایت و سایر ابزارهای قدرتمند وب‌سایت ارائه می‌شوند.

آنها همچنین پشتیبانی نامحدودی از چت و تلفن ارائه می دهند، بنابراین می توانید در صورت نیاز به کمک با کارشناسان وب آنها صحبت کنید.

به غیر از سازنده وب سایت، آنها همچنین خدمات طراحی وب سفارشی را ارائه می دهند که در آن یک متخصص می تواند کل وب سایت شما را با قیمت بسیار مقرون به صرفه طراحی کند.

معایب 

در حالی که Web.com تمام ابزارهایی را که برای ایجاد یک وب سایت کسب و کار کوچک نیاز دارید ارائه می دهد، برخی از ویژگی های قدرتمندی را که ممکن است با رشد کسب و کار خود بخواهید، ندارد.

به عنوان مثال، عملکرد وبلاگ نویسی در Web.com بسیار محدود است و به قدرت چیزی که با وردپرس به دست می آورید، نزدیک نیست.

طرح تجارت الکترونیک آنها شما را به 50 محصول محدود می کند که برای اکثر مشاغل کوچک کافی است. با این حال، اگر به دنبال ایجاد یک فروشگاه اینترنتی قوی هستید، ممکن است بخواهید به سایر سازندگان وب سایت در لیست ما نگاه کنید، مانند WooCommerce یا Shopify .

در نهایت، از آنجایی که Web.com یک وب سایت ساز اختصاصی است، اگر بخواهید در آینده این کار را انجام دهید، نمی توانید به راحتی به پلتفرم دیگری بروید.

قیمت گذاری

برنامه های قیمت گذاری Web.com از 1.95 دلار در ماه برای طرح شروع وب سایت آنها شروع می شود که همراه با سازنده وب سایت درآگ اند درآپ آنها، صدها الگوی زیبا، هزاران تصویر رایگان و یک دامنه رایگان است.

طرح وب سایت + بازاریابی آنها از 7.95 دلار در ماه شروع می شود و شامل ویژگی های اضافی سئو برای کمک به شما در رتبه بندی بالاتر است. در نهایت، طرح فروشگاه آنلاین آنها از 13.95 دلار در ماه شروع می شود که شامل ابزارهای تجارت الکترونیک مانند امکان پذیرش کارت های اعتباری با یک سبد خرید امن، فروش حداکثر 50 محصول، پیگیری و مدیریت سفارشات شما و موارد دیگر است.

سایت ساز Web.com به شما این امکان را می دهد که طراحی سایت فروشگاهی با قیمت بسیار مقرون به صرفه ایجاد کنید.

6. ووکامرس

WooCommerce - بهترین پلت فرم تجارت الکترونیک

WooCommerce محبوب ترین سازنده وب سایت فروشگاهی در جهان برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی است . این یک نرم افزار تجارت الکترونیک منبع باز است که بر روی وردپرس ساخته شده است.

طبق تحقیقات تخصصی ما، 8.8٪ از تمام وب سایت ها از WooCommerce به عنوان سازنده وب سایت تجارت الکترونیک خود استفاده می کنند، که آن را دو برابر بزرگتر از Shopify می کند.

مزایای ووکامرس

WooCommerce بهترین سازنده وب سایت برای سایت های فروشگاهی است زیرا به شما کنترل کامل بر وب سایت خود  را می دهد.

این پلات فرم دارای هر ویژگی است که می توانید برای راه اندازی یک فروشگاه آنلاین موفق تصور کنید.

می‌توانید پرداخت‌های آنلاین را با استفاده از پرداخت‌های WooCommerce بپذیرید یا با بیش از ۸۳ گزینه پرداخت دیگر، از جمله Stripe، PayPal، Square ، Authorize.net، AmazonPay، AfterPay، Klarna، Apple Pay ، Google Pay و غیره ادغام شوید.

برخلاف Shopify، اگر بخواهید از راه‌حل‌های پرداخت دیگر استفاده کنید، WooCommerce کارمزد تراکنش اضافی را دریافت نمی‌کند.

آنها همچنین ده ها برنامه افزودنی را برای کمک به شما در حمل و نقل، تحویل، انجام، مدیریت مالیات بر فروش، مدیریت موجودی، و تقریباً هر جنبه ای از مدیریت فروشگاه ارائه می دهند.

استفاده از SeedProd و یکپارچه سازی با ووکامرس

می‌توانید قیف‌های فروش سفارشی و صفحات فرود محصول را با استفاده از SeedProd بسازید ، یک برنامه وابسته با استفاده از AffiliateWP ایجاد کنید، با TrustPulse اثبات اجتماعی را در زمان واقعی نشان دهید ، ارسال رایگان ارائه دهید یا معاملات BOGO را با استفاده از کوپن‌های پیشرفته اجرا کنید ، قیمت‌های عمده فروشی ویژه را با مجموعه WholeSale تنظیم کنید ، سفارش اضافه کنید. با FunnelKit (که قبلا WooFunnels نامیده می شد) دست اندازها و فروش بالایی داشت و اساساً هر کاری را که می توانید تصور کنید انجام دهید.

SeedProd سازنده بلوک های ووکامرس

 

WooCommerce به طور یکپارچه با تمام خدمات محبوب بازاریابی ایمیلی ، پلتفرم های تجزیه و تحلیل، نرم افزار گفتگوی زنده ، نرم افزار Helpdesk و ابزارهای بهینه سازی تبدیل یکپارچه می شود.

می‌توانید با افزودن گیمیفیکیشن از افزونه OptinMonster برای WooCommerce، رها شدن سبد خرید را کاهش دهید و تبدیل‌های فروش را افزایش دهید.

OptinMonster چرخش یک چرخ برای WooCommerce

جدای از آن، WooCommerce بسیار سئو پسند است و شما می توانید با استفاده از افزونه AIOSEO سئوی فروشگاهی خود را بهبود ببخشید .

آزادی و انعطاف پذیری ارائه شده توسط WooCommerce به سادگی قابل بیان نیست. برای جزئیات بیشتر، لیست کامل ما از بهترین افزونه های WooCommerce و بهترین تم های WooCommerce را ببینید .

به دلایل بالا، کارشناسان ما WooCommerce را به عنوان بهترین سازنده وب سایت برای تجارت الکترونیک ارزیابی می کنند.

معایب

درست مانند وردپرس، WooCommerce یک پلت فرم تجارت الکترونیکی دارای میزبانی کامل است که به این معنی است که شما باید خود را با یک سیستم جدید آشنا کنید.

شما مسئول به روز نگه داشتن WooCommerce، ایجاد نسخه پشتیبان از وب سایت و انجام کارهای معمول تعمیر و نگهداری وب سایت خواهید بود. بسیاری از این وظایف را می توان توسط ارائه دهندگان میزبانی WooCommerce مانند SiteGround ، Bluehost ، WP Engine و دیگران خودکار کرد.

قیمت گذاری

WooCommerce یک پلات فرم طراحی سایت فروشگاهی رایگان است، اما برای راه اندازی فروشگاه آنلاین خود به یک نام دامنه و میزبانی وب نیاز دارید .

این هزینه بر اساس ترافیک و محبوبیت وب سایت شما متفاوت خواهد بود.

می‌توانید با برنامه راه‌اندازی SiteGround که با WooCommerce از پیش نصب شده، گواهینامه رایگان SSL، پشتیبان‌گیری روزانه از وب‌سایت، CDN رایگان، به‌روزرسانی خودکار و امنیت پیشرفته ارائه می‌شود، از 2.99 دلار در ماه شروع کنید .

از طرف دیگر، می‌توانید از طرح Bluehost Premium WooCommerce نیز استفاده کنید، که هزینه آن 6.99 دلار در ماه است، اما با چندین برنامه افزودنی ووکامرس ممتاز مانند اشتراک، رزرو آنلاین و قرار ملاقات‌ها، و سایر ویژگی‌های برتر (در صورت خرید جداگانه، ارزش آن بیش از 1000 دلار است).

صاحبان سایت های WooCommerce واقعاً با ترافیک بالا در نهایت از WP Engine برای میزبانی مدیریت شده WooCommerce استفاده می کنند و قیمت آنها از 18 دلار در ماه شروع می شود.

7. Bigcommerce

لوگوی BigCommerce

BigCommerce یک وب سایت ساز فروشگاهی محبوب است که به شما امکان می دهد به راحتی یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید. با تمام ویژگی‌های ضروری داخلی همراه است، بنابراین می‌توانید سربار خود را کم و حاشیه را بالا نگه دارید.

مزایای BigCommerce

BigCommerce یک راه حل تجارت الکترونیک دارای میزبانی کامل است، بنابراین لازم نیست نگران سرعت، امنیت یا به روز رسانی وب سایت باشید. آنها سرور و جنبه فنی را برای شما مدیریت می کنند تا بتوانید روی رشد کسب و کار خود تمرکز کنید.

برخلاف دیگر راه‌حل‌های تجارت الکترونیک میزبان، BigCommerce دارای یکپارچگی بومی با وردپرس است که به شما امکان می‌دهد از انعطاف‌پذیری وردپرس استفاده کنید و در عین حال از قدرت تجارت الکترونیک  BigCommerce استفاده کنید. به عبارت ساده، وب سایت شما بدون توجه به ترافیکی که دریافت می کنید، سریع و امن خواهد بود.

BigCommerce با تمام درگاه‌های پرداخت محبوب، از جمله Stripe (کارت‌های اعتباری و ACH)، PayPal ، Apple Pay، Square، Amazon Pay، Visa Checkout، Chase Pay، Ayden و غیره ادغام می‌شود. برخلاف Shopify ، BigCommerce برای استفاده از این درگاه‌های پرداخت هزینه‌ای برای تراکنش دریافت نمی‌کند.

می‌توانید با یکی از بسیاری از قالب‌های وب‌سایت از پیش ساخته‌شده آن‌ها شروع کنید و با استفاده از وب سایت ساز آسان با قابلیت درآگ اند درآپ ، آن را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید.

قالب های سازنده وب سایت تجارت الکترونیک BigCommerce

BigCommerce دارای بسیاری از ویژگی‌های داخلی برای مدیریت بهینه‌سازی نرخ تبدیل است، مانند رها کردن سبد خرید، بهبود جستجوی محصول، بررسی محصول، کوپن و موارد دیگر. برای ویژگی‌های اضافی می‌توانید با برنامه‌های شخص ثالث از فروشگاه برنامه آنها ارتباط برقرار کنید.

نکته حرفه ای:

 می توانید از برنامه OptinMonster برای BigCommerce برای اضافه کردن پیام های شخصی و افزایش نرخ تبدیل فروشگاه اینترنتی خود استفاده کنید.

بهترین بخش داشبورد آنها  این است که به شما امکان می دهد معیارهایی را مشاهده کنید تا به شما کمک کند با اطمینان تجارت خود را توسعه دهید.

معایب

اگر تازه شروع به کار کرده اید، قیمت BigCommerce را کمی بالاتر از سایر سازندگان وب سایت خواهید دید.

از آنجایی که این یک پلت فرم اختصاصی است، مهاجرت از BigCommerce دشوار خواهد بود.

قیمت گذاری

BigCommerce با یک آزمایش رایگان 15 روزه برای همه برنامه ها ارائه می شود. طرح استاندارد آنها از 29 دلار در ماه شروع می شود، با تمام ویژگی های ضروری که نیاز دارید. 

می توانید به پلن پلاس ارتقا دهید، که هزینه آن 79 دلار در ماه برای ویژگی های اضافی بهینه سازی تبدیل است. برنامه Pro آنها ماهانه 299 دلار هزینه دارد و دارای تمام ویژگی های پیشرفته ای است که ممکن است به آن نیاز داشته باشید.

بهترین بخش در مورد BigCommerce در مقایسه با Shopify و دیگر پلتفرم‌های تجارت الکترونیک توسعه دهنده های دیگر، این است که آنها یکپارچه‌سازی یکپارچه با وردپرس دارند ، که اگر می‌خواهید انعطاف‌پذیری وردپرس را با قدرت BigCommerce ترکیب کنید، می‌تواند یک مزیت بزرگ باشد.

این یکی از دلایلی است که ما BigCommerce را در لیست بهترین وب سایت ساز های تجارت الکترونیک خود قرار داده ایم.

8. Shopify

نرم افزار ساخت وب سایت تجارت الکترونیک Shopify

Shopify یکی دیگر از وب سایت سازهای فروشگاهی محبوب است که به طور خاص برای فروشگاه های آنلاین و وب سایت های تجارت الکترونیک طراحی شده است . این قدرت ،  میلیون ها فروشگاه آنلاین را در 175 کشور مختلف تامین می کند. بیش از 400 میلیارد دلار محصول در پلتفرم Shopify فروخته شده است.

طبق تحقیقات تخصصی ما ، 4.2٪ از تمام وب سایت های موجود در اینترنت از Shopify به عنوان سازنده وب سایت تجارت الکترونیک خود استفاده می کنند.

مزایای شاپی فای

Shopify یک نرم افزار تجارت الکترونیک دارای امکانات کامل است که به طور کامل از همه فرآیند ها میزبانی می شود، این بدان معنی است که شما نیازی به نگرانی در مورد مدیریت نرم افزار، نصب به روز رسانی، یا نگهداری نسخه پشتیبان ندارید . Shopify همه این کارها را برای شما انجام می دهد.

این پلات فرم یک راه حل پرداخت یکپارچه به نام پرداخت های Shopify ارائه می دهد که به شما امکان می دهد کارت های اعتباری را بپذیرید. همچنین می‌توانید درگاه‌های پرداخت شخص ثالث را برای پذیرش پرداخت‌ها اضافه کنید.

به عنوان یک سازنده وب سایت تجارت الکترونیک، Shopify با مدیریت کامل موجودی، محصولات نامحدود، آمار قدرتمند و راه حل های بازاریابی آسان ارائه می شود که همگی به زیبایی زیر یک سقف پیچیده شده اند. آنها صدها طرح برای انتخاب دارند و هرگز نیازی به اضافه کردن کد نخواهید داشت.

سفارشی ساز تم Shopify

Shopify با رابط بصری دراگ اند درآپ خود، طراحی سایت فروشگاهی کامل را بسیار آسان می کند .

آنها همچنین POS در فروشگاه ارائه می دهند که به شما امکان می دهد محصولات را در محل خود بفروشید در حالی که تمام کارت های اعتباری را می پذیرید و از ابزارهای مدیریت موجودی، حمل و نقل، بازاریابی و آمار Shopify استفاده می کنید.

معایب شاپی فای

Shopify شما را مجبور می کند از پلت فرم پرداخت Shopify خود استفاده کنید. اگر می خواهید از درگاه پرداخت مدنظر خود استفاده کنید،  2٪ کارمزد تراکنش اضافی دریافت می کند که واقعاً زیاد است.

اگر تازه شروع به کار کرده اید، ممکن است قیمت Shopify را کمی بالاتر از سایر سایت سازها در این لیست بیابید. 

یا هنگامی که بخواهید وب سایت خود را از Shopify خارج کنید، انجام این کار برای شما بسیار دشوار خواهد بود.

به روز رسانی: به دلیل درخواست های فرآوان، ما یک آموزش گام به گام در مورد نحوه تغییر از Shopify به WooCommerce ایجاد کرده ایم . تیم ما یک ابزار مهاجرت رایگان ساخته است که کار را برای شما انجام می دهد.

قیمت گذاری

برنامه پایه Shopify برای شما 39 دلار در ماه هزینه دارد. می توانید آن را به برنامه Shopify با 105 دلار در ماه یا Advanced Shopify با 399 دلار ماهانه ارتقا دهید.

اگر می خواهید یک سازنده وب سایت تجارت الکترونیک بدون دردسر داشته باشید، Shopify ممکن است گزینه مناسبی برای شما باشد.

9. WordPress.com

پلتفرم وبلاگ نویسی WordPress.com

WordPress.com یک پلت فرم وبلاگ نویسی و سرویس میزبانی وب سایت است که توسط Automattic اجرا می شود. این توسط Matt Mullenweg، یکی از بنیانگذاران نرم افزار منبع باز وردپرس ایجاد شده است، از این رو WordPress.com نامیده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر، به مقاله ما در مورد چگونگی ارتباط WordPress.com و WordPress.org مراجعه کنید .

WordPress.com با WordPress.org با میزبانی کامل که ما به عنوان سازنده وب سایت شماره 1  ذکر کردیم، یکسان نیست. در عوض، این یک راه حل میزبانی سفارشی است که در درجه اول بر وبلاگ نویسی متمرکز است.

مزایای WordPress.com

WordPress.com یک سرویس میزبانی وب سایت است که بر روی همان نرم افزار وردپرس ساخته شده است اما با یک تجربه کاربری کاملاً سفارشی. شما لازم نیست نگران نرم افزار و پشتیبان گیری باشید، زیرا WordPress.com از آن مراقبت می کند.

برنامه های رایگان و پولی آنها دارای مجموعه ای از ویژگی های متفاوت است. همه پلن ها به کاربران اجازه می دهند از بین صدها تم رایگان و پولی وردپرس انتخاب کنند. سپس می توانید از سفارشی ساز داخلی برای اضافه کردن عنوان سایت، استفاده از ویجت ها، افزودن منوهای ناوبری و غیره استفاده کنید.

وب سایت ساز WordPress.com

 قابلیت درگ اند درآپی مشابه سایر سازندگان وب سایت را ارائه نمی دهد. با این حال، شما به راحتی می توانید طرح ها را تا حدودی سفارشی کنید.

این پلات فرم دارای ابزارهای ویرایش قدرتمندی است که وبلاگ نویسان آن را واقعا مفید می دانند.

معایب 

شما نمی توانید پلاگین ها یا تم های سفارشی را نصب کنید مگر اینکه به طرح بیزنیس ارتقا دهید.

طرح‌های پریمیوم و پایین‌تر دارای ویژگی‌های فروشگاههای اینترنتی یا پشتیبانی شبکه تبلیغاتی توسعه دهندهای دیگر نیستند. با طرح بیزنیسی، می توانید از ووکامرس استفاده کنید، افزونه های وردپرس و شبکه های تبلیغاتی توسعه دهنده های دیگر را نصب کنید. با این حال، همچنان باید از شرایط و ضوابط WordPress.com پیروی کنید.

WordPress.com برای ویژگی پرداخت کمیسیون دریافت می کند. در حساب رایگان، این کمیسیون 8 درصد است و جدا از هزینه پردازش پرداخت است. برای خلاص شدن از شر کمیسیون، حداقل به طرح اینترپرایز نیاز دارید که از 45 دلار در ماه شروع می شود.

قیمت گذاری

طرح رایگان WordPress.com بسیار محدود است. طرح شروع آنها 4 دلار در ماه هزینه دارد، سالانه صورتحساب می شود و شامل یک دامنه سفارشی است. هزینه طرح اکسپلورر 8 دلار در ماه است که به صورت سالانه صورت‌حساب می‌شود و به شما امکان می‌دهد از سایت خود کسب درآمد کنید و سفارشی‌سازی طراحی را پیش ببرید.

اما برای طراحی وب سایت حرفه‌ای، به طرح Creator آن‌ها (۲۵ دلار در ماه) یا طرح Entrepreneur آن‌ها (۴۵ دلار در ماه) نیاز دارید که بسیار گران‌تر از وردپرس میزبان هستند.

10. Squarespace

نرم افزار سایت ساز Squarespace

Squarespace یک وب سایت ساز حرفه‌ای محبوب است که به دلیل طراحی‌های عالی و سهولت استفاده شناخته شده است. با توجه به W3Techs، تقریبا 1.8٪ از تمام وب سایت ها با Squarespace ساخته شده اند.

مزایای Squarespace

Squarespace دارای زیرساخت درجه یک سازمانی برای میزبانی وب سایت شما است. این پلتفرم امن و قوی به شما امکان می دهد بدون نگرانی در مورد میزبانی، روی رشد کسب و کار خود تمرکز کنید.

Squarespace شامل هزاران طرح برای شروع طراحی وب سایت است. تمامی این طرح ها برای انواع محتوا کاملا آماده هستند. آنها کاملاً قابل ویرایش هستند و Squarespace حتی به شما امکان می دهد از چندین قالب برای یک وب سایت به طور همزمان استفاده کنید.

قالب های وب سایت Squarespace

افزودن محتوا به وب سایت شما در Squarespace بسیار آسان است. فقط به هر نقطه از وب سایت خود اشاره کنید و شروع به تایپ کنید.

شما می توانید به راحتی موارد را در صفحات بکشید و رها کنید تا طرح بندی های خود را در چند دقیقه ایجاد کنید.

ابزار ایجاد وب سایت Squarespace

Squarespace همچنین دارای یک طرح تجارت الکترونیک است که به شما امکان می دهد یک فروشگاه آنلاین را به وب سایت خود اضافه کنید. این یک رابط کاربری دوستانه برای مدیریت محصولات، موجودی، سفارشات، تخفیف های کوپن و موارد دیگر ارائه می دهد.

معایب 

Squarespace ادغام محدودی با خدمات شخص ثالث ارائه می دهد که می تواند مانعی در رشد کسب و کار شما باشد.

برنامه های تجارت الکترونیک آنها فقط به Stripe، Apple Pay و PayPal برای پردازش پرداخت اجازه می دهد. نمی‌توانید درگاه‌های پرداخت اضافی اضافه کنید.

قیمت گذاری

وب سایت های Squarespace از 16 دلار در ماه و 23 دلار در ماه شروع می شوند. فروشگاه های آنلاین آنها از 27 دلار و 49 دلار در ماه شروع می شود.

Squarespace پلت فرمی  است به زیبایی طراحی شده است که ویژگی های بسیار آسانی را ارائه می دهد. اگر بخواهید به سرعت یک وب سایت بسازید، می تواند عالی باشد.

11. Weebly

وب سایت ساز Weebly برای مشاغل کوچک

Weebly یک نرم افزار طراحی وب سایت آسان با تعداد زیادی طرح و عملکرد عالی است. این شامل یک صفحه ساز به زیبایی ساخته شده است که به شما امکان می دهد وب سایت خود را بدون یادگیری هیچ گونه مهارت کدنویسی ویرایش کنید.

پلتفرم پرداخت محبوب Square Weebly را خریداری کرده تا فرآیند یکپارچه تری برای سایت ساز  Weebly برای مشاغل محلی ارائه دهید.

مزایای Weebly

Weebly یک پلتفرم دارای میزبان امکانات کامل است، بنابراین نیازی به نصب و مدیریت هیچ نرم افزاری ندارید. آنها از میزبانی وب سایت شما و مدیریت تمام نرم افزارهایی که در باطن اجرا می شوند مراقبت می کنند.

ده ها طرح وب سایت برای استفاده به عنوان نقطه شروع برای وب سایت شما ارائه می شود. این طرح های زیبا با استفاده از ویرایشگر صفحه زنده Weebly کاملاً قابل ویرایش هستند.

رابط سازنده وب سایت Weebly

Weebly همچنین دارای پشتیبانی داخلی برای فروشگاه اینترنتی است. این به شما این امکان را می دهد که به راحتی یک فروشگاه آنلاین ایجاد کنید و شروع به فروش کنید.

هر سایت Weebly دارای ویژگی‌های داخلی برای فرم‌های تماس ، گالری عکس،  اسلایدر و موارد دیگر است. این به شما این امکان را می دهد که به راحتی بدون هیچ فرآیند راه اندازی پیچیده، ویژگی هایی را به وب سایت خود اضافه کنید.

با توجه به سهولت استفاده و ویژگی های عالی، Weebly به طور مداوم در بین بهترین وب سایت سازها در سایت DIY برای مبتدیان رتبه بندی می شود.

معایب

Weebly.com یک پلت فرم دارای امکانات کامل میزبانی ارائه می دهد، بنابراین شما به ویژگی هایی که آنها ارائه می دهند محدود شده اید. شما نمی توانید یک توسعه دهنده یا طراح را برای افزودن قابلیت یا ویژگی جدید به وب سایت خود استخدام کنید.

Weebly تبلیغات Square را در سایت شما در طرح های رایگان و شخصی نشان می دهد. برای حذف تبلیغات باید به برنامه حرفه ای آنها ارتقا دهید.

تعرفه ها

Weebly با یک طرح رایگان بسیار ابتدایی ارائه می شود. برنامه های پرداخت شده آنها از 10 دلار در ماه شروع می شود که سالانه صورتحساب می شود. هزینه طرح حرفه ای 12 دلار در ماه و برنامه عملکرد 26 دلار در ماه هزینه دارد.

اغلب مبتدیان با Weebly شروع می کنند و سپس در نهایت می خواهند به وردپرس سوئیچ کنند. برای کمک به آن، یک ابزار ایمپورت رایگان به نام WeeblytoWP موجود است که به شما امکان می‌دهد به راحتی از Weebly به WordPress بروید .

12. سازنده وب سایت DreamHost

وب سایت ساز DreamHost بدون کد

سایت ساز DreamHost یک نرم افزار وب سایت ساز جدید است که بر روی وردپرس ساخته شده است. این به عنوان بخشی از تمام برنامه های میزبانی DreamHost در دسترس است، که از 2.59 دلار در ماه با دامنه رایگان شروع می شود و آن را به یکی از ارزان ترین سازندگان وب سایت در لیست ما تبدیل می کند.

مزایای DreamHost

وب سایت ساز DreamHost WP بر روی وردپرس ساخته شده است و توسط BoldGrid پشتیبانی می شود، بنابراین شما با تجربه کاربری سفارشی شده از وردپرس بهره کامل خواهید برد. سازنده وب سایت DreamHost به شما امکان می دهد یک طراحی حرفه ای را از گالری تم ها انتخاب کنید.

قالب های سازنده وب سایت DreamHost

پس از آن، می‌توانید آن طرح‌ها را با یک سفارشی‌ساز درگ اند درآپ سفارشی کنید. می‌توانید برای ویرایش ویژگی‌های هر موردی در بخش پیش‌نمایش، اشاره کنید و روی آن کلیک کنید.

می‌توانید رنگ‌ها، فونت‌ها، طرح‌بندی‌ها، منوهای پیمایش و ویجت‌ها را به راحتی تغییر دهید.

رابط سازنده وب سایت DreamHost BoldGrid

نیاز به یک وب سایت استیجینگ دارید ؟ سازنده BoldGrid DreamHost با یک کلیک یکی را برای شما ایجاد می کند. این به شما این امکان را می‌دهد که طرح‌ها، طرح‌بندی‌ها، پلاگین‌ها و تم‌های جدید خود را قبل از اینکه همه آن‌ها را به صورت زنده بسازند، آزمایش کنید.

همچنین دارای یک ویرایشگر کامل صفحه WYSIWYG است. هنگام ویرایش صفحات خود در وردپرس، دیگر حدس و گمان نمی زنید. شما دقیقا همان چیزی را که در پنجره ویرایشگر صفحه خود می بینید، دریافت خواهید کرد. همچنین می‌توانید از GridBlocks برای کشیدن و رها کردن عناصر به صفحه خود استفاده کنید و طرح‌بندی‌های خود را از ابتدا بسازید.

سایت ساز DreamHost WP می تواند برای ایجاد هر نوع وب سایتی با نام دامنه سفارشی استفاده شود. از آنجایی که بر روی وردپرس ساخته شده است، اضافه کردن قابلیت وبلاگ نویسی، سئوی قدرتمند و ویژگی های رسانه های اجتماعی، ویژگی های تجارت الکترونیک و موارد دیگر آسان است.

تمام تم های سازنده وب سایت DreamHost با WooCommerce کامپتیبل هستند . این به شما این امکان را می‌دهد تا با استفاده از سازنده وب‌سایت با قابلیت دراگ اند درآپ به راحتی یک ویترین ایجاد کنید (لیست ما از بهترین شرکت‌های میزبانی WooCommerce را ببینید ).

معایب

وب سایت ساز DreamHost WP بر روی وردپرس اجرا می شود، بنابراین برای استفاده از آن همچنان به یک وب سایت  WordPress.org نیاز دارید.

اما نکته خوب این است که وردپرس با تمام برنامه های DreamHost از پیش نصب شده است. شما همچنین ویژگی های قدرتمند دیگری را نیز در DreamHost دریافت می کنید .

DreamHost برنامه رایگان ندارد، اما 97 روز ضمانت بازگشت پول را ارائه می دهد.

تعرفه ها

وب سایت ساز DreamHost WP به عنوان بخشی از تمام برنامه های DreamHost در دسترس است که از 2.59 دلار در ماه برای یک وب سایت شروع می شود.

این باعث می شود DreamHost یکی از مقرون به صرفه ترین سازندگان وب سایت در بازار باشد.

13. سازنده وب سایت GoDaddy

سازنده وب سایت GoDaddy برای مشاغل کوچک

GoDaddy یکی از بزرگترین ثبت کنندگان نام دامنه و ارائه دهندگان خدمات میزبانی وب در جهان است. در حالی که بسیاری از صاحبان مشاغل از GoDaddy برای میزبانی وب سایت های وردپرسی استفاده می کنند، آنها همچنین یک وب سایت ساز آنلاین ساده را برای کسانی که نمی خواهند از وردپرس استفاده کنند ارائه می دهند.

مزایای GoDaddy

GoDaddy Website Builder یک ابزار ساده و آسان برای ایجاد وب سایت هایی با ظاهر حرفه ای است. با چندین بلوک آماده استفاده از قبل بارگذاری شده است که می توانید آنها را بکشید و رها کنید تا طرح بندی های مختلف بسازید.

سازنده وب سایت GoDaddy

همچنین دارای یک کتابخانه عکس یکپارچه با تصاویر حرفه ای از Getty Photography است که می توانید در وب سایت خود استفاده کنید. همچنین می توانید عکس های خود را آپلود کرده و گالری تصاویر ایجاد کنید.

سازنده وب سایت GoDaddy روی صفحه نمایش های کوچکتر نیز کار می کند. این به شما امکان می دهد تا با استفاده از تلفن همراه یا تبلت خود در حال حرکت بر روی وب سایت خود کار کنید.

معایب

به اندازه سایر وب سایت ساز های  موجود در این لیست از ویژگی های غنی و انعطاف پذیر نیست. مجموعه ای محدود از ویژگی ها با گزینه های طراحی کمتر ارائه می دهد.

انتقال وب سایت خود از GoDaddy Website Builder به WordPress بسیار دشوار است .

تعرفه ها

قیمت سازنده وب سایت GoDaddy از 10.99 دلار در ماه برای طرح پایه، 14.99 دلار در ماه برای طرح Premium و 20.99 دلار در ماه برای طرح تجاری شروع می شود. همه طرح ها سالانه صورتحساب می گیرند.

از GoDaddy Website Builder می توان برای یک وب سایت ساده با چند صفحه استفاده کرد. با این حال، طراحی وب سایت های غنی از محتوا انتخاب خوبی نیست.

نتیجه گیری: بهترین وب سایت ساز کدام است؟

WordPress.org بهترین سایت ساز است. پس از ارزیابی تمام سازندگان وب سایت آنلاین برتر، ما معتقدیم که از نظر عملکرد کلی، سهولت استفاده، قیمت و انعطاف پذیری از همه آنها بهتر است.

وردپرس یک انتخاب عالی برای مبتدیان، وبلاگ های شخصی و وب سایت های تجاری است. برخی از برندهای برتر دنیا از آن در وب سایت های خود استفاده می کنند. تمام دلایل انتخاب وردپرس را به عنوان سازنده وب سایت خود مشاهده کنید.

برای دستورالعمل های دقیق می توانید راهنمای گام به گام ما را در مورد نحوه روند‌های طراحی وب 2024 – طراحی سایت حرفه ای برای آینده بخوانید .

اگر به دنبال ساخت یک فروشگاه آنلاین (وب سایت تجارت الکترونیک) هستید، ما WooCommerce را به عنوان بهترین سازنده وب سایت تجارت الکترونیک توصیه می کنیم زیرا تمام ویژگی هایی را که شما نیاز دارید را با بهترین قیمت ارائه می دهد.

اگر یک جایگزین وردپرس می خواهید ، توصیه می کنیم از  وب سایت ساز هاستینگر یا HubSpot استفاده کنید.

Hostinger Website Builder قیمت های بسیار مقرون به صرفه ای را برای مشاغل کوچک ارائه می دهد. شما می توانید با کمتر از 2.49 دلار شروع به کار کنید، و با تمام ویژگی های قدرتمندی که نیاز دارید، از جمله یک دامنه رایگان، ارائه می شود.

HubSpot یک سازنده وب سایت رایگان به همراه مجموعه ای از اتوماسیون بازاریابی و ابزارهای CRM برای رشد کسب و کار شما ارائه می دهد. همچنین اگر بخواهید بعداً تغییر دهید، به طور یکپارچه با وردپرس ادغام می شود.

امیدواریم بررسی های وب سایت ساز های ما به شما کمک کرده باشد که بهترین سازنده وب سایت را برای پروژه خود انتخاب کنید. همچنین ممکن است بخواهید نحوه نصب و راه اندازی وردپرس چند سایتی یا وردپرس شبکه ای مشاهده کنید .

سوالات متداول سازنده وب سایت

 در زیر تعدادی از پاسخ های متداول ترین سوالات در مورد سازندگان وب سایت آورده شده است.

آیا سازندگان وب سایت ارزش آن را دارند؟

بله، به طور کلی، سازندگان وب سایت روشی بسیار مقرون به صرفه برای طراحی یک وب سایت هستند. به جای پرداخت هزاران دلار برای استخدام یک توسعه دهنده وب، می توانید از رابط دراگ اند درآپ آسان استفاده کنید که سازندگان وب سایت برای طراحی وب سایت خود با هزینه ماهانه کم ارائه می دهند.

طراحان وب حرفه ای از کدام نرم افزارهای سازنده وب سایت استفاده می کنند؟

این روزها، حتی طراحان وب حرفه ای از یک وب سایت ساز مانند وردپرس برای ساخت وب سایت های مشتری خود استفاده می کنند زیرا می توانند هر نوع وب سایتی را با استفاده از افزونه ها و تم های وردپرس بسازند.

سازندگان صفحه وردپرس با کشیدن و رها کردن، ایجاد وب سایت های سفارشی برای مشتریان را برای طراحان وب حرفه ای آسان می کند و در عین حال در زمان صرفه جویی می کند، که به آنها اجازه می دهد هر ماه به مشتریان بیشتری خدمت کنند و درآمد بیشتری کسب کنند.

آیا کدنویسی وب سایت خود بهتر از استفاده از سازنده وب سایت است؟

در زمان های قدیم، دانستن نحوه کدنویسی یک وب سایت از ابتدا ارزشش را داشت، اما این روزها تقریباً همه توسعه دهندگان و طراحان حرفه ای از یک پلت فرم سازنده وب سایت یا نرم افزار CMS منبع باز برای ساخت وب سایت استفاده می کنند.

پلتفرم‌های سازنده وب‌ سایت واقعاً خوب شده‌اند و به سادگی به شما اجازه می‌دهند در زمان کمتری کارهای بیشتری انجام دهید.

آیا می توانم بعداً نرم افزار سازنده وب سایت خود را تغییر دهم؟

خیر، به استثنای وردپرس، اکثر سازندگان وب سایت تغییر کردن از آنها واقعاً سخت است. به همین دلیل بسیار مهم است که سازنده وب سایت مناسبی را انتخاب کنید که بتوانید با آن رشد کنید.

خدمات، ابزارها و آموزش های توسعه دهنده های دیگر وجود دارد که می تواند به شما کمک کند نرم افزار وب سایت ساز را با درجات مختلف موفقیت تغییر دهید.

به عنوان مثال، می‌توانید برای جابجایی از Weebly به WordPress از Migrator Weebly به WordPress استفاده کنید.

 

آیا وردپرس واقعا رایگان است؟ گرفتاری چیست؟

بله، WordPress.org یک نرم افزار متن باز است که استفاده از آن برای همه 100% رایگان است. این توسط جامعه ای از توسعه دهندگان و تحت هدایت بنیاد غیرانتفاعی وردپرس ساخته شده است.

وردپرس تحت مجوز GPL است، به این معنی که هر کسی می تواند از آن استفاده کند، آن را تغییر دهد و آن را دوباره توزیع کند. این به شما آزادی و مالکیت کامل بر محتوای وب سایت شما می دهد.

تنها نکته این است که برای استفاده از وردپرس، باید یک نام دامنه و میزبانی وب داشته باشید ، که برای همه وب سایت ها صادق است.

اگر من به صورت رایگان از آن استفاده کنم، سایر سازندگان وب سایت رایگان چگونه کسب درآمد می کنند؟

اکثر سازندگان وب سایت رایگان از طریق فروش تبلیغات در وب سایت شما درآمد کسب می کنند. به عنوان مثال، اگر از طرح رایگان Wix استفاده می کنید، آنها تبلیغات را در هر صفحه وب سایت شما نشان می دهند. این به نظر حرفه ای نمی رسد.

خارج از آن، بیشتر نرم‌افزارهای سازنده وب‌سایت، نسخه‌های فریمیوم محدودی را ارائه می‌دهند تا مشتریان بتوانند پلتفرم خود را امتحان کنند، و زمانی که شما به برنامه‌های پولی خود ارتقا دهید، درآمد کسب می‌کنند.

فقط WordPress.org وب سایت سازی  با امکانات کامل را به صورت رایگان ارائه می دهد و از آنجایی که یک پروژه متن باز است، هیچ تبلیغی را در سایت شما نشان نمی دهد.

چگونه می توانم وب سایت خود را به صورت رایگان ایجاد کنم؟

اگر می خواهید یک وب سایت به صورت رایگان راه اندازی کنید، می توانید از HubSpot Website Builder استفاده کنید . می توانید برای یک حساب رایگان ثبت نام کنید (بدون نیاز به کارت اعتباری).

می‌توانید از قالب‌های هوشمند آن‌ها و ویرایشگر درگ اند درآپ آن‌ برای ایجاد یک طراحی وب کاملاً سفارشی استفاده کنید.

آنها همچنین ابزارهای تجاری قدرتمندی مانند CRM، بازاریابی ایمیلی، لایو چت، اتوماسیون بازاریابی و موارد دیگر را ارائه می دهند تا بتوانید به سرعت حضور آنلاین خود را افزایش دهید.

چگونه می توانم یک نام دامنه رایگان دریافت کنم؟

بهترین راه برای دریافت نام دامنه رایگان این است که یک پلت فرم وب سایت ساز را انتخاب کنید که یک دامنه رایگان را به عنوان بخشی از برنامه پولی آنها ارائه می دهد.

در اینجا بهترین پلتفرم های سازنده وب سایت هستند که دامنه سفارشی رایگان ارائه می دهند:

  • وردپرس در Bluehost میزبانی می شود
  • سازنده وب سایت هاستینگر
  • سازنده وب سایت دریم هاست
  • وب سایت ساز Web.com

برای جزئیات بیشتر، راهنمای ما در مورد نحوه ثبت نام دامنه رایگان را ببینید .

آیا برای ساخت یک وب سایت به یک دامنه سفارشی نیاز دارم؟

خیر، برای طراحی یک وب سایت نیازی به دامنه سفارشی ندارید، اما داشتن آن به افزایش اعتبار شما کمک می کند.

اغلب سازندگان وب سایت رایگان به شما یک زیر دامنه مارک مانند yoursite.wix.com می دهند، اما این کار حرفه ای به نظر نمی رسد.

به همین دلیل است که ما به همه توصیه می کنیم یک نام دامنه سفارشی دریافت کنند، به خصوص اگر در مورد حضور آنلاین خود جدی هستید.

آیا برای ساخت وب سایت نیاز به خرید میزبانی وب دارم؟

بله، همه وب سایت ها نیاز به میزبانی وب دارند زیرا فایل های وب سایت شما در آنجا ذخیره می شوند. هنگامی که اشتراک سازنده وب سایت را خریداری می کنید، از نظر فنی میزبانی وب را از آنها خریداری می کنید.

همانطور که وب سایت شما رشد می کند و ترافیک بیشتری دریافت می کند، بیشتر پلت فرم های سازنده وب سایت از شما می خواهند که اشتراک خود را به یک پلن بالاتر ارتقا دهید.

آیا هزینه های پنهانی برای ساخت وب سایت وجود دارد؟

هزینه‌های پنهان ساخت هر وب‌سایتی شامل خدمات افزونه‌ای مانند خدمات بازاریابی ایمیلی ، خدمات تلفن تجاری ، آدرس ایمیل تجاری حرفه‌ای ، ابزارهای سئوی سایت و سایر برنامه‌های افزودنی توسعه دهنده های دیگر است که ممکن است به آن نیاز داشته باشید (بر اساس نوع سایت متفاوت است) .

سایر هزینه های پنهان معمولی در سازندگان وب سایت عبارتند از فضای ذخیره سازی، پهنای باند، هزینه های تمدید دامنه پس از سال اول، قیمت تمدید بالاتر در برخی از پلتفرم ها و…

بهترین سایت ساز برای سئو کدام است؟

ما معتقدیم که وردپرس بهترین سازنده وب سایت برای سئو است. ما از آن برای ساخت تمام وب سایت های خود استفاده می کنیم و تنها نیستیم.

هر متخصص سئو موافق است که وردپرس سئو پسند ترین وب سایت ساز است و به همین دلیل است که بیش از 43 درصد از تمام وب سایت ها از وردپرس استفاده می کنند.

آموزش ساخت وب سایت وردپرس (گام به گام) .

بهترین سازنده وب سایت برای تجارت الکترونیک کدام است؟

تقریباً هر سازنده وب سایت ادعا می کند که دارای ویژگی های تجارت الکترونیک است، اما ما معتقدیم که WooCommerce (WordPress) ، BigCommerce و Shopify بهترین سازندگان وب سایت برای تجارت الکترونیک هستند.

بهترین سازنده وب سایت برای تست A/B کدام است؟

شما می توانید تست A/B را تقریباً روی هر سازنده وب سایت انجام دهید. برای انجام این کار، به ابزارهای توسعه دهنده های دیگر مانند OptinMonster ، Google Optimize و غیره نیاز دارید.

برخی از سازندگان وب سایت مانند WordPress، Shopify و BigCommerce راه اندازی تست A/B را در مقایسه با دیگران آسان می کنند.

بهترین سایت ساز برای کسب و کارهای کوچک چیست؟

بهترین سازندگان وب سایت برای مشاغل کوچک وردپرس ، هاستینگر وب سایت ساز و هاب اسپات هستند . اگر به دنبال یک سازنده وب سایت تجارت الکترونیک برای مشاغل کوچک هستید، توصیه می کنیم از WooCommerce استفاده کنید .

آیا هیچ سازنده وب سایتی در این لیست وجود دارد که شما شخصاً از آنها اجتناب کنید؟

ما معمولاً از پلتفرم‌های بسته سازنده وب‌سایت خوشمان نمی‌آید، زیرا شما را محدود می‌کنند و تغییر را سخت‌تر می‌کنند. اگر مجبور بودیم یکی را انتخاب کنیم تا از آن اجتناب کنیم، می‌توانیم بگوییم از Wix اجتناب کنید زیرا سخت‌ترین پلتفرم برای جابجایی است. آنها با روند تهاجمی سعی می کنند در هر مرحله از تغییرات و امکانات فروش بالایی داشته باشند.

ما از سال 1392 وب سایت می سازیم و پلتفرم های زیادی را امتحان کرده ایم. در دهه گذشته، ما همیشه وردپرس را دوست داریم زیرا منبع باز است و مالکیت کامل محتوای خود را به شما می دهد.

بهترین ابزار برای ایجاد یک وب سایت چیست؟

بهترین ابزار برای ایجاد وب سایت شما وردپرس است، همراه با ابزار طراحی SeedProd که به شما امکان می دهد وب سایت خود را با استفاده از یک رابط درگ اند درآپ (بدون نیاز به کدنویسی) بسازید. می‌توانید از SeedProd برای ایجاد تم‌ها و طرح‌بندی‌های کاملاً سفارشی وردپرس فقط با اشاره و کلیک کردن استفاده کنید.

چرا وردپرس اینقدر محبوب است؟

وردپرس محبوب ترین سازنده وب سایت است که بیش از 43 درصد از تمام وب سایت ها از آن استفاده می کنند زیرا استفاده از آن آسان است و به اندازه کافی انعطاف پذیر است تا انواع مختلف وب سایت ها را ایجاد کند. این دلیل اصلی افزایش محبوبیت وردپرس است.

برای جزئیات بیشتر، راهنمای کامل ما در مورد مهمترین دلایل استفاده از وردپرس را ببینید .

3 مورد از بهترین سازنده وب سایت ها کدامند؟

3 انتخاب برتر ما برای بهترین نرم افزار سازنده وب سایت عبارتند از:

  1. وردپرس – بهترین سازنده وب سایت (به طور کلی).
  2. Hostinger Website Builder – بهترین سازنده وب سایت برای مشاغل کوچک (قیمت عالی).
  3. WooCommerce – بهترین سازنده وب سایت تجارت الکترونیک برای فروشگاه های آنلاین.

نه، این سوال آخر شوخی نیست. حتی پس از ارجاع افراد به این راهنما، ما به طور جدی این سؤال را دریافت می کنیم.

اگر این مقاله را دوست داشتید، لطفاً در صفحه اینستاگرام ما  برای آموزش های ویدیویی وردپرس مشترک شوید. شما همچنین می توانید ما را در توئیتر و فیس بوک پیدا کنید .

امتیازدهی

دریافت تخفیفات ویژه و استثنائی!

برای دریافت تخفیفات ویژه ، مطالب جدید سایت ایمیل خود را وارد کنید.

0اشتراک گذاری

2 thoughts on “نحوه انتخاب و مقایسه بهترین وب سایت ساز ها در سال 1403”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *