خدمات IT هزاره سوم مشاوره ، طراحی ، توسعه شبکه ، سایت ، سئوی خود را به ما بسپارید.
طراحی سایت مقالات هاست وب سایت ساز وردپرس

نحوه انتخاب ، مقایسه و معیارهای بهترین هاست وردپرس در سال 2024

میزبانی وب یکی از اجزای کلیدی هر وب سایت موفقی است.  انتخاب بهترین هاست وردپرس برای نیازهای شما می تواند سئوی سایت شما را بهبود بخشد و فروش را افزایش دهد.

نحوه انتخاب ، مقایسه و معیارهای بهترین هاست وردپرس 
0اشتراک گذاری

میزبانی وب یکی از اجزای کلیدی هر وب سایت موفقی است. 

انتخاب بهترین هاست وردپرس برای نیازهای شما می تواند سئوی سایت شما را بهبود بخشد و فروش را افزایش دهد. انواع مختلفی از گزینه های میزبانی وردپرس موجود است، مانند میزبانی رایگان، اشتراکی، VPS، اختصاصی و مدیریت شده وردپرس. در این راهنما به شما کمک می کنیم تا بهترین هاست وردپرس را برای وب سایت خود انتخاب کنید.

ITManage بهترین سایت منبع رایگان وردپرس است که هزاران ها بازدید از صفحه در ماه دریافت می کند. با کمک به بیش از هزاران کاربر و با سالها تجربه در شرکت های میزبان وردپرس، اهمیت انتخاب بهترین شرکت میزبان وردپرس را می دانیم.

هدف ما از این راهنما این است که 10 سال تجربه و بینش خود را در مورد چیزهایی که باید هنگام انتخاب یک شرکت میزبان برای کسب و کار خود در نظر بگیرید، به اشتراک بگذاریم. در زیر مدعیان برتر ما برای بهترین هاست وردپرس هستند.

میزبانی هزینه میانگین بارگذاری صفحه میانگین زمان پاسخ رتبه ما
Bluehost 1.99 دلار در ماه 1.26 ثانیه 140 میلی‌ثانیه A++ ( جزئیات )
SiteGround 2.99 دلار در ماه 417 میلی‌ثانیه 123 میلی‌ثانیه A++ ( جزئیات )
هاستینگر 2.69 دلار در ماه 457 میلی‌ثانیه 67 میلی‌ثانیه A+ ( جزئیات )
دریم هاست 2.59 دلار در ماه 639 میلی‌ثانیه 270 میلی‌ثانیه A+ ( جزئیات )
HostGator 2.52 دلار در ماه 1.03 ثانیه 126 میلی‌ثانیه A+ ( جزئیات )

ما همچنین مقایسه ای جانبی از برترین شرکت های میزبان وردپرس انجام داده ایم، از جمله تست های سرعت، تست های آپتایم و تست های قابلیت اطمینان .

اگر عجله دارید، می توانید به سادگی جدول زیر را با لیست دستچین شده ما از بهترین شرکت های میزبانی وردپرس ببینید. این شرکت‌ها به طور مداوم برترین شرکت‌های میزبانی وردپرس در صنعت از نظر کیفیت و خدمات هستند.

الزامات هاست وردپرس چیست؟

از شنیدن اینکه وردپرس یک CMS بسیار سبک وزن است و تقریباً با همه شرکت های میزبانی وب خوب سازگار است، شگفت زده خواهید شد. شرایط ساده وردپرس عبارتند از:

  • PHP نسخه 7.4 یا بالاتر
  • MySQL نسخه 5.7 یا بالاتر یا MariaDB نسخه 10.4 یا بالاتر
  • پشتیبانی HTTPS (SSL)

 

با توجه به محبوبیت وردپرس، همه بهترین شرکت های میزبانی وب دارای گزینه های نصب آسان 1 کلیک برای وردپرس هستند. هر شرکت میزبان وردپرس که در این راهنما ذکر شده است، پشتیبانی کامل از راه اندازی سایت وردپرس را ارائه می دهد.

بهترین شرکت های میزبان وردپرس

مواردی که هنگام انتخاب یک ارائه دهنده هاست وردپرس باید در نظر بگرید.

سرعت، امنیت و قابلیت اطمینان همه جنبه های مهمی هستند که باید در انتخاب هاست وردپرس خود در نظر بگیرید. با این حال، مهمترین عواملی که باید در نظر بگیرید نیازهای شما هستند . 

ارزیابی نیازهای شما قبل از خرید هاست وردپرس می تواند صدها دلار برای شما صرفه جویی کند.

نیازهای هاست وردپرس خود را ارزیابی کنید

همانطور که در بالا ذکر کردیم، انواع مختلفی از خدمات میزبانی وب موجود است، مانند رایگان، اشتراکی، VPS، اختصاصی و مدیریت شده. بیایید نگاهی به هر یک از این گزینه ها بیندازیم تا مشخص کنیم کدام راه حل برای شما بهترین است.

هاست رایگان وردپرس

سایت‌های میزبانی وب رایگان در دسترس هستند ، اما تقریباً همه آنها به نوعی جذابیت دارند.

 معمولاً می‌توانید هاست رایگان وردپرس را در انجمن‌های آنلاین یا گروه‌های کوچک ارائه کنید. در بیشتر موارد، اینها توسط افرادی مدیریت می‌شوند که بخش کوچکی از فضای سرور خود را برای پوشاندن مقداری درآمد، مجدداً می‌فروشند.

اغلب، نکته این است که شما باید تبلیغات بنری آنها را در سایت قرار دهید. ممکن است برخی از شما بخواهند که یک لینک متنی در فوتر سایت خود قرار دهید. این افراد آن بنر تبلیغاتی یا لینک متنی را می فروشند تا هزینه فضای رایگان شما را پوشش دهند و سپس سود را به جیب می زنند.

بزرگترین نقطه ضعف داشتن یک هاست رایگان جدا از تبلیغات این است که آنها قابل اعتماد نیستند. شما هرگز نمی دانید چه زمانی آنها ارائه خدمات رایگان را متوقف می کنند و شما را در هر زمان معلق می گذارند.

اگر در مورد وب سایت یا کسب و کار خود جدی هستید، از میزبانی رایگان وردپرس به هر قیمتی اجتناب کنید.

میزبانی هاست اشتراکی وردپرس

میزبانی اشتراکی محبوب ترین نوع میزبانی وردپرس است که توسط مبتدیان استفاده می شود. مقرون به صرفه ترین و کاملاً صادقانه، نقطه شروع خوبی برای کاربران جدید است.

هاست اشتراکی جایی است که شما یک سرور بزرگ را با بسیاری از سایت ها به اشتراک می گذارید. با داشتن چندین سایت در یک سرور، ارائه دهندگان هاست می توانند خدمات را با نرخ مقرون به صرفه تری ارائه دهند.

بزرگترین گیرایی که با میزبانی مشترک در همه ارائه دهندگان (از جمله مواردی که در زیر توصیه می کنیم) می بینیم، منابع نامحدود است . چیزی به نام نامحدود وجود ندارد.

در حالی که می گوید نامحدود است، شما همچنان محدودیت هایی در استفاده دارید. اگر سایت شما شروع به اشغال بار قابل توجهی از سرور کند، مودبانه شما را مجبور می کنند حساب خود را ارتقا دهید.

اگر آنها این اقدام را انجام ندهند، می تواند تأثیر منفی بر عملکرد کلی سایر سایت های میزبانی شده روی همان سرور بگذارد.عاقلانه است که همانطور که تجارت شما رشد می کند، هزینه های سربار شما نیز افزایش می یابد.

میزبانی هاست اشتراکی بهترین راه حل برای مشاغل کوچک و وبلاگ نویسان است.

میزبانی VPS وردپرس

سرور خصوصی مجازی (VPS) به یک ماشین مجازی اشاره دارد. این روشی برای پارتیشن بندی یک کامپیوتر سرور فیزیکی به چندین سرور با توجه به نیاز هر مشتری است.

حتی اگر سرور را با تعداد انگشت شماری دیگر به اشتراک می گذارید، این امر تقریباً به اندازه یک سرور اختصاصی به شما کنترل می دهد.

 همچنین دارای حریم خصوصی یک کامپیوتر فیزیکی جداگانه است و می تواند برای اجرای نرم افزار سرور خاص پیکربندی شود.

اغلب، توسعه دهندگان، کاربران متوسط ​​و وبلاگ نویسان متوسط ​​از VPS برای افزایش مقیاس وب سایت خود استفاده می کنند. اگر دانش فنی ندارید، باید مطمئن شوید که یک VPS مدیریت شده خریداری کرده اید. این بدان معناست که ارائه دهنده هاست وردپرس تمام ارتقاء سیستم را مدیریت می کند و در صورت نیاز برای کمک به شما در دسترس هستند.

میزبانی VPS برای مشاغل متوسط، وبلاگ های پر ترافیک و طراحان/توسعه دهندگان مشتاق بهترین است.

میزبانی سرور اختصاصی وردپرس

سرور اختصاصی یک سرور فیزیکی است که می توانید آن را از ارائه دهنده هاست اجاره کنید. این به شما اجازه می دهد تا کنترل کاملی بر سرور از جمله انتخاب سیستم عامل، سخت افزار و غیره داشته باشید.

اگر تازه شروع کرده اید به سرور اختصاصی نیاز ندارید. هنگامی که سایت شما حجم قابل توجهی از ترافیک دریافت می کند، تنها در این صورت باید به فکر ارتقاء به یک سرور اختصاصی باشید.

ITManage بر روی یک شبکه سرور اختصاصی طراحی شده توسط خود شرکت اجرا می شود . اگر یک مدیر سیستم استخدام نمی کنید یا تجربه ای با سرور ندارید، توصیه می کنیم یک سرور اختصاصی مدیریت شده تهیه کنید.

ارائه دهندگان میزبانی هاست وردپرس که سرورهای اختصاصی مدیریت شده را ارائه می دهند، از مدیران سیستم تمام وقت استفاده می کنند که سرورهای شما را نگهداری می کنند. در کنار انجام به روز رسانی نرم افزار، آنها نظارت بر سرور، ارائه پشتیبانی تلفن و غیره را نیز انجام می دهند. اکثر وب سایت های برتر از خوشه هایی از سرورهای اختصاصی استفاده می کنند.

سرورهای اختصاصی وردپرس برای وبلاگ های بسیار پربازدید بهترین هستند.

هاست وردپرس مدیریت شده

اکنون که وردپرس بیش از 43 درصد از وب‌سایت‌ها را در اختیار دارد، اکثر ارائه‌دهندگان معروف میزبانی وب، میزبانی مدیریت شده وردپرس را انتخاب کرده‌اند. یک حساب کاربری با یکی از این ارائه دهندگان فقط به شما امکان میزبانی سایت های مبتنی بر وردپرس را می دهد و نه چیز دیگری.

مزیت میزبانی مدیریت شده وردپرس این است که لازم نیست نگران چیزی باشید. آنها سایت شما را برای عملکرد بهینه می کنند، مطمئن می شوند که سایت شما ایمن است، و نسخه پشتیبان گیری منظم را نگه می دارند. علاوه بر این، آنها به شما توصیه می کنند که آیا یک افزونه خاص تأثیر منفی دارد.

نکته اصلی این است که میزبانی مدیریت شده وردپرس به طور کلی میزبانی وردپرس بدون دردسر و سریع با پشتیبانی با کیفیت بالا توسط کارکنان با تجربه وردپرس  است. در حالی که همه اینها شگفت انگیز به نظر می رسد، برنامه های میزبانی مدیریت شده وردپرس معمولاً در سطح بالاتری از مقیاس هستند.

هزینه های میزبانی وردپرس مدیریت شده

به عنوان مثال، یک حساب شخصی با یک ارائه دهنده میزبانی مدیریت شده وردپرس 29 دلار در ماه هزینه دارد، که در آن شما فقط می توانید 1 سایت را میزبانی کنید (حداکثر 25000 بازدید کننده در ماه). سطح بالاتر بعدی، جایی که شما مجاز به استفاده از چندین دامنه هستید، 99 دلار در ماه برای شما هزینه دارد. فردی که شروع به کار می کند نمی تواند این هزینه را بپردازد.

میزبانی مدیریت شده وردپرس برای وبلاگ نویسان و صاحبان وب سایت که می توانند هزینه را با درآمد خود توجیه کنند عالی است. همچنین برای افرادی است که مهارت و زمان لازم برای مقابله با جنبه فنی کارها را ندارند. ما WP Engine را برای میزبانی مدیریت شده وردپرس توصیه می کنیم. آنها از نقطه نظر مقیاس پذیری بهترین هستند و حتی می توانند میزبانی ابری سفارشی را با استفاده از زیرساخت آمازون و موارد دیگر ارائه دهند.

اکنون که همه گزینه‌های میزبانی وردپرس خود را می‌دانید، وقت آن است که تصمیم بگیرید. ما چندین سایت را راه اندازی می کنیم که میلیون ها صفحه در ماه بازدید می کنند. ما با تمام شرکت های برتر میزبانی وب در این صنعت آزمایش کرده و کار کرده ایم.

هر یک از این شرکت های میزبان وردپرس خدمات و پشتیبانی عالی ارائه می دهند. ما به هر یک از آنها یک امتیاز عالی 5 از 5 ستاره می دهیم. لیست بهترین ارائه دهندگان میزبانی وب را بررسی کنید.

بهترین ارائه دهندگان میزبانی وب وردپرس


لوگوی Bluehost

Bluehost

یکی از قدیمی ترین هاست های وب که در سال 1996 شروع به کار کرد، Bluehost به بزرگترین نام تجاری در زمینه هاست وردپرس تبدیل شده است. آنها یک ارائه دهنده میزبانی رسمی توصیه شده وردپرس هستند. با Bluehost، هرگز نباید نگران کند بودن وب سایت خود باشید، حتی زمانی که ترافیک زیادی وجود دارد. پشتیبانی تخصصی 24/7 آنها همیشه در صورت نیاز از طریق تلفن، ایمیل یا لایو چت به شما کمک می کند. آنها در میزبانی وب برای مشاغل کوچک رتبه 1 را دارند.

 

SiteGround

SiteGround

SiteGround یکی از محبوب ترین و با بالاترین امتیاز ارائه دهنده هاست در جامعه وردپرس است. آنها سرعت و امنیت وردپرس منحصر به فرد را ارائه می دهند تا سایت شما را تا حد امکان سریع و ایمن کنند. آنها برای بهترین پشتیبانی 24/7 در صنعت شناخته شده اند. ویژگی های SiteGround شامل ارتقاء خودکار، پشتیبان گیری روزانه ذخیره سازی WP داخلی، CDN رایگان، SSL رایگان، مرحله بندی با یک کلیک و کنترل نسخه GIT است. آنها همچنین یکی از معدود شرکت هایی هستند که میزبانی خاص مکان را با 6 مرکز داده در ایالات متحده آمریکا، اروپا، آسیا و استرالیا ارائه می دهند.

 

Hostinger

هاستینگر در حال تبدیل شدن به نامی شناخته شده در صنعت میزبانی وردپرس است. آنها میزبانی مقرون به صرفه، پشتیبانی از لایو چت 24/7 و یک پلت فرم قوی برای میزبانی وب سایت شما ارائه می دهند. هاستینگر دارای نصب خودکار وردپرس با یک کلیک، به روز رسانی خودکار مدیریت شده، امنیت پیشرفته، CDN رایگان، شتاب سرعت وردپرس و مهاجرت رایگان سایت است. آنها همچنین میزبانی خاص موقعیت جغرافیایی را با انتخاب 7 مرکز داده در ایالات متحده، اروپا، آسیا و آمریکای جنوبی ارائه می دهند. هاستینگر به بیش از 29 میلیون کاربر در 178 کشور خدمات ارائه می دهد.

 

DreamHost

DreamHost 18 سال است که وجود دارد و به خاطر آسان کردن میزبانی وب مشهور است. شما یک داشبورد سفارشی، نصب وردپرس با یک کلیک، به‌روزرسانی خودکار وردپرس، فضای نامحدود، پهنای باند نامحدود و SSL رایگان دریافت می‌کنید که سایت شما را 200 درصد سریع‌تر می‌کند. DreamHost قدرت بیش از 1.5 میلیون وبلاگ و وب سایت وردپرس را دارد. آنها همچنین به عنوان یک ارائه دهنده میزبانی وردپرس به طور رسمی توصیه می شوند.

HostGator

HostGator

HostGator میزبان بیش از 10 میلیون دامنه است و یکی از محبوب ترین هاست های وب در صنعت است. با نصب وردپرس با 1 کلیک، ضمانت 99.9 درصد آپ تایم، و پشتیبانی 24 ساعته، انتخاب هوشمندانه ای برای هر صاحب وب سایت است. ما آنها را یکی از بهترین هاست های وب برای مشاغل می دانیم.

بهترین مقایسه میزبانی وردپرس (2024)

اکنون، پس از مرور برترین شرکت‌های میزبانی وردپرس که در بالا ذکر شده‌اند، ممکن است هنوز فکر کنید که کدام یک برای تجارت شما بهترین است.

برای کمک به شما در انتخاب بهترین هاست وردپرس، چند منبع اضافی برای شما ایجاد کرده ایم:

  1. چرا به ما اعتماد کنید
  2. چگونه انتخاب و آزمایش کردیم
  3. آزمون میزبانی وردپرس
  4. مقایسه دقیق عملکرد میزبانی وردپرس
  5. مقایسه ویژگی های میزبانی وردپرس جانبی
  6. هاست وردپرس (اینفوگرافیک)
  7. فیلم آموزشی میزبانی وردپرس
  8. سوالات متداول میزبانی وردپرس

هدف ما کمک به شما در تصمیم گیری صحیح است زیرا انتخاب ارائه دهنده اشتباه می تواند تاثیر منفی بر سئو، سرعت و فروش وب سایت شما داشته باشد.

چرا باید به ما اعتماد کنید

تیم ما بیش از 16 سال تجربه مدیریت و طراحی وب سایت های وردپرسی دارد. در طول دوازده سال گذشته از وجود این راهنما، ما بیش از 500 ساعت در تحقیق، ارزیابی و آزمایش بیش از ده ها شرکت میزبان وردپرس سرمایه گذاری کرده ایم.

هر سال، ما همچنین یک نظرسنجی از کاربران وردپرس انجام می‌دهیم که در آن از صاحبان مشاغل کوچک، توسعه‌دهندگان وب‌سایت، ناشران، صاحبان وب‌سایت‌های تجارت الکترونیک و آژانس‌هایی که از 1 وب‌سایت تا بیش از 10 وب‌سایت را مدیریت می‌کنند، بازخورد دریافت می‌کنیم.

ما همچنین روندها را در گروه فیس بوک ITManage که قرار می دهیم.

آخرین اما نه کم‌اهمیت ترین دلیل ، ما با مدیران و مدیران بسیاری از شرکت‌های برتر میزبانی وردپرس صحبت می‌کنیم تا در مورد پیشنهادات محصول جدید، نوآوری و تغییرات آتی آن‌ها اطلاعاتی کسب کنیم، بنابراین می‌توانیم آن را به دقت در آزمایش و تحقیق عملی خود بگنجانیم.

چگونه انتخاب و آزمایش کردیم

در طول دوازده سال گذشته، ما بیش از ده ها شرکت مختلف میزبان وردپرس را در تحقیقات خود آزمایش کرده و در بسیاری موارد مجدداً آزمایش کرده ایم.

برخلاف سایر سایت‌های بررسی میزبانی وردپرس که فقط کلمات را مستقیماً از بیانیه‌های مطبوعاتی شرکت‌های میزبان می‌دزدند، ما در واقع با هر ارائه‌دهنده میزبانی وردپرس ثبت‌نام می‌کنیم و خدمات آنها را به طور کامل آزمایش می‌کنیم.

ما از ابزارهای توسعه دهنده های مستقل دیگر مانند Pingdom، K6 برای تست استرس، و Bitcatcha برای آزمایش عملکرد و قابلیت اطمینان هر شرکت استفاده می‌کنیم. برای اندازه گیری دقیق سرعت در همه ارائه دهندگان میزبانی وردپرس، ما یک سایت نمونه وردپرس ایجاد می کنیم و قالب پیش فرض وردپرس را با محتوای نمونه شامل تصاویر و رسانه نصب می کنیم تا وب سایت آزمایشی ما شبیه یک وب سایت کاربر متوسط ​​باشد.

در تصمیم گیری اینکه کدام شرکت میزبان وردپرس را توصیه کنیم، اولویت را داریم:

  • سرعت و زمان پاسخگویی سرور

 – امروزه مهمترین جنبه شرکت های میزبان وردپرس عملکرد و سرعت است. بهترین ها دارای زمان پاسخ دهی در چند میلی ثانیه هستند. داشتن یک وب سایت سریع به رتبه بندی سئو و تبدیل فروش شما کمک می کند. به همین دلیل است که ما به طور گسترده برای آن آزمایش می کنیم.

  • توانایی مدیریت ترافیک بالا

 – هنگام انتخاب یک شرکت میزبان وب، می خواهید مطمئن شوید که آنها می توانند ترافیک بالایی را مدیریت کنند. بدترین چیزی که ممکن است اتفاق بیفتد این است که وب سایت شما در حین تبلیغات فروش که ممکن است در حال اجرا هستید از کار بیفتد. به همین دلیل است که ما یک تست تاثیر بار روی هر هاست وردپرس انجام می دهیم.

  • قیمت و مقرون به صرفه بودن

 – ما می دانیم که بیشتر کاربران ما مشاغل کوچک هستند، بنابراین مقرون به صرفه بودن عامل مهمی است. به همین دلیل است که ما شرکت های میزبان وردپرس را انتخاب می کنیم که بالاترین ارزش را با قیمت های مقرون به صرفه ارائه می دهند.

ما همچنین در نظر گرفتیم:

  • ضمانت بازگشت وجه 

– در حالت ایده آل، تمام خریدها باید با ضمانت بازگشت پول پوشش داده شوند. ما به سادگی شرکت‌هایی را که ضمانت بازگشت پول ارائه نمی‌کردند، حذف کردیم.

  • دامنه رایگان و SSL 

– هنگامی که به عنوان یک کسب و کار کوچک شروع به کار می کنید، داشتن دامنه رایگان و SSL رایگان که همراه با خرید هاست وردپرس شما ارائه می شود، خوب است. به همین دلیل است که هنگام توصیه ما، بر شرکت هایی تأکید می کنیم که دامنه رایگان (حداقل برای سال اول) و SSL رایگان برای امنیت وب سایت ارائه می دهند.

  • زمان پاسخگویی پشتیبانی

 – وب‌سایت‌ها بخش مهمی از کسب‌وکارهای آنلاین هستند و هیچ چیز خسته‌کننده‌تر از داشتن یک تجربه پشتیبانی پایین‌تر نیست. ما به دنبال شرکت‌هایی هستیم که فرآیندهای پشتیبانی آگاهانه، تیمی و در دسترس بودن پشتیبانی 24/7/365 را دارند.

بر اساس تحقیقات ما، ما همیشه به کاربران توصیه می‌کنیم به جای پرداخت بیش از حد برای شرکت‌هایی که خود را حرفه ای  می‌دانند، با یکی از شرکت‌های میزبان وردپرس که توصیه می‌کنیم شروع کنند، زیرا در اکثر مواقع هزینه اضافی به اندازه شما ارزش ندارد. گرفتن برای.

اگر هنوز هم برای انتخاب بهترین ارائه دهنده میزبانی وردپرس کمک شخصی متخصص وردپرس می‌خواهید، لطفاً با استفاده از فرم تماس ما برای ما پیام ارسال کنید . یکی از اعضای تیم ما ظرف 24 ساعت پاسخ خواهد داد.

مقایسه دقیق عملکرد میزبانی وردپرس

یکی از دلایلی که ITManage معتبرترین سایت منبع وردپرس در بین کاربران وردپرس است این است که بررسی های ما بر اساس داده ها و تجربه واقعی است .

برخلاف سایر سایت‌های بررسی میزبانی وردپرس که فقط کلمات را مستقیماً از بیانیه‌های مطبوعاتی شرکت‌های میزبان معتبر می‌دزدند، ما در واقع با هر یک از ارائه‌دهندگان میزبانی وردپرس ثبت‌نام می‌کنیم و خدمات آنها را به طور کامل آزمایش می‌کنیم.

ما از ابزارهای توسعه دهنده های مستقل دیگر مانند Pingdom، K6 برای تست استرس، و Bitcatcha برای آزمایش عملکرد و قابلیت اطمینان هر شرکت استفاده می‌کنیم، بنابراین می‌توانیم به شما در انتخاب بهترین هاست وردپرس برای کسب‌وکارتان کمک کنیم .

نحوه اندازه گیری پارامترهای هاست ها

برای اندازه گیری دقیق عملکرد در همه شرکت های میزبان وردپرس، ما یک نمونه سایت وردپرس را در هر ارائه دهنده میزبانی ایجاد می کنیم و قالب پیش فرض وردپرس را نصب می کنیم.

در مرحله بعد، محتوای ساختگی شامل تصاویر و رسانه ها را وارد می کنیم تا آزمایش ما شبیه یک وب سایت کاربر معمولی باشد.

مرحله بعد

پس از آن، ما از Pingdom، یک سرویس تست سرعت وب سایت پیشرو در صنعت، برای اندازه گیری سرعت وب سایت نمونه خود در چندین شرکت میزبان استفاده می کنیم.

ما همچنین از سرویس Load Impact (k6) برای ارسال کاربران مجازی (VU) به هر وب‌سایت استفاده می‌کنیم تا ببینیم سرور میزبان چگونه درخواست‌های افزایش یافته از چندین اتصال را به طور همزمان مدیریت می‌کند. این به ما کمک می کند تا ببینیم شرکت میزبان وردپرس در زمان اوج ترافیک چگونه عمل می کند و آیا مقیاس پذیر است یا خیر.

آخرین علت اما نه کم‌اهمیت، ما از سرویس Bitcatcha برای آزمایش زمان پاسخ سرور در مکان‌های جغرافیایی متعدد از جمله ایالات متحده، لندن، سنگاپور، سائوپائولو، هند، سیدنی و ژاپن استفاده می‌کنیم. این به ما کمک می کند تصمیم بگیریم که کدام شرکت میزبان برای کدام موقعیت جغرافیایی بهترین است.

اکنون که فرآیند تست ما را می دانید، بیایید عملکرد بهترین شرکت های میزبان وردپرس را با هم مقایسه کنیم تا ببینیم کدام شرکت میزبان وردپرس در بازار است.

میزبانی وردپرس Bluehost

Bluehost یکی از بزرگترین شرکت های میزبانی جهان است و آنها یک ارائه دهنده میزبانی رسمی وردپرس هستند . بسته های میزبانی آنها به طور پیش فرض با وردپرس از قبل نصب شده است.

در اینجا نتایج حاصل از تست عملکرد Bluehost ما آمده است:

نتایج تست سرعت Bluehost

همانطور که می بینید، سایت تست ما در 1.3 ثانیه بارگذاری شد. از آنجایی که وب‌سایت نمونه ما از هیچ پلاگین حافظه پنهان یا نکات بهینه‌سازی سرعت استفاده نمی‌کرد ، این نتیجه عالی است.

پس از تست سرعت، تست تاثیر بار را روی سرورهای Bluehost اجرا کردیم. ما به تدریج تا 50 بازدید کننده همزمان ایجاد کردیم تا ببینیم سرور چگونه درخواست های افزایش یافته از چندین اتصال را به طور همزمان مدیریت می کند.

این هم اسکرین شات نتیجه:

نتایج تست استرس Bluehost

خط خاکستری تعداد کاربران مجازی فعال در سایت و خط سبز زمان پاسخگویی سرور است.

همانطور که می بینید، بار سرور در طول آزمایش، حتی در اوج ترافیک، ثابت ماند.

پس از تست تاثیر بار، از Bitcatcha برای آزمایش زمان پاسخگویی سرور دقیق تر از مکان های جغرافیایی مختلف استفاده کردیم.

نتیجه تست زمان پاسخگویی Bluehost

همانطور که می بینید، سرور Bluehost در ایالات متحده در کسری از ثانیه کار می کند. پاسخ در مکان های دیگر کمی بیشتر بود اما هنوز کمتر از یک ثانیه بود.

اگر مخاطبان هدف شما در ایالات متحده باشند، این به شدت برای وب سایت شما مفید خواهد بود.

خلاصه تست سرعت Bluehost:
آخرین آزمایش‌ها در 01 مارس 2024 توسط کارکنان ITManage انجام شد.

  • میانگین زمان بارگذاری: 1.26 ثانیه
  • میانگین زمان پاسخگویی: 140 میلی‌ثانیه
  • به روز رسانی سرور: 99.98٪

در بررسی دقیق Bluehost خود ، تیم پشتیبانی مشتری، ویژگی‌ها و قیمت آنها را نیز ارزیابی کردیم. پس از تجزیه و تحلیل ما، ما Bluehost را به عنوان ارائه دهنده میزبانی وردپرس شماره 1 برای مشاغل کوچک برای ایجاد یک وب سایت رتبه بندی می کنیم .

  • مزایا: 61٪ تخفیف میزبانی + دامنه رایگان + SSL رایگان (https://) گنجانده شده است
  • مزایا: به طور رسمی توسط وردپرس توصیه می شود
  • مزایا: سایت Staging رایگان و نصب وردپرس با یک کلیک
  • مزایا: CDN رایگان همراه با پهنای باند نامحدود و فضای ذخیره سازی نامحدود
  • مزایا: تم های وردپرس رایگان و افزونه های وردپرس، مانند WPForms و OptinMonster گنجانده شده است.
  • معایب: گاهی اوقات پشتیبانی ممکن است کند باشد
  • معایب: با جعبه ابزار All in One SEO از قبل نصب نشده است (در اینجا نحوه اضافه کردن آن آورده شده است ).

قیمت: شروع از 1.99 دلار در ماه.

هاست وردپرس SiteGround

SiteGround یکی از محبوب ترین و با بالاترین امتیاز ارائه دهنده هاست در جامعه وردپرس است. آنها برنامه های میزبانی ممتاز را ارائه می دهند که به طور ویژه برای بهینه سازی وردپرس با سرعت و راه حل های امنیتی منحصر به فرد داخلی، از جمله CDN، فایروال ها و موارد دیگر ساخته شده اند.

در اینجا نتایج حاصل از تست های عملکرد SiteGround ما آمده است:

نتایج تست سرعت SiteGround

همانطور که می بینید، سایت آزمایشی ما در کمتر از یک ثانیه (به طور دقیق 397 میلی ثانیه) برای سروری در دالاس، تگزاس بارگیری شد. این بدان معناست که سرعت سایت ما از 95 درصد سایت های آزمایش شده بیشتر است.

در مرحله بعد، تست Load Impact را روی سرورهای SiteGround اجرا کردیم، جایی که به تدریج تا 50 بازدیدکننده منحصر به فرد ایجاد کردیم تا ببینیم سرور آنها چگونه درخواست های افزایش یافته از چندین اتصال را به طور همزمان مدیریت می کند.

نتایج تست استرس SiteGround

خط خاکستری تعداد کاربران مجازی فعال در سایت و خط سبز زمان پاسخگویی سرور است. SiteGround به طور مداوم در طول آزمایش بدون هیچ مشکلی انجام شد.

پس از تست تاثیر بار، از Bitcatcha برای آزمایش زمان پاسخگویی سرور دقیق تر از مکان های جغرافیایی مختلف استفاده کردیم.

نتایج تست زمان پاسخ SiteGround

سرور سایت آزمایشی SiteGround ما در ایالات متحده عملکرد خوبی داشت و در کمتر از یک ثانیه برای همه مکان‌های دیگر پاسخ داد.

SiteGround به شما امکان می دهد مکان سرور خود را تغییر دهید و یک مرکز داده نزدیک به مخاطبان هدف خود انتخاب کنید تا زمان پاسخگویی بهتر در آن منطقه خاص را داشته باشید.

خلاصه تست عملکرد SiteGround:
آخرین آزمایش‌ها در 01 مارس 2024 توسط ITManage انجام شد.

  • میانگین زمان بارگذاری: 417 میلی ثانیه (میلی ثانیه)
  • زمان پاسخ میانگین: 123 میلی ثانیه (میلی ثانیه)
  • آپ تایم سرور: 99.99٪

در بررسی دقیق SiteGround خود ، پشتیبانی مشتری، ویژگی‌ها و قیمت آن‌ها را نیز ارزیابی کردیم. پس از تجزیه و تحلیل ما، متوجه شدیم که SiteGround یک گزینه عالی برای مبتدیان است زیرا پشتیبانی آنها فوق العاده مفید است.

زیرساخت سرور آنها توسط Google Cloud پشتیبانی می‌شود و ویژگی‌های بهینه‌سازی با عملکرد بالا مانند Ultrafast PHP، SG Optimizer و موارد دیگر را ایجاد کرده‌اند تا حتی یک وب‌سایت سطح ابتدایی را تجربه میزبانی ابری کنند. به جز قیمت SiteGround 50٪ کمتر از سایر میزبان های مدیریت شده محبوب وردپرس است.

  • مزایا: بهترین پشتیبانی وردپرس، آپتایم خوب، سرعت سریع و SSL رایگان.
  • مزایا: میزبانی مدیریت شده با ویژگی های امنیتی پیشرفته در حال اجرا در پلت فرم Google Cloud.
  • مزایا: مراکز داده متعدد در سراسر جهان (ایالات متحده آمریکا، اروپا، آسیا و استرالیا).
  • مزایا: مهاجرت رایگان سایت
  • مزایا: محیط مرحله‌بندی، CDN رایگان و امنیت پیشرفته.
  • مزایا: شامل دسترسی به ابزارهای قدرتمند رتبه بندی SEO مانند AIOSEO و سایر افزونه های مفید مانند WPForms ، OptinMonster و غیره است.
  • معایب: دامنه رایگان وجود ندارد و قیمت آن کمی بالاتر است زیرا میزبانی برتر است.

برای بهترین عملکرد و سرعت، توصیه می کنیم از طرح GrowBig یا GoGeek آنها استفاده کنید زیرا هر دو با PHP فوق سریع ارائه می شوند که TTFB 30٪ سریعتر ارائه می دهد. آنها همچنین یک ابزار اسکن بدافزار را برای امنیت بیشتر وردپرس ارائه می دهند.

قیمت: شروع از 2.99 دلار در ماه.

هاستینگر  هاست وردپرس 

هاستینگر در حال تبدیل شدن به یک نام شناخته شده در صنعت میزبانی وردپرس است زیرا ارزان ترین هاست وردپرس را با یک پلت فرم قوی و پشتیبانی 24/7 از طریق لایو چت ارائه می دهد. بر اساس آمار میزبانی وب ، بیش از 1.3٪ از تمام وب سایت ها از هاستینگر استفاده می کنند .

در اینجا نتایج حاصل از تست های عملکرد میزبانی میزبان ما آمده است:

نتیجه تست سرعت میزبان

سایت تست ما در کسری از ثانیه بارگذاری شد که عالی است. با این حال، این تست به تنهایی تصویر کامل را نشان نمی دهد زیرا سایت تست ما ترافیک ندارد.

به همین دلیل است که از ابزار تست استرس K6 برای آزمایش عملکرد سرورهای میزبان هاستینگر در ساعات اوج ترافیک استفاده کردیم.

ما به تدریج تا 50 بازدید کننده منحصر به فرد را به طور همزمان ایجاد کردیم تا ببینیم سرور آنها چگونه درخواست های افزایش یافته از چندین اتصال را به طور همزمان مدیریت می کند.

نتایج تست استرس هاستینگر

خط سبز نشان دهنده زمان پاسخگویی به درخواست و خط خاکستری نشان دهنده تعداد کاربران مجازی در سایت است.

همانطور که می بینید، هاستینگر در این تست بسیار خوب عمل کرد. با افزایش تعداد کاربران مجازی، زمان پاسخگویی حتی در اوج ترافیک ثابت ماند.

این بدان معنی است که اگر یک وب سایت کسب و کار کوچک، یک فروشگاه آنلاین یا یک وبلاگ در حال رشد دارید، وب سایت شما می تواند به راحتی با افزایش ناگهانی ترافیک مقابله کند.

پس از تست تاثیر بار، از Bitcatcha برای آزمایش زمان پاسخگویی سرور دقیق تر از مکان های جغرافیایی مختلف استفاده کردیم.

نتایج تست زمان پاسخ میزبانی

برای همه مکان ها،میزبانی هاست هاستینگر در کمتر از یک ثانیه پاسخ داد. زمان پاسخگویی در سراسر جهان، به ویژه در اروپا و آمریکای شمالی عالی بود.

این منطقی است زیرا هاستینگر هفت مرکز داده مختلف را برای انتخاب ارائه می دهد. این مراکز داده در نقاط مختلف ایالات متحده، اروپا، آسیا و آمریکای جنوبی قرار دارند.

اگر بیشتر مخاطبان هدف شما در آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و آمریکای جنوبی قرار دارند، پس هاستینگر بسیار سریع و قابل اعتماد است.

خلاصه تست سرعت هاستینگر:
آخرین آزمایش‌ها در 01 مارس 2024 توسط ITManage انجام شد.

  • میانگین زمان بارگذاری: 457 میلی‌ثانیه (میلی‌ثانیه)
  • زمان پاسخگویی سرور: 67 میلی ثانیه (میلی ثانیه)
  • آپ تایم سرور: 99.99٪

توجه: ما تست سرعت خود را روی پلن‌های پایین‌تر آن‌ها انجام دادیم، و معتقدیم سرعت بارگذاری در طرح وردپرس تجاری آن‌ها، که شامل یک شبکه تحویل محتوای Cloudflare (CDN) رایگان است، بسیار سریع‌تر خواهد بود.

در بررسی دقیق Hostinger  ، خدمات مشتری، ویژگی‌ها و قیمت آنها را نیز ارزیابی کردیم. پس از تجزیه و تحلیل ما، میزبانی هاستینگر را به عنوان یک گزینه عالی برای کسب و کارهای کوچک که ارزش میزبانی سریع و بدون دردسر وردپرس را دارند، یافتیم. برنامه های آنها با رشد کسب و کار شما رشد می کند، اما شروع آن را مقرون به صرفه می کنند.

  • مزایا: سرعت بالا، دامنه رایگان، SSL رایگان و ایمیل رایگان.
  • مزایا: برنامه های کم هزینه وردپرس از 2.69 دلار در ماه شروع می شود.
  • مزایا: 30 روز ضمانت بازگشت وجه
  • مزایا: شتاب وردپرس، حفاظت DDoS و به روز رسانی خودکار مدیریت شده داخلی
  • مزایا: امکان انتخاب از بین چندین مکان مرکز داده (در آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و آمریکای جنوبی).
  • مزایا: شامل دسترسی رایگان به ابزارهای قدرتمند سئو مانند AIOSEO و همچنین سایر ابزارهای بازاریابی مانند WPForms ، OptinMonster ، و MonsterInsights است .
  • معایب: هزینه های تمدید گزاف است.

قیمت: شروع از 2.69 دلار در ماه.

میزبانی وردپرس DreamHost

DreamHost بیش از دو دهه است که وجود دارد و به دلیل میزبانی وب قابل اعتماد خود شناخته شده است. آنها یک نصب با یک کلیک برای وردپرس ارائه می دهند، و همچنین یک ارائه دهنده میزبانی رسمی توصیه شده WordPress.org هستند .

در اینجا نتایج حاصل از تست های عملکرد DreamHost ما آمده است:

تست سرعت Dreamhost

همانطور که می بینید، سایت آزمایشی ما در کمتر از یک ثانیه بارگذاری شد، که بسیار خوب است.

پس از تست سرعت، تست تاثیر بار را روی سرورهای DreamHost اجرا کردیم تا ببینیم در ساعات اوج ترافیک چگونه عمل می کند. ما به تدریج تا 50 بازدید کننده منحصر به فرد ایجاد کردیم تا ببینیم سرور چگونه درخواست های افزایش یافته از چندین اتصال را به طور همزمان مدیریت می کند.

در اینجا اسکرین شات حاصل برای اولین آزمایش ما آمده است:

تست استرس DreamHost بدون کش

رنگ سبز نشان دهنده زمان پاسخگویی صفحه و خط بنفش نشان دهنده تعداد درخواست ها در سایت است.

همانطور که می بینید، سایت ما در طول آزمون در دسترس باقی ماند. با این حال، زمان پاسخگویی با کاربران افزایش یافت.

دلیلش این است که راه حل از پیش نصب شده ذخیره وردپرس DreamHost را خاموش کردیم. هنگامی که افزونه کش را فعال کردیم، نتیجه تست استرس به طرز چشمگیری بهبود یافت.

تست استرس DreamHost با کش

پس از تست تاثیر بار، از Bitcatcha برای آزمایش زمان پاسخگویی سرور دقیق تر از مکان های جغرافیایی مختلف استفاده کردیم.

زمان پاسخگویی دریم هاست

سرور DreamHost در ایالات متحده عملکرد خوبی داشت و زمان پاسخگویی در سراسر جهان بسیار خوب بود.

به طور کلی، DreamHost یک میزبان عالی برای وب سایت ها در هر موقعیت جغرافیایی است.

خلاصه تست سرعت DreamHost:
آخرین آزمایش‌ها در 01 مارس 2024 توسط ITManage انجام شد.

  • میانگین زمان بارگذاری: 639 میلی‌ثانیه (میلی‌ثانیه)
  • میانگین زمان پاسخگویی: 270 میلی ثانیه (میلی ثانیه)
  • آپتایم سرور: 99.99٪

در بررسی دقیق DreamHost خود ، پشتیبانی مشتری، ویژگی‌ها و قیمت آن‌ها را نیز ارزیابی کردیم. پس از تجزیه و تحلیل ما، متوجه شدیم که DreamHost به لطف ذخیره سازی سریع SSD و ویژگی های بهینه سازی، عملکرد برتر وب سایت را ارائه می دهد.

DreamHost یک گزینه عالی برای مشاغلی است که به حریم خصوصی اهمیت می دهند. پیشنهاد میزبانی آنها شامل حریم خصوصی دامنه رایگان با هر یک از دامنه های آنها است. 

  • مزایا: سرعت خوب، SSL رایگان، دامنه رایگان با حفاظت از حریم خصوصی و نصب وردپرس با یک کلیک.
  • مزایا: به طور رسمی توسط وردپرس توصیه می شود
  • مزایا: فایروال برنامه وب رایگان گنجانده شده است
  • مزایا: انتقال خودکار رایگان وردپرس گنجانده شده است
  • مزایا: شامل دسترسی به ابزارهای قدرتمند سئو مانند AIOSEO و سایر ابزارهای رشد وردپرس مانند WPForms و غیره است.
  • مزایا: طرح نامحدود مشترک همچنین شامل حساب های ایمیل نامحدود @ دامنه شما می شود.
  • معایب: کنترل پنل میزبان کمی قدیمی است.

قیمت: شروع از 2.59 دلار در ماه.

میزبانی وردپرس HostGator

HostGator یک شرکت میزبانی وب محبوب است که میزبان بیش از 2.5 میلیون وب سایت است. مشابه Bluehost، آنها خدمات میزبانی تخصصی وردپرس را ارائه می دهند.

در اینجا نتایج حاصل از تست های عملکرد HostGator ما آمده است:

نتایج تست سرعت HostGator

همانطور که می بینید، سایت آزمایشی ما در نزدیک به یک ثانیه بارگیری شد.

این نتیجه بسیار خوب است، اما این یک وب سایت جدید بدون ترافیک است. تست سرعت به تنهایی بهترین راه برای قضاوت در مورد عملکرد آن نیست. ما می‌خواستیم ببینیم که در اوج ترافیک چگونه عمل می‌کند.

ما تست تاثیر بار را روی سرورهای HostGator انجام دادیم، جایی که به تدریج تا 50 بازدیدکننده منحصر به فرد را به طور همزمان ایجاد کردیم تا ببینیم سرور چگونه درخواست های افزایش یافته از چندین اتصال را به طور همزمان مدیریت می کند.

نتایج تست استرس HostGator

خط سبز در نمودار زمان پاسخگویی صفحه است و خط خاکستری تعداد کاربران سایت را نشان می دهد. همانطور که می بینید، سایت تست ما در طول تست بسیار خوب عمل کرد، با میانگین زمان پاسخگویی 126 میلی ثانیه.

این نتایج به ویژه برای یک حساب هاست اشتراکی خوب است زیرا شما منابع سرور را با سایت های دیگری که روی همان سرور میزبانی می شوند به اشتراک می گذارید. همانطور که سایت شما رشد می کند، باید به میزبانی VPS یا حتی میزبانی مدیریت شده وردپرس بروید .

پس از تست تاثیر بار، از Bitcatcha برای آزمایش زمان پاسخگویی سرور دقیق تر از مکان های جغرافیایی مختلف استفاده کردیم.

نتایج تست زمان پاسخ HostGator

سایت بررسی HostGator ما واقعاً خوب عمل کرد. زمان پاسخگویی سرور کمتر از یک ثانیه باقی ماند. در ایالات متحده، فقط 26 میلی ثانیه بود.

خلاصه تست سرعت HostGator:
آخرین آزمایش‌ها در 01 مارس 2024 توسط ITManage انجام شد.

  • میانگین زمان بارگذاری: 1.03 ثانیه
  • زمان پاسخگویی میانگین: 126 میلی ثانیه (میلی ثانیه)
  • آپتایم سرور: 99.90%

در بررسی دقیق HostGator ، پشتیبانی مشتری، ویژگی‌ها و قیمت آن‌ها را نیز ارزیابی کردیم. پس از تجزیه و تحلیل ما، HostGator را گزینه ای عالی برای کسب و کارهای رو به رشد می دانیم زیرا آنها برنامه هایی را ارائه می دهند که با کسب و کار شما رشد می کنند.

  • مزایا: میزبانی سریع و قابل اعتماد با پشتیبانی خوب 24/7
  • مزایا: قیمت اولیه ارزان برای سال اول و مهاجرت رایگان سایت
  • مزایا: دامنه رایگان و SSL رایگان گنجانده شده است
  • معایب: هزینه های تجدید بیشتر است

قیمت: شروع از 2.52 دلار در ماه.

بهترین هاست وردپرس (بازخوانی سریع)

اکنون که مقایسه عملکرد برترین شرکت های میزبان وردپرس را مشاهده کردید، زمان آن رسیده است که تصمیم بگیرید کدام یک برای کسب و کار شما بهترین است.

برای راحتی شما، ما یک جدول با لیست ویژگی های جانبی ایجاد کرده ایم تا بتوانید به راحتی بهترین شرکت های میزبان وردپرس را با هم مقایسه کنید.

میزبانی هزینه دامنه رایگان SSL رایگان 1-روی WP کلیک کنید
Bluehost 1.99 دلار در ماه آره آره آره
SiteGround 2.99 دلار در ماه آره آره آره
Hostinger 2.69 دلار در ماه آره آره آره
DreamHost 2.59 دلار در ماه آره آره آره
HostGator 2.52 دلار در ماه آره آره آره

در بررسی عمیق میزبانی وردپرس، به این نتیجه رسیدیم که اگر به دنبال راه‌اندازی وبلاگ هستید ، نمی‌توانید با Bluehost به مشکل بخورید . این واقعیت که آنها یک دامنه رایگان و SSL رایگان به قیمت 1.99 دلار در ماه به شما ارائه می دهند بسیار سخت است.

اما واقعاً، با هیچ یک از شرکت های برتر میزبانی وردپرس که در بالا به آنها اشاره کردیم، به مشکل بر نخواهید خورد. همه آنها آپتایم عالی، سرورهای سریع، پشتیبانی با کیفیت و قیمت بسیار پایین را ارائه می دهند.

سوالات متداول میزبانی وردپرس

با کمک به بیش از هزاران کاربر برای طراحی وب سایت خود، ما به سوالات زیادی پاسخ داده ایم. در زیر تعدادی از پاسخ های متداول ترین سوالات در مورد میزبانی وردپرس آورده شده است.

آیا برای راه اندازی یک وب سایت به هاست وردپرس نیاز دارم؟

اگر می خواهید یک وب سایت وردپرسی بسازید ، به میزبانی وب نیاز دارید. سرور میزبانی شما جایی است که فایل های وب سایت شما ذخیره می شود. هر وب سایتی که به صورت آنلاین می بینید از یک ارائه دهنده میزبانی وب استفاده می کند.

آیا ارائه دهندگان میزبانی رایگان وردپرس وجود دارد؟

بله، چندین شرکت میزبانی وب سایت رایگان وجود دارد ، اما ما به شدت توصیه می کنیم که از آنها دوری کنید. در بیشتر موارد، ارائه دهندگان هاست رایگان وردپرس تبلیغاتی را در وب سایت شما قرار می دهند.

آنها حتی ممکن است بدافزار را بین کاربران شما توزیع کنند. و علاوه بر آن ، آنها می توانند وب سایت شما را در هر زمان و بدون هیچ اطلاع رسانی تعطیل کنند.

از هر کسی که به شما پیشنهاد میزبانی رایگان وردپرس را می دهد، خودداری کنید، به خصوص اگر در مورد سایت خود جدی هستید. .

هزینه ساخت سایت وردپرس چقدر است؟

هزینه ساخت یک وب سایت وردپرسی بر اساس نیاز شما متفاوت است. می تواند از 12 میلیون تومان تا 1.8 میلیارد تومان  متغیر باشد. ما یک راهنمای دقیق ایجاد کرده‌ایم که توضیح می‌دهد واقعاً هزینه ساخت یک وب‌سایت وردپرس چقدر است .

وردپرس به عنوان یک نرم افزار سیستم مدیریت محتوا، متن باز و رایگان است. با این حال، شما باید برای میزبانی و نام دامنه هزینه کنید. علاوه بر این، در صورت استفاده از افزونه ها، تم ها یا افزونه های پولی دیگر، ممکن است هزینه های شما افزایش یابد.

آیا باید هاست دامنه و وردپرس خود را از یک ارائه دهنده داشته باشم؟

خیر. می توانید دامنه خود را از یک ثبت کننده نام دامنه مانند Domain.com ، GoDaddy و غیره خریداری کنید و از یکی از ارائه دهندگان میزبانی وردپرس که در بالا ذکر شده است استفاده کنید. با این حال، اگر از قبل دامنه ندارید، استفاده از همان ارائه دهنده آسان تر است (به خصوص که بسیاری از آنها دامنه رایگان را با میزبانی  هاست ارائه می دهند).

آیا می توانم از این ارائه دهندگان میزبانی وردپرس برای یک سایت تجارت الکترونیک استفاده کنم؟

بله، شما کاملا می توانید. همه شرکت‌های میزبان وردپرس که در بالا توصیه می‌کنیم، گواهی‌های SSL را ارائه می‌دهند، این همان چیزی است که برای طراحی وب سایت فروشگاهی به آن نیاز دارید. اگر به دنبال میزبانی وب تخصصی تجارت الکترونیک هستید، ممکن است بخواهید به مقایسه ما از بهترین هاست ووکامرس نگاه کنید .

چگونه حساب هاست وردپرس خود را ایمن کنیم؟

حساب میزبانی وب شما جایی است که فایل های وب سایت شما در آن ذخیره می شود. بنابراین بسیار مهم است که آن را ایمن کنید. بهترین راه برای ایمن سازی حساب میزبانی وردپرس خود استفاده از رمز عبور قوی و اجتناب از ورود از مکان های عمومی است (مگر اینکه از VPN استفاده می کنید ) . همچنین توصیه می کنیم برای محافظت از سایت خود از راهنمای امنیتی نهایی وردپرس ما پیروی کنید .

چگونه وردپرس را روی حساب میزبانی وردپرس خود نصب کنم؟

هر ارائه دهنده میزبانی وردپرس که ما توصیه می کنیم با یک کلیک نصب وردپرس ارائه می شود. شما می توانید راهنمای گام به گام ما را در مورد نحوه نصب وردپرس بر روی هاست خود دنبال کنید.

آیا به هاست cPanel وردپرس نیاز دارم؟

cPanel نوعی کنترل پنل است که بسیاری از شرکت های میزبان وردپرس از آن استفاده می کنند. نه، شما نیازی به cPanel ندارید ، اما کارها را از نظر نصب، مدیریت حساب های ایمیل و غیره آسان تر می کند.

با این اوصاف، بسیاری از شرکت‌های میزبان در حال حاضر داشبوردهای پلتفرم میزبانی سفارشی خود را می‌سازند تا مدیریت کلی سایت را آسان‌تر کنند و یک تجربه میزبانی مدیریت شده وردپرس را برای استارت‌آپ‌ها ارائه دهند.

این به آنها امکان می دهد خدمات میزبانی وب بهتری را با عملکرد بهبود یافته و تجربه کاربر پسند ارائه دهند

این شرکت های میزبان وردپرس چقدر می توانند ترافیک را مدیریت کنند؟

این شرکت های میزبان وردپرس در ماه میلیاردها نمایش را مدیریت می کنند.

میزان ترافیکی که وب سایت شما می تواند تحمل کند واقعاً به برنامه میزبانی وردپرسی که در آن هستید بستگی دارد. اکثر برنامه های هاست اشتراکی می توانند به راحتی بین 1000 تا 2000 بازدیدکننده در روز را اداره کنند تا زمانی که وب سایت شما برای عملکرد بهینه شده باشد .

همانطور که وب سایت شما رشد می کند، ارائه دهنده هاست وردپرس شما ممکن است از شما بخواهد که به میزبانی VPS (سرور خصوصی مجازی)، سرور اختصاصی یا برنامه های میزبانی مدیریت شده وردپرس ارتقا دهید .

اگر به تازگی وبلاگ نویسی یا ایجاد یک وب سایت جدید را شروع کرده اید ، می توانید به معنای واقعی کلمه با هر یک از شرکت های میزبان وردپرس در لیست ما بروید و پایین ترین برنامه آنها می تواند ترافیک وب سایت شما را مدیریت کند.

آیا می توانم بعداً ارائه دهنده هاست وردپرس خود را تغییر دهم؟

بله، اگر از شرکت میزبان وردپرس خود ناراضی هستید، کاملاً می توانید تغییر دهید. اکثر شرکت های میزبان وردپرس خدمات مهاجرت رایگان را ارائه می دهند که این روند را نسبتاً روان می کند. با این حال، اگر می‌خواهید خودتان این انتقال را انجام دهید، می‌توانید راهنمای گام به گام ما را در مورد نحوه انتقال وردپرس به یک میزبان جدید بدون هیچ خرابی دنبال کنید .

کدام هاست وردپرس برای مبتدیان بهتر است – GoDaddy یا Bluehost؟

ما Bluehost را توصیه می کنیم زیرا آنها مبتدی ترین شرکت میزبانی وردپرس در بازار هستند. GoDaddy نیز گزینه خوبی است، اما میزبانی آنها می تواند برای استفاده پیچیده تر باشد. می توانید در اینجا بیشتر بخوانید: میزبانی Bluehost در مقابل Godaddy (مقایسه صادقانه)

آیا مکان مرکز داده هاست وردپرس من اهمیت دارد؟

برخی از شرکت‌های میزبان وردپرس که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم این امکان را به شما می‌دهند که مرکز داده خود را انتخاب کنید. مکان مرکز داده شما باعث ایجاد تفاوت در عملکرد وب سایت شما در مکان های جغرافیایی خاص می شود.

اگر اکثر مخاطبان شما در ایالات متحده هستند، پس شما باید یک مرکز داده در ایالات متحده انتخاب کنید. یا بخش بزرگی از مخاطبان شما در اروپا هستند، باید مرکز داده را در اروپا انتخاب کنید.

در غیر این صورت  مطمئن نیستید، فعلا فقط US را انتخاب کنید. همیشه می توانید از CDN وردپرس برای افزایش سرعت سایت خود برای مکان های جغرافیایی مختلف استفاده کنید.

آیا باید برنامه های میزبانی ماهانه وردپرس را بخرم یا درازمدت تعهد بدهم؟

متوجه خواهید شد که تقریباً هر شرکت میزبان وردپرس برای انتخاب برنامه های بلندمدت تخفیف های زیادی ارائه می دهد. اگر در مورد وب سایت خود جدی هستید، احتمالاً آن را بیش از یک ماه نگه خواهید داشت.

ما همیشه توصیه می کنیم از انتخاب برنامه های میزبانی ماهانه وردپرس خودداری کنید زیرا تقریبا دو برابر هزینه دارند. اگر یک برنامه 12 یا 24 ماهه را انتخاب کنید، پلن بهتری است.

آیا به افزونه های میزبانی وردپرس نیاز دارم؟

اغلب، شرکت‌های میزبان وردپرس سعی می‌کنند تا شما را در خدمات متنوعی مانند قابلیت درگ اند درآپ وب‌سایت، ایمیل حرفه‌ای، ابزارهای سئو و غیره به فروش برسانند. وقتی شروع به کار می‌کنید واقعاً به این خدمات نیاز ندارید.

توصیه می کنیم تیک همه موارد را در فرآیند سفارش بردارید و فقط آنچه را که واقعاً نیاز دارید خریداری کنید: میزبانی وردپرس.

اگر در آینده به آنها نیاز داشتید، می‌توانید این افزونه‌های میزبان وردپرس را خریداری کنید، اما اغلب، جایگزین‌های رایگان برای اکثر این ویژگی‌ها وجود دارد.

برای دیدن گزینه‌های جایگزین، لیستی از افزونه‌های ضروری وردپرس ما در اینجا آمده است (اکثر آنها نسخه‌های رایگان دارند).

آیا شرکت های میزبان وردپرس آدرس های ایمیل مارک دار حرفه ای را ارائه می دهند؟

بله، اکثر شرکت های میزبان وردپرس به شما این امکان را می دهند که یک آدرس ایمیل تجاری رایگان ایجاد کنید . با این حال، توصیه می کنیم از Google Apps (همچنین به عنوان GSuite شناخته می شود) استفاده کنید زیرا قابل اعتمادتر است. راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه تنظیم یک آدرس ایمیل حرفه ای با برنامه های Google را ببینید .

آیا این شرکت های میزبان وردپرس، نسخه پشتیبان از وب سایت ارائه می دهند؟

بله، هر شرکت میزبان وردپرس ادعا می کند که از وب سایت شما نسخه پشتیبان تهیه می کند. با این حال، با توجه به تجربه ما، به کاربران خود توصیه می کنیم که یک افزونه پشتیبان وردپرس را نصب کنند تا نسخه های پشتیبان خود را حفظ کنند زیرا شما هرگز نمی توانید خیلی ایمن باشید.

wp-cli چیست که به عنوان بخشی از میزبانی وردپرس من ارائه می شود؟

WP-CLI یک رابط خط فرمان برای وردپرس است که به شما امکان می‌دهد بدون استفاده از مرورگر وب، افزونه‌ها را به‌روزرسانی کنید، نصب‌های وردپرس چند سایتی را پیکربندی کنید.

این ابزار توسعه‌دهنده‌ای است که اکثر مبتدیان به آن نیازی ندارند، اما اگر قصد دارید یک توسعه‌دهنده را استخدام کنید، خوب است که داشته باشید، زیرا باعث افزایش سرعت گردش کار آنها می‌شود.

اکثر ارائه دهندگان معتبر میزبانی وردپرس شامل WP-CLI، به همراه دسترسی SSH و ابزارهای مرحله بندی + Git برای کمک به بهبود گردش کار توسعه وب سایت هستند.

بهترین هاست وردپرس برای سئو کدام است؟

از آنجایی که سرعت و عملکرد کلی وب سایت نقش مهمی در رتبه بندی SEO ایفا می کند، ما معتقدیم که SiteGround و Hostinger به دلیل سرورهای بسیار بهینه و ارائه چندین مرکز داده موقعیت جغرافیایی، بهترین هاست وردپرس برای سئو هستند.

ناگفته نماند، هر دوی این شرکت‌های میزبانی، همراه با Dreamhost ، همگی با افزونه رایگان محبوب All in One SEO برای وردپرس از پیش نصب شده‌اند که به شما کمک می‌کند تا رتبه‌های بالاتری در سئو کسب کنید.

بهترین هاست وردپرس برای توسعه دهندگان کدام است؟

بهترین هاست وردپرس برای توسعه دهندگان SiteGround است . آن‌ها شامل چندین ابزار توسعه‌دهنده قدرتمند، از جمله WP-CLI، Staging، دسترسی Git، قابلیت برچسب‌گذاری سفید برای داشبورد برای مشتریان، نسخه‌های پشتیبان وب‌سایت درخواستی، CDN رایگان، ابزار مهاجرت آسان سایت، و همچنین چندین ابزار مفید دیگر از قبل هستند. ویژگی های ساخته شده مانند حافظه پنهان خارج از جعبه و امنیت.

اگر بودجه کافی ندارید، پس Hostinger یکی دیگر از راه حل های عالی میزبانی وردپرس سریع برای توسعه دهندگان است.

اگر به دنبال یک تجربه میزبانی وردپرس واقعاً مدیریت شده برای سایت‌هایی با مقیاس بزرگ هستید که در آن‌ها بودجه نگران کننده نیست، اغلب توسعه‌دهندگان WP Engine را انتخاب می‌کنند .

بهترین هاست وردپرس سازمانی کدام است؟

بهترین میزبانی سازمانی وردپرس WP Engine یا SiteGround Enterprise است. هر دو ارائه‌دهنده برنامه‌های سازمانی با امنیت، مقیاس‌پذیری و پشتیبانی اختصاصی مشتری دارند.

سایر گزینه های میزبانی سازمانی بزرگ عبارتند از WordPress.com VIP، Pagely و Kinsta. این ارائه دهندگان می توانند راه اندازی زیرساخت ابری سفارشی را در Amazon Cloud، Google Cloud و موارد دیگر ارائه دهند.

بهترین هاست ارزان وردپرس چیست؟

بر اساس تحقیقات ما، بهترین ارائه دهندگان هاست وردپرس ارزان که خدمات با کیفیتی نیز ارائه می دهند، Bluehost (1.99 دلار در ماه) و Dreamhost (2.59 دلار در ماه) هستند. هر دوی این ارائه دهندگان به خوبی شناخته شده هستند و میزبانی قابل اعتماد وردپرس را با قیمت ارزان ارائه می دهند.

سریع ترین شرکت میزبان وردپرس کدام است؟

بر اساس داده‌های نتایج تست سرعت ما، Hostinger سریع‌ترین شرکت میزبان وردپرس در مورد میزبانی مشترک است. WP Engine و SiteGround همچنین میزبانی بسیار سریع وردپرس را ارائه می دهند. 

آیا ارائه دهندگان میزبانی وردپرس دیگری وجود دارند که در اینجا لیست نشده اند؟

بله، به معنای واقعی کلمه هزاران راه حل میزبانی وردپرس وجود دارد، و ما به سادگی نمی توانیم همه آنها را در اینجا فهرست کنیم زیرا این باعث سردرگمی بیشتر می شود و باعث سختی در انتخاب برای خوانندگان غیر فنی می شود.

ما همه شرکت‌های میزبان وردپرس را در بازار امتحان کرده‌ایم، از جمله بسیاری از آنها که در لیست ما در بالا نیستند، مانند: WP Engine ، Fasthosts ، Flywheel، Kinsta، Cloudways، GoDaddy، IONOS، LiquidWeb، InMotion Hosting، میزبانی A2 ، iPage، Site5، Arvixe، Pantheon، GreenGeeks، JustHost، HostPapa، NameCheap، NameHero، WordPress.com، InterServer، Hostwinds، MochaHost، AccuWeb Hosting و موارد دیگر.

شرکت های برتر میزبانی وردپرس که ما انتخاب کرده ایم تا در لیست خود قرار دهیم، بهترین ویژگی ها را با بهترین قیمت ارائه می دهند.

از نظر شما بهترین شرکت های میزبان وردپرس کدامند؟

3 انتخاب برتر ما برای بهترین شرکت های میزبان وردپرس عبارتند از:

  1. Bluehost – بهترین میزبانی کلی وردپرس (ارزش عالی).
  2. SiteGround – بهترین پشتیبانی وردپرس در صنعت (میزبان برتر).
  3. هاستینگر – بهترین هاست وردپرس برای مشاغل کوچک.

نه، این سوال آخر شوخی نیست. حتی پس از ارجاع افراد به این راهنما، ما به طور جدی این سؤال را دریافت می کنیم.

امیدواریم این راهنما به شما کمک کرده باشد تا بهترین خدمات میزبانی وردپرس را برای وب سایت خود انتخاب کنید. اگر سوالی در مورد میزبانی وردپرس دارید که در آموزش خود به آن اشاره نکردیم، لطفاً با استفاده از فرم تماس ما برای ما پیام ارسال کنید . یکی از اعضای تیم ما ظرف 24 ساعت پاسخ خواهد داد.

برای راه اندازی وبلاگ وردپرس خود به کمک نیاز دارید؟ از خدمات رایگان راه اندازی وبلاگ وردپرس ما استفاده کنید .

5/5 - (1 امتیاز)

دریافت تخفیفات ویژه و استثنائی!

برای دریافت تخفیفات ویژه ، مطالب جدید سایت ایمیل خود را وارد کنید.

0اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *