0اشتراک گذاری

چالش

با عدم وجود کارکنان فنی در شرکت، این سازمان پزشکی در سال 2010 با DP Solutions همکاری کرد تا فناوری‌های خود را مدیریت کند. در آن زمان، از یک برنامه کاربردی پزشکی مبتنی بر DOS استفاده می‌کردند و پرونده‌های پزشکی به صورت کاغذی بودند. این نیازمند اسکن زیاد، فکس و انتقال فایل‌های کاغذی از طریق حامل بود. این فرآیند ایده‌آل نبود و به بهره‌وری‌های سازمان اختلال وارد می‌کرد.

زمانی که این سازمان به عنوان یک مشتری وارد شد، تنها چند کارمند ایمیل داشتند و کسانی که داشتند از حساب‌های ایمیل شخصی برای امور تجاری استفاده می‌کردند. این وضعیت چالش‌های زیادی را در زمینه امنیت، بهره‌وری و انطباق برای سازمان ایجاد می‌کرد.

راه حل

مشارکت اولیه DP Solutions با مشتری برگزاری یک سرور کسب‌وکار کوچک (SBS) بود، که شامل ارتقاء برنامه کاربردی پزشکی به یک پلتفرم مبتنی بر ویندوز بود. سرور SBS همچنین ایمیل با یک دامنه، و ذخیره و به اشتراک‌گذاری فایل فراهم می‌کرد. برای اطمینان از انتقال به سرعت، DPS در طول تسهیل به طور فوق‌العاده نزدیک با تامین‌کننده نرم‌افزار همکاری کرد.

پس از آن، DP Solutions کامپیوترها و زیرساخت‌ها را به 25 دفتر از راه دور مشتری برای پشتیبانی از ایمیل، اسکن به ایمیل و به اشتراک‌گذاری فایل با مرکز فراهم کرد. پیش از آن، تمام اطلاعات از طریق اسکن به فکس یا حامل به مرکز ارسال می‌شدند.

علاوه بر این، DP Solutions پشتیبانی و بازیابی اطلاعات را فراهم کرد، همچنین نظارت و نگهداری سرور، کارگاه کاری و زیرساخت محیط را انجام داد.

زمانی که نرم‌افزار کاربردی پزشکی در طول سال‌ها تکامل یافت و ذخیره داده‌ها افزایش یافت، DP Solutions مشتری را به یک محیط مجازی منتقل کرد و آن‌ها را به Office 365 برای ایمیل منتقل کرد.

طی این همکاری، DP Solutions پشتیبانی میز خدمات را به مراتب لازم به مرکز و تمامی 25 دفتر از راه دور آن فراهم کرده است.

در بهار گذشته، هنگامی که COVID-19 وارد شد، DP Solutions به مشتری کمک کرد تا توانایی کار از راه دور را تسهیل کند با انتقال آن‌ها به محیط Azure مایکروسافت که امکان به اشتراک‌گذاری فایل آسان و ایمن را فراهم می‌کند. علاوه بر این، برنامه کاربردی پزشکی به راه حل ابری میزبان شرکت تامین‌کننده نرم‌افزار منتقل شد، که به کسب‌وکار امکان تنظیم سریع با الزام کار از خانه را فراهم کرد.

نتایج

با همکاری با DP Solutions، سازمان توانست استفاده کارآمدتری از فناوری داشته باشد که با اهداف آن هماهنگی بیشتری دارد. DP Solutions به مکرر به مکرر مدیریت عملیات وگفتگوهای استراتژیک با مدیر عملیات مطب مشتری پیش می‌رود تا به آن‌ها کمک کند تا به بهترین نحو از فناوری استفاده کنند و بهبود در استفاده از فناوری سازمان داشته باشند.

DP Solutions ادامه می‌دهد تا با خدمات مدیریت فناوری اطلاعات مدیریت‌شده Confidence Plus، محیط مشتری، 25 دفتر از راه دور و فناوری سازمان را پشتیبانی و نگهداری کند.

به وسیله: https://www.dpsolutions.com/

امتیازدهی
0اشتراک گذاری