0اشتراک گذاری

چالش

به عنوان یک شرکت جدید ناشی از یک شرکت حسابداری پایدار، مشتری ابتدا به دنبال کمک DP Solutions برای پیاده‌سازی زیرساخت IT برای کسب‌وکار جدید خود بود. رئیس جمهور و هم‌مالک توضیح داد که او “چند شرکت را برای انجام این نقش مشغول کرد و هرکدام سطوح مختلف تجربه داشتند، اما کسی حتی به DP Solutions نزدیک نیامد.”

همانطور که شرکت با DP Solutions بیشتر کار کرد، به سبک خدمات استثنایی DP Solutions و ارتباط با آنها عادت پیدا کرد و شرکت آنها به افزایش ادامه یافت.

همراه با گسترش شرکت، حجم فایل‌ها و حساب‌ها نیز افزایش یافت. به گفته رئیس جمهور، “حجم کار ما از مقدار زیادی اسناد کاغذی تشکیل شده است. این کار بسیار مستلزم کاغذ است و زمانی بسیار محدود است.” بنابراین، شرکت نیاز به یک راه‌حل داشت که به آنها امکان دسترسی از راه دور و بدون کاغذ به تمام داده‌های خود را فراهم کند، برخی از آنها در دفتر بوده و برخی از آنها از خانه کار می‌کردند.

رئیس جمهور تجربه‌ای مرتبط با فناوری داشت و مدت طولانی مدیریت IT شرکت را انجام داده بود، اما به عنوان او توضیح داد، “فناوری داشت دور از دسترس من می‌شد و همچنین سطح علاقه من. ما می‌دانستیم که ادامه دادن به منظور اداره IT شرکت توسط من، به شرکت خدمتی نمی‌کند.”

راه‌حل

به گفته مدیر فروش DP Solutions، “مشتری ما به دنبال یک راه‌حل بود که به او این امکان را می‌دهد که به تمام داده‌های خود از راه دور دسترسی داشته باشد، آیا در دفتر باشد، از خانه کار کند یا از مکان دیگری کار کند. WorkSpace به او این امکان را داد.” جفرسون اکلز، مدیر فرآیند کسب‌وکار DP Solutions، توضیح می‌دهد که “WorkSpace برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط ​​اندازه منافع دارد. این به آنها این امکان را می‌دهد که دسترسی به فایل‌ها، دسترسی به برنامه‌ها و ایمیل را در یک بودجه ماهیانه قابل پیش‌بینی بر اساس زیرساخت IT خود ایجاد نکنند.”

نتایج

رئیس جمهور از WorkSpace لذت می‌برد و می‌گوید: “از نظر بهره‌وری می‌توانم به عنوان یک نفر موجود در دسکتاپ خود باشم چرا که اکنون بدون کاغذ هستیم. تقریباً هر چیزی که ما انجام می‌دهیم، اسکن می‌شود و مستقیماً به ابر – WorkSpace منتقل می‌شود و از هر نقطه قابل دسترسی است، آیا من در دسکتاپ خود نشسته‌ام یا آیا در یک هتل هستم.”

جفرسون اکلز بهترین عملکرد DP Solutions را توضیح می‌دهد؛ “ما به افتخار می‌آوریم که هنگام راه‌اندازی یک راه‌حل مانند WorkSpace برای یک مشتری، تعویض بدون اختلال باشد به گونه‌ای که هیچ افت وقفه‌ای نداشته باشد.” برای نمایش این موضوع، کتی کمپبل، مهندس خدمات ابر DP Solutions، یک حادثه را به یاد می‌آورد که در طول تعویض رخ داد. “من روز یکشنبه، روز قبل از راه‌اندازی، کار می‌کردم و با رئیس جمهور ایمیل می‌کردم و او پاسخ می‌داد چرا که در دفتر بود و دارد امور را آماده می‌کند. او با مشکلاتی روبرو شد و ما موفق به حل مشکلات شدیم پیش از دوشنبه.”

مدیر فروش DP Solutions توضیح می‌دهد که “ملاقات با یک مشتری، حل مشکلات آنها و اینکه آنها بهتر باشند چون ما بخشی از تیم آنها هستیم، چالش‌برانگیز و هیجان‌انگیز است؛ این برای من هیجان‌انگیز است.” DP Solutions به دنبال ارائه مراقبت عالی به مشتریان خود در حالی که سطوح برتر IT را برای هر یک از مشتریان خود فراهم می‌کند.

امتیازدهی
0اشتراک گذاری